Wegdonderen want mijn pan is helemaal kromgetrokken en de anti aanbak doet het niet meer. Dat ding is helemaal naar zn knetterquote:
160,-. Dat heb ik echt niet hoor.quote:
ze hebben ook goedkope bij de ikeaquote:
only the lonely hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man, vriend, whatever doet dat ook niet voor je?
Ik heb ooit toen ik hier kwam wonen een kast van de verhuur gekregen. Die zijn inmidels afgeschreven dus ik mag m houden. Als je nog een jaartje kunt wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
160,-. Dat heb ik echt niet hoor.
De dichtstbijzijnde Ikea is in Groningen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben ook goedkope bij de ikea
Mja, same here. Hoewel ik na mijn ongeluk vrijwel eke dag wel iemand over de vloer had in het ziekenhuisquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
only the lonely hier
zelfs in mijn tijd van ziek zijn
Oke dan gooi ik m;n kleren wel in een bult, totdat ik je kast krijg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit toen ik hier kwam wonen een kast van de verhuur gekregen. Die zijn inmidels afgeschreven dus ik mag m houden. Als je nog een jaartje kunt wachtentot Fort Dv klaar is, mag je m hebben
Mijn kleren liggen al in een bult, SINDS ik die kast kreegquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dan gooi ik m;n kleren wel in een bult, totdat ik je kast krijg.
PWNEDquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wegdonderen want mijn pan is helemaal kromgetrokken en de anti aanbak doet het niet meer. Dat ding is helemaal naar zn knetter
Neuh, ik eet gewoon wat er uit die andere pan komtquote:
Mijn kleren liggen meestal ook in een bult, ondanks mijn kast van 3 m breed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn kleren liggen al in een bult, SINDS ik die kast kreeg
EN waarom moet je dan NOG een kast?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn kleren liggen meestal ook in een bult, ondanks mijn kast van 3 m breed.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij zouden wij een ideaal stel zijn trouwens BX
Gewoon, jij bent kei impulsief, en ik best wel een control freakquote:
ik zou gek van je gecontrolfreak wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, jij bent kei impulsief, en ik best wel een control freakOpposites attract
marktplaats?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
160,-. Dat heb ik echt niet hoor.
Ik ga het ouderlijk nest verlaten, en de kast die ik heb is een inbouwkastquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN waarom moet je dan NOG een kast?
Vol goede moed aan de gang:quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, ik eet gewoon wat er uit die andere pan komt
Allemaal ver weg.quote:
das mooi bout danquote:
Nogal. Of ze zijn te groot.quote:
bouw je eigen kastquote:
Friet bakken. Duh.quote:
ik heb er niks te zoeken meeste spullen die ik nodig heb haal ik van marktplaats afquote:
Mijn laatste keer was in 2003 in Warschauquote:
Gezelligquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Was vanavond gezellig uit eten met een dinnetjeWas gezellig
En we hebben meteen cadeautjes geshopt voor een verjaardag morgen
Hoe is het hier?
Ik ga gewoon vrijwillig nog een dag werken, terwijl ik morgen vrij wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezellig!
Hier? Moe. Lange dag gehad @werk. Maar wel weekend nu.
quote:
Jeuj voor weekendquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezellig!
Hier? Moe. Lange dag gehad @werk. Maar wel weekend nu.
Maar jij bent dan ook gek, want je bent al meer dan 16 jaar met me bevriendquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vrijwillig nog een dag werken, terwijl ik morgen vrij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ehm, roep maar, heb je wat data waarbij je vrij bent?quote:
Komende donderdag 5 aug bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, roep maar, heb je wat data waarbij je vrij bent?
Ik mag vanaf zondag weer. Nachtdienstenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vrijwillig nog een dag werken, terwijl ik morgen vrij was
quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar jij bent dan ook gek, want je bent al meer dan 16 jaar met me bevriend![]()
Hihi, dat is waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik hou heeeeeeeeeeeeeeel veel van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Genietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Genieten![]()
Ik doe het stiekem voor mijn CV
Goede reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, dat is waarMaar ik hou heeeeeeeeeeeeeeel veel van jou
Ik hou ook heeeeeeeeeeeeeeeel veel van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Meis!quote:
Haaayquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meis!
Lekker geslapen in je stoel?![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou ook heeeeeeeeeeeeeeeel veel van jou
Hihihihihi! Trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(jij mag wel de hoed op als je wilt
)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oeh oeh!! Mag ik met bloemen smijten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihi! Trouwen?(jij mag wel de hoed op als je wilt
)
Bollequote:
Ja, ik wil in smokingquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihi! Trouwen?(jij mag wel de hoed op als je wilt
)
En rijst!quote:
Met rijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hihi okequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En rijst!Heel hard, en dan sein ik wel in wie je de volle laag mag geven
Je mag ze ook wel vangen hoorquote:
Ohw dat kan ik wel tegelijkertijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je mag ze ook wel vangen hoor
Eerst vangen, dan gooien, mag ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat kan ik wel tegelijkertijd![]()
Vind Henry (zonder seksclub) vast leuk
![]()
Ja Fha, moet je niet eens trouwen? Hop hop, de tijd staat niet stil hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat kan ik wel tegelijkertijd![]()
Vind Henry (zonder seksclub) vast leuk
![]()
Oeh dat doe ik in de winter altijd met sneeuwballenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst vangen, dan gooien, mag ook
Dan trouwen we in de winter, mag jij sneeuwballen gooienquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat doe ik in de winter altijd met sneeuwballen
Hij heeft maar 25 euro op zijn spaarrekening en ik ga niet in mijn eentje betalen. Dus schop hem dinsdag maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Fha, moet je niet eens trouwen? Hop hop, de tijd staat niet stil hoor
Failquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft maar 25 euro op zijn spaarrekening en ik ga niet in mijn eentje betalen. Dus schop hem dinsdag maar
Gratis trouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft maar 25 euro op zijn spaarrekening en ik ga niet in mijn eentje betalen. Dus schop hem dinsdag maar
Dat is er vast ook wel in Deventer Fha!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja maar ja maar, mijn jurk!! En het feest!! (en dan vooral het eten natuurlijk)quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is er vast ook wel in Deventer Fha!![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Voor jouw figuur heb je extra weinig stof nodigquote:
Des te meer eten is er nodig. Zeker als ze zo gek is om mij uit te nodigenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jouw figuur heb je extra weinig stof nodig
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]Die haak ik voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ja maar ja maar, mijn jurk!! En het feest!! (en dan vooral het eten natuurlijk)En eten koken we gewoon
Come on now, you knew you were lost
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]Hmja. Daar heb je wel een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ja maar ja maar, mijn jurk!! En het feest!! (en dan vooral het eten natuurlijk)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Vergeet niet mijn broers..al die surinamers. 'Nough saidquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
Des te meer eten is er nodig. Zeker als ze zo gek is om mij uit te nodigen.
Zo achterlijk is ze ook weer niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
Zeker als ze zo gek is om mij uit te nodigen.
Tuurlijk wel, zeker wanneer kadootjequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo achterlijk is ze ook weer niet hoor
Sowieso, cadeauquote:
Kip. Veel kip.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Vergeet niet mijn broers..al die surinamers. 'Nough said
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kip. Veel kip.Lekker toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi jeejquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
Kip. Veel kip.UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henry lacht me altijd uit omdat ik er serieus van ga kwijlen
nou, tis gewoon genetisch hoor kan ik niks aan doen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Jaarvoorraad sla? In Wekelijkse termijnen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi jeej![]()
eetbaar cadeau?
sla?
![]()
[..]
UhuHenry lacht me altijd uit omdat ik er serieus van ga kwijlen
Die kipjes eet ik dan weer nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kan me er dood aan eten bij bijv. KFC!
Coolquote:
Bucketsquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik kan me er dood aan eten bij bijv. KFC!
Oh hebben ze een KFC in Dv?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi jeej![]()
eetbaar cadeau?
sla?
![]()
[..]
UhuHenry lacht me altijd uit omdat ik er serieus van ga kwijlen
Neequote:
Oh die met die 25 euri erop, ja dat zal lekker opschietenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeDus dat is ook meteen HET zwakke punt van Deventer
![]()
aan de andere kant wel beter voor mijn gezondheid en bankrekening![]()
Kip van het spit. En dus niet uit die ranzige toko.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Want? Als je iets beters weet ben ik benieuwd
Nee dat is ZIJN rekeningquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die met die 25 euri erop, ja dat zal lekker opschieten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |