quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar jij bent dan ook gek, want je bent al meer dan 16 jaar met me bevriend![]()
Hihi, dat is waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik hou heeeeeeeeeeeeeeel veel van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Genietenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Genieten![]()
Ik doe het stiekem voor mijn CV
Goede reden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, dat is waarMaar ik hou heeeeeeeeeeeeeeel veel van jou
Ik hou ook heeeeeeeeeeeeeeeel veel van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Meis!quote:
Haaayquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
Meis!
Lekker geslapen in je stoel?![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik hou ook heeeeeeeeeeeeeeeel veel van jou
Hihihihihi! Trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(jij mag wel de hoed op als je wilt
)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Oeh oeh!! Mag ik met bloemen smijten?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
Hihihihihi! Trouwen?(jij mag wel de hoed op als je wilt
)
Bollequote:
Ja, ik wil in smokingquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihihihi! Trouwen?(jij mag wel de hoed op als je wilt
)
En rijst!quote:
Met rijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Hihi okequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En rijst!Heel hard, en dan sein ik wel in wie je de volle laag mag geven
Je mag ze ook wel vangen hoorquote:
Ohw dat kan ik wel tegelijkertijdquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je mag ze ook wel vangen hoor
Eerst vangen, dan gooien, mag ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat kan ik wel tegelijkertijd![]()
Vind Henry (zonder seksclub) vast leuk
![]()
Ja Fha, moet je niet eens trouwen? Hop hop, de tijd staat niet stil hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Ohw dat kan ik wel tegelijkertijd![]()
Vind Henry (zonder seksclub) vast leuk
![]()
Oeh dat doe ik in de winter altijd met sneeuwballenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst vangen, dan gooien, mag ook
Dan trouwen we in de winter, mag jij sneeuwballen gooienquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat doe ik in de winter altijd met sneeuwballen
Hij heeft maar 25 euro op zijn spaarrekening en ik ga niet in mijn eentje betalen. Dus schop hem dinsdag maarquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja Fha, moet je niet eens trouwen? Hop hop, de tijd staat niet stil hoor
Failquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft maar 25 euro op zijn spaarrekening en ik ga niet in mijn eentje betalen. Dus schop hem dinsdag maar
Gratis trouwenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Hij heeft maar 25 euro op zijn spaarrekening en ik ga niet in mijn eentje betalen. Dus schop hem dinsdag maar
Dat is er vast ook wel in Deventer Fha!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Ja maar ja maar, mijn jurk!! En het feest!! (en dan vooral het eten natuurlijk)quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is er vast ook wel in Deventer Fha!![]()
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |