klinkt iig wel goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
Ik heb voor het eerst van mijn leven ver vooruit (1 maand) een hotel geboekt
Een voor mij doen luxe hotel, in een klein dorp in Italie, midden in de bergen. Balkon bij mijn kamer met uitzicht over het grote dal, privéterras voor de bezoekers om te ontbijten en/of dineren, sauna en zwembad er bij, en ik vind het nog doodeng dat ik het gedaan heb![]()
![]()
Is goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:37 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kom jij dan ook een keer op de koffie?
Ik had Nienke ook al uitgenodigdquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is goedBen wel benieuwd naar je crib
![]()
welk spel?quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo me spel is geinstaleerd![]()
nou lekker gamen![]()
laters
Hey!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:22 schreef Symphonic het volgende:
Hier was ik ook al even niet geweest.
Hoi
oh dat strakke plannen vind ik vreselijk!quote:Op donderdag 29 juli 2010 14:19 schreef Dr_Flash het volgende:
BrandX![]()
Ik plan altijd zo veel mogelijk ALLES van tevorenOok op welke dag ik welke trein hoe laat van waar tot waar ga nemen en zo
Zullen we een keertje samen op vakantie gaan?![]()
Daarom neem ik met rondreizen een auto en tentje meequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in elk geval wel alle overnachtingen en de heen- en terugreis vast hebben liggen voordat ik ga. Moet er niet aan denken dat ik ergens eerst nog zou moeten leuren tot ik ergens savonds laat eoa shabby hotelletje vind waar ik uit nood dan maar een kamer moet accepteren of zo
Hier alles goedquote:
jah, maar voor de heenreis boek ik dus daags voordat ik vertrek, en voor de terugreis bekijk ik tijdens de reisquote:Op donderdag 29 juli 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wil in elk geval wel alle overnachtingen en de heen- en terugreis vast hebben liggen voordat ik ga. Moet er niet aan denken dat ik ergens eerst nog zou moeten leuren tot ik ergens savonds laat eoa shabby hotelletje vind waar ik uit nood dan maar een kamer moet accepteren of zo
Wel okequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom neem ik met rondreizen een auto en tentje mee![]()
Maar iedereen heeft volgens mij zo z'n voorkeur qua vakanties en plannen
[..]
Hier alles goedBij jou?
Nee hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:06 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Wel oke![]()
Klein beetje onzeker, piekerend, wat eenzaam maar het gaat echt wel goed op het moment ja.
Ik ben te eerlijk misschien
Heerlijk lekker kamperen met een tentjequote:Op donderdag 29 juli 2010 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daarom neem ik met rondreizen een auto en tentje mee![]()
Maar iedereen heeft volgens mij zo z'n voorkeur qua vakanties en plannen
Dat zijn de berichtenquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:31 schreef DaMart het volgende:
Nog een uurtje en dan is de werkdag weer voorbij.
Misschien is het een onderdeel van mijn persoonlijkheid.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoorDeze eerlijkheid kan prima
Maar hoezo onzeker en piekerend? en als je er niets over wilt zeggen is dat ook prima natuurlijk en anders mag PM ook altijd nog
Waarom?quote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga Wilders stemmen de volgende keer![]()
![]()
Okee moet je doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:50 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga Wilders stemmen de volgende keer![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |