Liebchenquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:56 schreef BrandX het volgende:
zo, keb me nou wat in huis gehaald
bissoltussin, stroop wat je moet verdunnen voordat je het inneemt
Maar werkt wel
Marijkequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziek ben ik niet, maar het doet zo'n auw![]()
![]()
En Panda, een leuk gevalletje bad karmaWel knullig van die panda though
[..]
Hai DWHoe is het daar?
Kusje op jouw zere hoofdjequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
MarijkeWel oke, lichtelijk hoofdpijn. Straks naar de kringloop
En met jou? Kusje op je zere hoofdje
Mij hoor je niet zeuren, ik vind 't idd vanaf midden 30 alleen maar leuker wordenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:51 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen is het voor vrouwen alleen maar beter om ouder te worden, ik snap echt niet waarom er zo veel gezeurd wordt
Zo denk ik dus ookquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeuren, ik vind 't idd vanaf midden 30 alleen maar leuker worden.
Het heeft imho weinig zin om erover te zeuren, ouder worden gebeurt nou eenmaal tenzij je stopt met ademhalen. Niet echt een aantrekkelijk alternatief.
Ja, preciesquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Mij hoor je niet zeuren, ik vind 't idd vanaf midden 30 alleen maar leuker worden.
Het heeft imho weinig zin om erover te zeuren, ouder worden gebeurt nou eenmaal tenzij je stopt met ademhalen. Niet echt een aantrekkelijk alternatief.
Kusje op je zere kuit danquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kusje op jouw zere hoofdjeIk heb een zere kuit
![]()
De Kringloop is wel tofGa je iets specifieks zoeken?
Hier alles okee
Tof!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:09 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Kusje op je zere kuit dan
Spullen voor mijn kamer heDus tafel en stoelen en dat soort dingen ^^
15 augustus als het goed is. Volgende week eerst even verven.quote:
Wauw, da's snel!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
15 augustus als het goed is. Volgende week eerst even verven.
dank je dank jequote:Op donderdag 29 juli 2010 12:09 schreef TJDoornbos het volgende:
Beterschap all die ziek zijn.
En panda sterkte met het verlies van je Chinese tegenhanger
nou ja zolang het mij maar niet overkomt het is inderdaad knullig voor de Panda maar ik ben er nogquote:Op donderdag 29 juli 2010 12:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ziek ben ik niet, maar het doet zo'n auw![]()
![]()
En Panda, een leuk gevalletje bad karmaWel knullig van die panda though
[..]
Ja inderdaad ^^ Maar de 23e begint de introductieweek al he!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, da's snel!Waar ga je wonen, en wat voor kamer is het? Toffe huisgenoten?
Pandaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Klinkt wel ontzettend goed!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
Ik heb voor het eerst van mijn leven ver vooruit (1 maand) een hotel geboekt
Een voor mij doen luxe hotel, in een klein dorp in Italie, midden in de bergen. Balkon bij mijn kamer met uitzicht over het grote dal, privéterras voor de bezoekers om te ontbijten en/of dineren, sauna en zwembad er bij, en ik vind het nog doodeng dat ik het gedaan heb![]()
![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad ^^ Maar de 23e begint de introductieweek al he!
Ik ga in Elst GLD wonen. En het is een vrij grote kamer, 20 m2. En supermooi, 1 wand is helemaal van licht hout, het plafond bestaat uit donkere balken.Moet alleen 1 muur verven en er moet een andere vloer in, diegene die er voor mij in zat had het verwaarloosd, 10 jaar lang.
Wauw!quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
Een voor mij doen luxe hotel, in een klein dorp in Italie, midden in de bergen. Balkon bij mijn kamer met uitzicht over het grote dal, privéterras voor de bezoekers om te ontbijten en/of dineren, sauna en zwembad er bij, en ik vind het nog doodeng dat ik het gedaan heb![]()
![]()
klinkt goed ik wil meequote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
![]()
goed zegquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:21 schreef BrandX het volgende:
![]()
Kom jij dan ook een keer op de koffie?quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt goed
[..]
Wauw!Ik snap je gevoel, maar het wordt vast super tof
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |