quote:
ik heb Far cry al een eeuwigheid hier liggen en moest het nog steeds gaan spelen dus bij deze maar gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef BrandX het volgende:
@ Allemaal
Ja, klinkt goed, en ik hoop dat het goed gaat zijn. Ik ga alleen, met mijn nieuwe (2e hands) tuut. Lekker op mijn gemakkie die kant op, overnachten in duitsland (heel mss 2 of 3 dagen ervoor, maar dat durf ik nog neit te plannen) en terug via Frankrijk met ook 4-5 nachtjes ergens in the middle of nowhere een hotelletje-achtig iets (durf ik ook nog niet te plannen
)
@gf welk spel heb je geinstalleerd?
@DW: klinkt ook goed! Gefeliciteerd met je nieuwe crib
/sarcasme:en kan je hem op Hi res aan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik heb Far cry al een eeuwigheid hier liggen en moest het nog steeds gaan spelen dus bij deze maar gedaan
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga Wilders stemmen de volgende keer![]()
![]()
op deze pc welquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
/sarcasme:en kan je hem op Hi res aan?![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat word veel ijsjes eten en anders naar de dokter voor een kuurtje
ik heb mijn huisarts nog steeds bij mijn ouders in het dorp en daar blijf ik ook bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
en zie spontaan deze post
het moet maar helpen, ik heb nog geen huisarts sinds ik ben verhuisd een jaar geleden
naja, mijn oude officieel nog steeds maar die woont aan de andere kant vd stad
dat ligt niet aan de dagquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
tering het was wel een zware dag gisteren zeg, ik doe niks dan slapen
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zojuist ¤ 13,50 bespaard aan vlees
je hebt het gestolenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zojuist ¤ 13,50 bespaard aan vlees
bij mij zou dat niet kunnen nee, maar voor een ander weet ik het niet natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar geen vleesdat kan gewoon niet
Het moest vandaag weg, en ze hadden het al afgeschreven. Nou, dan vries ik het nog wel ff in hoorquote:
Man, vriend, whatever doet dat ook niet voor je?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |