dat word veel ijsjes eten en anders naar de dokter voor een kuurtjequote:Op donderdag 29 juli 2010 10:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
gisteren wat verhoging (38.8) dus ik denk het wel.
zelfs ademen, de lucht die dan langs je keel gaat, doet pijn
@gf thanks
mijn ideequote:
We zijn gewoon de ziekenboeg hierquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:14 schreef Panda72 het volgende:
Beterschap BX
sterkte lieve Marijke![]()
volgens mij hangt ziek zijn/niet lekker voelen/ pijn hebben in de lucht.
Ik heb vreselijke hoofdpijn, ontzettende spierpijn en ben kotsmisselijk
Dankjequote:Op donderdag 29 juli 2010 10:16 schreef BrandX het volgende:
Marijke en panda ook beterschap
En het lijkt idd in de lucht te hangen
quote:
Is maar goed dat ik niet besmettelijk ben danquote:
Dank je welquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:16 schreef BrandX het volgende:
Marijke en panda ook beterschap
En het lijkt idd in de lucht te hangen
dat dusquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We zijn gewoon de ziekenboeg hier
[..]
DankjeJij lekker uitzieken en uitrusten
[..]
[..]
Is maar goed dat ik niet besmettelijk ben danMaar ik woon toch niet bij jullie in de buurt, dus komt goed
![]()
quote:
Die hebben we hier nog in de vriezer liggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 09:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wacht nog niet weggaan neem een grote doos frikandellen of kroketten mee
Morge BXquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:04 schreef BrandX het volgende:
een (nog steeds zieke) goedemorgen
ik ga maar eens aan de koffie. Naja, proberen
straks maar even nieuwe hoestdrank halen. Mijn keel voelt echt als een spijkerbed
ik lach maar het is heul niet grappig![]()
Morge Marijkequote:Op donderdag 29 juli 2010 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal
Beterschap BX![]()
![]()
En ik werd vanmorgen wakker met heel veel pijn in m'n kuit, naar de huisarts geweest, heb waarschijnlijk een scheurtje in m'n spier en dat doet pijnDus nu moet ik rustig aan doen
Ik baal als een stekken
Dat misselijk komt vast en zeker van die doos frikandellenquote:Op donderdag 29 juli 2010 10:14 schreef Panda72 het volgende:
Beterschap BX
sterkte lieve Marijke![]()
volgens mij hangt ziek zijn/niet lekker voelen/ pijn hebben in de lucht.
Ik heb vreselijke hoofdpijn, ontzettende spierpijn en ben kotsmisselijk
Nietuswant nog geen doos frikandellen gehadquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:30 schreef Trevland het volgende:
Dat misselijk komt vast en zeker van die doos frikandellen
Ohquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nietuswant nog geen doos frikandellen gehad![]()
Ziek ben ik niet, maar het doet zo'n auwquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Beterschap all die ziek zijn.
En panda sterkte met het verlies van je Chinese tegenhanger
Hai DWquote:
Heb je geen pijnstillers/ontstekingsremmers gekregen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziek ben ik niet, maar het doet zo'n auw![]()
![]()
En Panda, een leuk gevalletje bad karmaWel knullig van die panda though
[..]
Hai DWHoe is het daar?
Nee, want het moet vanzelf over gaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je geen pijnstillers/ontstekingsremmers gekregen?
Dat laatste klinkt zeer herkenbaarquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, want het moet vanzelf over gaanEn ik heb ook niet echt behoefte aan pillen, zolang ik niet hoef te huilen van de pijn komt het goed
![]()
Liebchenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef BrandX het volgende:
zo, keb me nou wat in huis gehaald
bissoltussin, stroop wat je moet verdunnen voordat je het inneemt
Maar werkt wel
Marijkequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Hai DWHoe is het daar?
Kusje op jouw zere hoofdjequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MarijkeWel oke, lichtelijk hoofdpijn. Straks naar de kringloop
En met jou? Kusje op je zere hoofdje
Mij hoor je niet zeuren, ik vind 't idd vanaf midden 30 alleen maar leuker wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:51 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen is het voor vrouwen alleen maar beter om ouder te worden, ik snap echt niet waarom er zo veel gezeurd wordt
Zo denk ik dus ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeuren, ik vind 't idd vanaf midden 30 alleen maar leuker worden.
Het heeft imho weinig zin om erover te zeuren, ouder worden gebeurt nou eenmaal tenzij je stopt met ademhalen. Niet echt een aantrekkelijk alternatief.
Ja, preciesquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeuren, ik vind 't idd vanaf midden 30 alleen maar leuker worden.
Het heeft imho weinig zin om erover te zeuren, ouder worden gebeurt nou eenmaal tenzij je stopt met ademhalen. Niet echt een aantrekkelijk alternatief.
Kusje op je zere kuit danquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kusje op jouw zere hoofdjeIk heb een zere kuit
![]()
De Kringloop is wel tofGa je iets specifieks zoeken?
Hier alles okee
Tof!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kusje op je zere kuit dan
Spullen voor mijn kamer heDus tafel en stoelen en dat soort dingen ^^
15 augustus als het goed is. Volgende week eerst even verven.quote:
Wauw, da's snel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
15 augustus als het goed is. Volgende week eerst even verven.
dank je dank jequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Beterschap all die ziek zijn.
En panda sterkte met het verlies van je Chinese tegenhanger
nou ja zolang het mij maar niet overkomt het is inderdaad knullig voor de Panda maar ik ben er nogquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ja inderdaad ^^ Maar de 23e begint de introductieweek al he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, da's snel!Waar ga je wonen, en wat voor kamer is het? Toffe huisgenoten?
Pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Klinkt wel ontzettend goed!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
Ik heb voor het eerst van mijn leven ver vooruit (1 maand) een hotel geboekt
Een voor mij doen luxe hotel, in een klein dorp in Italie, midden in de bergen. Balkon bij mijn kamer met uitzicht over het grote dal, privéterras voor de bezoekers om te ontbijten en/of dineren, sauna en zwembad er bij, en ik vind het nog doodeng dat ik het gedaan heb![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad ^^ Maar de 23e begint de introductieweek al he!
Ik ga in Elst GLD wonen. En het is een vrij grote kamer, 20 m2. En supermooi, 1 wand is helemaal van licht hout, het plafond bestaat uit donkere balken.Moet alleen 1 muur verven en er moet een andere vloer in, diegene die er voor mij in zat had het verwaarloosd, 10 jaar lang.
Wauw!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
Een voor mij doen luxe hotel, in een klein dorp in Italie, midden in de bergen. Balkon bij mijn kamer met uitzicht over het grote dal, privéterras voor de bezoekers om te ontbijten en/of dineren, sauna en zwembad er bij, en ik vind het nog doodeng dat ik het gedaan heb![]()
![]()
klinkt goed ik wil meequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
![]()
goed zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
![]()
Kom jij dan ook een keer op de koffie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Wauw!Ik snap je gevoel, maar het wordt vast super tof
![]()
klinkt iig wel goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
![]()
Is goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom jij dan ook een keer op de koffie?
Ik had Nienke ook al uitgenodigdquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goedBen wel benieuwd naar je crib
![]()
welk spel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo me spel is geinstaleerd![]()
nou lekker gamen![]()
laters
Hey!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Symphonic het volgende:
Hier was ik ook al even niet geweest.
Hoi
oh dat strakke plannen vind ik vreselijk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
BrandX![]()
Ik plan altijd zo veel mogelijk ALLES van tevorenOok op welke dag ik welke trein hoe laat van waar tot waar ga nemen en zo
Zullen we een keertje samen op vakantie gaan?![]()
Daarom neem ik met rondreizen een auto en tentje meequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in elk geval wel alle overnachtingen en de heen- en terugreis vast hebben liggen voordat ik ga. Moet er niet aan denken dat ik ergens eerst nog zou moeten leuren tot ik ergens savonds laat eoa shabby hotelletje vind waar ik uit nood dan maar een kamer moet accepteren of zo
Hier alles goedquote:
jah, maar voor de heenreis boek ik dus daags voordat ik vertrek, en voor de terugreis bekijk ik tijdens de reisquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in elk geval wel alle overnachtingen en de heen- en terugreis vast hebben liggen voordat ik ga. Moet er niet aan denken dat ik ergens eerst nog zou moeten leuren tot ik ergens savonds laat eoa shabby hotelletje vind waar ik uit nood dan maar een kamer moet accepteren of zo
Wel okequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom neem ik met rondreizen een auto en tentje mee![]()
Maar iedereen heeft volgens mij zo z'n voorkeur qua vakanties en plannen
[..]
Hier alles goedBij jou?
Nee hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wel oke![]()
Klein beetje onzeker, piekerend, wat eenzaam maar het gaat echt wel goed op het moment ja.
Ik ben te eerlijk misschien
Heerlijk lekker kamperen met een tentjequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom neem ik met rondreizen een auto en tentje mee![]()
Maar iedereen heeft volgens mij zo z'n voorkeur qua vakanties en plannen
Dat zijn de berichtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef DaMart het volgende:
Nog een uurtje en dan is de werkdag weer voorbij.
Misschien is het een onderdeel van mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorDeze eerlijkheid kan prima
Maar hoezo onzeker en piekerend? en als je er niets over wilt zeggen is dat ook prima natuurlijk en anders mag PM ook altijd nog
Waarom?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga Wilders stemmen de volgende keer![]()
![]()
Okee moet je doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
quote:
ik heb Far cry al een eeuwigheid hier liggen en moest het nog steeds gaan spelen dus bij deze maar gedaanquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:15 schreef BrandX het volgende:
@ Allemaal
Ja, klinkt goed, en ik hoop dat het goed gaat zijn. Ik ga alleen, met mijn nieuwe (2e hands) tuut. Lekker op mijn gemakkie die kant op, overnachten in duitsland (heel mss 2 of 3 dagen ervoor, maar dat durf ik nog neit te plannen) en terug via Frankrijk met ook 4-5 nachtjes ergens in the middle of nowhere een hotelletje-achtig iets (durf ik ook nog niet te plannen
)
@gf welk spel heb je geinstalleerd?
@DW: klinkt ook goed! Gefeliciteerd met je nieuwe crib
/sarcasme:en kan je hem op Hi res aan?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
[..]
ik heb Far cry al een eeuwigheid hier liggen en moest het nog steeds gaan spelen dus bij deze maar gedaan
Waarom zou je dat doen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
![]()
op deze pc welquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
/sarcasme:en kan je hem op Hi res aan?![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2010 10:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat word veel ijsjes eten en anders naar de dokter voor een kuurtje
ik heb mijn huisarts nog steeds bij mijn ouders in het dorp en daar blijf ik ook bijquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
en zie spontaan deze post
het moet maar helpen, ik heb nog geen huisarts sinds ik ben verhuisd een jaar geleden
naja, mijn oude officieel nog steeds maar die woont aan de andere kant vd stad
dat ligt niet aan de dagquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
tering het was wel een zware dag gisteren zeg, ik doe niks dan slapen
Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zojuist ¤ 13,50 bespaard aan vlees
je hebt het gestolenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb zojuist ¤ 13,50 bespaard aan vlees
bij mij zou dat niet kunnen nee, maar voor een ander weet ik het niet natuurlijkquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja maar geen vleesdat kan gewoon niet
Het moest vandaag weg, en ze hadden het al afgeschreven. Nou, dan vries ik het nog wel ff in hoorquote:
Man, vriend, whatever doet dat ook niet voor je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |