Wegdonderen want mijn pan is helemaal kromgetrokken en de anti aanbak doet het niet meer. Dat ding is helemaal naar zn knetterquote:
160,-. Dat heb ik echt niet hoor.quote:
ze hebben ook goedkope bij de ikeaquote:
only the lonely hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Man, vriend, whatever doet dat ook niet voor je?
Ik heb ooit toen ik hier kwam wonen een kast van de verhuur gekregen. Die zijn inmidels afgeschreven dus ik mag m houden. Als je nog een jaartje kunt wachtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
160,-. Dat heb ik echt niet hoor.
De dichtstbijzijnde Ikea is in Groningen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze hebben ook goedkope bij de ikea
Mja, same here. Hoewel ik na mijn ongeluk vrijwel eke dag wel iemand over de vloer had in het ziekenhuisquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
only the lonely hier
zelfs in mijn tijd van ziek zijn
Oke dan gooi ik m;n kleren wel in een bult, totdat ik je kast krijg.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb ooit toen ik hier kwam wonen een kast van de verhuur gekregen. Die zijn inmidels afgeschreven dus ik mag m houden. Als je nog een jaartje kunt wachtentot Fort Dv klaar is, mag je m hebben
Mijn kleren liggen al in een bult, SINDS ik die kast kreegquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke dan gooi ik m;n kleren wel in een bult, totdat ik je kast krijg.
PWNEDquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wegdonderen want mijn pan is helemaal kromgetrokken en de anti aanbak doet het niet meer. Dat ding is helemaal naar zn knetter
Neuh, ik eet gewoon wat er uit die andere pan komtquote:
Mijn kleren liggen meestal ook in een bult, ondanks mijn kast van 3 m breed.quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn kleren liggen al in een bult, SINDS ik die kast kreeg
EN waarom moet je dan NOG een kast?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn kleren liggen meestal ook in een bult, ondanks mijn kast van 3 m breed.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Volgens mij zouden wij een ideaal stel zijn trouwens BX
Gewoon, jij bent kei impulsief, en ik best wel een control freakquote:
ik zou gek van je gecontrolfreak wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon, jij bent kei impulsief, en ik best wel een control freakOpposites attract
marktplaats?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
160,-. Dat heb ik echt niet hoor.
Ik ga het ouderlijk nest verlaten, en de kast die ik heb is een inbouwkastquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
EN waarom moet je dan NOG een kast?
Vol goede moed aan de gang:quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Neuh, ik eet gewoon wat er uit die andere pan komt
Allemaal ver weg.quote:
das mooi bout danquote:
Nogal. Of ze zijn te groot.quote:
bouw je eigen kastquote:
menspersoon zonder smaakquote:
Friet bakken. Duh.quote:
Houden zoquote:
ik heb er niks te zoeken meeste spullen die ik nodig heb haal ik van marktplaats afquote:
Mijn laatste keer was in 2003 in Warschauquote:
Gezelligquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond allemaal![]()
![]()
Was vanavond gezellig uit eten met een dinnetjeWas gezellig
En we hebben meteen cadeautjes geshopt voor een verjaardag morgen
Hoe is het hier?
Ik ga gewoon vrijwillig nog een dag werken, terwijl ik morgen vrij wasquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezellig!
Hier? Moe. Lange dag gehad @werk. Maar wel weekend nu.
quote:
Jeuj voor weekendquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Gezellig!
Hier? Moe. Lange dag gehad @werk. Maar wel weekend nu.
Maar jij bent dan ook gek, want je bent al meer dan 16 jaar met me bevriendquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vrijwillig nog een dag werken, terwijl ik morgen vrij was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ehm, roep maar, heb je wat data waarbij je vrij bent?quote:
Komende donderdag 5 aug bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 29 juli 2010 20:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, roep maar, heb je wat data waarbij je vrij bent?
Ik mag vanaf zondag weer. Nachtdienstenquote:Op donderdag 29 juli 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vrijwillig nog een dag werken, terwijl ik morgen vrij was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |