Voor jouw figuur heb je extra weinig stof nodigquote:
Des te meer eten is er nodig. Zeker als ze zo gek is om mij uit te nodigenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor jouw figuur heb je extra weinig stof nodig
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]Die haak ik voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ja maar ja maar, mijn jurk!! En het feest!! (en dan vooral het eten natuurlijk)En eten koken we gewoon
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:38 schreef Fha het volgende:
[..]Hmja. Daar heb je wel een puntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[..]
Ja maar ja maar, mijn jurk!! En het feest!! (en dan vooral het eten natuurlijk)
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Vergeet niet mijn broers..al die surinamers. 'Nough saidquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
Des te meer eten is er nodig. Zeker als ze zo gek is om mij uit te nodigen.
Zo achterlijk is ze ook weer niet hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:40 schreef MPG het volgende:
Zeker als ze zo gek is om mij uit te nodigen.
Tuurlijk wel, zeker wanneer kadootjequote:Op donderdag 29 juli 2010 21:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo achterlijk is ze ook weer niet hoor
Sowieso, cadeauquote:
Kip. Veel kip.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Vergeet niet mijn broers..al die surinamers. 'Nough said
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kip. Veel kip.Lekker toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi jeejquote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
Kip. Veel kip.UhuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henry lacht me altijd uit omdat ik er serieus van ga kwijlen
nou, tis gewoon genetisch hoor kan ik niks aan doen
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Jaarvoorraad sla? In Wekelijkse termijnen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi jeej![]()
eetbaar cadeau?
sla?
![]()
[..]
UhuHenry lacht me altijd uit omdat ik er serieus van ga kwijlen
Die kipjes eet ik dan weer nietquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik kan me er dood aan eten bij bijv. KFC!
Coolquote:
Bucketsquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:54 schreef TJDoornbos het volgende:
Ik kan me er dood aan eten bij bijv. KFC!
Oh hebben ze een KFC in Dv?quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi jeej![]()
eetbaar cadeau?
sla?
![]()
[..]
UhuHenry lacht me altijd uit omdat ik er serieus van ga kwijlen
Neequote:
Oh die met die 25 euri erop, ja dat zal lekker opschietenquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:57 schreef Fha het volgende:
[..]
NeeDus dat is ook meteen HET zwakke punt van Deventer
![]()
aan de andere kant wel beter voor mijn gezondheid en bankrekening![]()
Kip van het spit. En dus niet uit die ranzige toko.quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:58 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Want? Als je iets beters weet ben ik benieuwd
Nee dat is ZIJN rekeningquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die met die 25 euri erop, ja dat zal lekker opschieten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |