En wat dacht je dan toen je die witte lichten achteraan een auto zag?quote:Op zaterdag 20 november 2010 21:55 schreef Kaneelthee het volgende:
Dat auto's aparte lichten hebben om te laten zien dat ze in hun "achteruit" staan.
En toen had ik al een paar jaar m'n rijbewijs
Niks, nooit echt opgevallen namelijk.quote:Op zaterdag 20 november 2010 22:00 schreef trainfreak het volgende:
[..]
En wat dacht je dan toen je die witte lichten achteraan een auto zag?
Dat komt anders verdomd dicht bij de waarheid...quote:Op dinsdag 11 september 2001 13:44 schreef Tsjettel het volgende:
...Dat je een rekening met een bedrag daarop moest hebben om geld op te kunnen nemen bij de bank.
"De bank, daar kun je zo naar binnen lopen om geld op te halen", dacht ik vroeger. Nu denk ik er toch anders over...
Zal ik je nog wat vertellen wat je waarschijnlijk na jaren pas doorhebt? Er is een editknop.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat komt anders verdomd dicht bij de waarheid...
Sorryquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Zal ik je nog wat vertellen wat je waarschijnlijk na jaren pas doorhebt? Er is een editknop.
Snijplank is ook plat dat scheelt ook al een heel stuk heyquote:Op zaterdag 20 november 2010 21:58 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze zeggen toch altijd zoiets van: je moet op een snijplank snijden of zo? Ik kwam er een paar weken geleden pas achter dat je niet het bord beschadigt als je met een scherp mes iets op een gewoon bord snijdt, maar het mes zelf.
Dat is toch het laatste deel? Ik vond dat einde zo mooiquote:Op woensdag 24 november 2010 02:20 schreef wonderer het volgende:
Dat het derde boek uit de Narnia-reeks "Voyage of the Dawn Treader" heet en niet "Voyage of the Dawn Trader"...
En nu vraag ik me ook af waarom de Nederlandse titel "De reis van het Drakenschip" was...
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
OT: dat takken die buiten liggen geen wandelende takken zijn. Althans, waarschijnlijk niet. Het feit dat zo'n beest er uit zag als een tak, deed mij denken dat je dus geen enkel verschil zag als ze niet bewogen, en wist ik veel dat die dingen niet veel groter worden dan je hand... Ben ik even bang geweest voor gigantische takken die in het gras lagen
Nee... derde boek. Van de zeven.quote:Op woensdag 24 november 2010 02:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is toch het laatste deel? Ik vond dat einde zo mooi
Er was iets met die volgordes... dat ze niet chronologisch geschreven zijnquote:Op woensdag 24 november 2010 03:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee... derde boek. Van de zeven.
Neefje van de Tovenaar is chronologisch de eerste geloof ik ja.quote:Op woensdag 24 november 2010 04:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Er was iets met die volgordes... dat ze niet chronologisch geschreven zijn![]()
Oh, dit zou qua leesvolgorde deel 5 zijn, het einde van alles is in ieder geval heel mooi
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:57 schreef Nepthys het volgende:
Naar aanleiding van de steeds terugkomende logo's van FedEx en Carrefour in dit topic: hier nog een verzameling logo's waarin dingen verstopt zitten.
Oeps!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef victorinox het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het logo van FedEx is rechtsboven.
Het logo rechtsonder met de vogel is van het bedrijf Raven.
quote:
Leasen heeft ook niet alleen met auto's te maken hoor.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:15 schreef henkde_j het volgende:
Dat het suRprise is ipv suprise
Dat Wicky de Viking geen meisje maar een jongen is
Dat het Lies laarzen zijn en geen lease laarzen, en dus niks met auto's te maken hebben
Weet je dan ook wat carrefour betekent?quote:Op woensdag 28 juli 2010 13:37 schreef dr_Pieters het volgende:
[..]
Hij is vast al vaker genoemd in de vorige delen, maar het logo van Carrefour is voor velen ook een raadsel. Het lijken twee vreemde pijlen te zijn, en veel mensen komen er pas heel laat achter dat er een grote C in verwerkt zit.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 december 2010 08:29 schreef alf89 het volgende:
Dat Marc-Marie Huysbrechts een man is!
Dat hij Marc-Marie Huijbregts heetquote:Op donderdag 23 december 2010 08:29 schreef alf89 het volgende:
Dat Marc-Marie Huysbrechts een man is!
carrefour is een kruispunt (in verkeerstermen)quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:01 schreef marcel.nl het volgende:
.. voor Danny betekenT.
En dan nog even verwijzend naar 20-12: wat betekent Carrefour dan ?
Watquote:Op donderdag 30 december 2010 23:40 schreef 2cv het volgende:
Dat Dromenvangertje teveel fantasie heeft.
Ja, je kan er wel van alles van maken. Zoals XOP. Of 379.quote:
wie ik?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:07 schreef frame-saw het volgende:
Hij/zij -zit mobiel, zie geen man/vrouw-icoontjes- heeft het niet eens zelf verzonnen
Eh ja, 'zij' dusquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 13:50 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Dat ze niet "Street life! This is Street life!" zingen, maar "Thriller! ..."
quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:32 schreef Krantenman het volgende:
Dat de kerstman eigenlijk Sinterklaas is (Santa Claus).
En gelukkig is alles wat in Wikipedia staat, altijd waarquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:25 schreef Krantenman het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Santa_Claus
Alleen mensen die moeite hebben met die ontzettend lastige regel, vinden het stom.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 09:31 schreef Bart het volgende:
[..]
Alleen mensen die moeite hebben met die ontzettend lastige regel, vinden het stom.
Of deegnoot.quote:Op zondag 2 januari 2011 13:19 schreef ß het volgende:
Ik kom er net achter dat donut van het woord doughnut komt en deegmoer betekent.
Ohja? Nooit gewetenquote:Op zondag 2 januari 2011 17:10 schreef Fip het volgende:
Dat het nummer Lola van The Kinks niet over een leuke chick gaat maar over een travestiet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Gwywen het volgende:
Had je kunnen weten. Hij zingt "Lul-lul-lul-lul-Lola"
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef Fip het volgende:
[..]Ik ken het nummer niet maar je kunt het ook lezen als dat Lola ook blij is dat de zanger een man is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Dat dacht ik ook eerst, maar de rest van de tekst is ook vrij ondubbelzinnig.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet maar je kunt het ook lezen als dat Lola ook blij is dat de zanger een man is..
Huh! Ik dacht altijd dat de Rijksweg gewoon de naam van de weg was! Hahaha! Kom ik nu pas achter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:05 schreef FredvZ het volgende:
Dat een rijksweg niet per definitie een autosnelweg is. (vroeger zeiden mijn ouders altijd "we gaan via de rijksweg naar je tante" en aangezien alle rijkswegen bij in de buurt ook autosnelwegen waren, was de link al snel gelegd)
dat heeft toch tot mijn twaalfde geduurd voordat ik het door had.
Dan woon je in Nieuwendijk zeker. Gek durpke in de polder.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Huh! Ik dacht altijd dat de Rijksweg gewoon de naam van de weg was! Hahaha! Kom ik nu pas achter.
Link?quote:
Voor zover ik weet slaat French fries op "gebakken (fried) op franse (French) wijze". Leg eens uit wat het volgens jou is dan, want nu word ik nieuwsgierig...quote:Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Dat French fries eigenlijk Frenched fries is of zo dus dat het helemaal geen franse frietjes zijn.
Volgens wikipedia klopt dat niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:58 schreef mijsje het volgende:
When you think of french fries and french toast, you probly think France, right? Well, you're wrong. It's pronounced FRENCHED fries. French is a way of slicing something, such as a potato and a loaf of bread.
bron
http://en.wikipedia.org/wiki/French_friesquote:It is unlikely that 'French fried' refers to 'frenching' in the sense of "julienning" and is not attested until after 'French fried potatoes'; previously, Frenching referred only to trimming the meat off the shanks of chops.
Komt uit de eerste wereld oorlog, toen de Amerikanen in België waren. De friet komt daarvandaan, en omdat ze in dat gebied toen Frans spraken, is de Amerikaanse term "French Fries" onstaan.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef NotYou het volgende:
Zojuist kwam ik erachter dat 08gnoT omgedraaid Tong80 is.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef NotYou het volgende:
Zojuist kwam ik erachter dat 08gnoT omgedraaid Tong80 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |