quote:
Op woensdag 15 september 2010 09:19 schreef dalaiblama het volgende:[..]
Mijn visie? Nee, de visie die jij voor mij bedenkt.
Het is pas vreemd als je denkt dat alle vrouwen die veel tijd aan zichzelf besteden rondlopen met een pancake en zo lelijk zijn dat het sneu is.
Ik vind deze reactie nogal sneu eigenlijk. Je weet dondersgoed dat er hordes mooie vrouwen rondlopen elke dag die gewoon erg veel tijd en zorg aan hun uiterlijk hebben besteed die morgen.
Die zijn niet sneu. Die hebben respect voor zichzelf en hun lichaam.
Best barmhartig dat je medelijden met ze hebt. Ik denk dat ze geen seconde aan jou denken.
Ja hoor, je hebt alleen respect voor je lichaam en jezelf als je een opmaak poppetje bent, pffffffffff
In mijn geval, ik zie me al, vol in de make up, mantelpakje aan en dan met de honden naar het bos om daarna tijd met mijn paarden door te brengen, kom op zeg, dat gaat niet echt goed samen.
Woon in nederland, vaak prutweer, dan sta ik buiten alsnog, erg fijn met make up op, voelt heerlijk dan!

Verder vind ik een make up loos hoofd lekker fris aanvoelen, na een avondje uitgaan of zoiets ben ik blij om die zooi eraf te kunnen poetsen, gewoon eens lekker in je ogen kunnen wrijven zonder dat je make up een ramp wordt

Ik ben niet wars van zo nu en dan een maskertje, ik scrub ook nog weleens, zo af en toe denk ik er ook nog aan dat ik in het bezit van een gezichtscreme ben.
Ik beweeg graag zodat ik gewoon fit blijf, ik eet graag gezond, maar make up in het gewone dagelijkse leven, nee.
Ja, ik ben mooier met make up, maar who cares, ik niet en mijn man ook niet, die heeft me ontmoet zonder make up en was daar ook prima tevreden mee
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.