quote:Op zondag 2 januari 2011 22:17 schreef Gwywen het volgende:
Had je kunnen weten. Hij zingt "Lul-lul-lul-lul-Lola"
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:44 schreef Fip het volgende:
[..]Ik ken het nummer niet maar je kunt het ook lezen als dat Lola ook blij is dat de zanger een man is..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
Dat dacht ik ook eerst, maar de rest van de tekst is ook vrij ondubbelzinnig.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik ken het nummer niet maar je kunt het ook lezen als dat Lola ook blij is dat de zanger een man is..
Huh! Ik dacht altijd dat de Rijksweg gewoon de naam van de weg was! Hahaha! Kom ik nu pas achter.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:05 schreef FredvZ het volgende:
Dat een rijksweg niet per definitie een autosnelweg is. (vroeger zeiden mijn ouders altijd "we gaan via de rijksweg naar je tante" en aangezien alle rijkswegen bij in de buurt ook autosnelwegen waren, was de link al snel gelegd)
dat heeft toch tot mijn twaalfde geduurd voordat ik het door had.
Dan woon je in Nieuwendijk zeker. Gek durpke in de polder.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:30 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Huh! Ik dacht altijd dat de Rijksweg gewoon de naam van de weg was! Hahaha! Kom ik nu pas achter.
Link?quote:
Voor zover ik weet slaat French fries op "gebakken (fried) op franse (French) wijze". Leg eens uit wat het volgens jou is dan, want nu word ik nieuwsgierig...quote:Op maandag 10 januari 2011 17:16 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Dat French fries eigenlijk Frenched fries is of zo dus dat het helemaal geen franse frietjes zijn.
Volgens wikipedia klopt dat niet.quote:Op maandag 10 januari 2011 18:58 schreef mijsje het volgende:
When you think of french fries and french toast, you probly think France, right? Well, you're wrong. It's pronounced FRENCHED fries. French is a way of slicing something, such as a potato and a loaf of bread.
bron
http://en.wikipedia.org/wiki/French_friesquote:It is unlikely that 'French fried' refers to 'frenching' in the sense of "julienning" and is not attested until after 'French fried potatoes'; previously, Frenching referred only to trimming the meat off the shanks of chops.
Komt uit de eerste wereld oorlog, toen de Amerikanen in België waren. De friet komt daarvandaan, en omdat ze in dat gebied toen Frans spraken, is de Amerikaanse term "French Fries" onstaan.quote:
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef NotYou het volgende:
Zojuist kwam ik erachter dat 08gnoT omgedraaid Tong80 is.
quote:Op maandag 10 januari 2011 20:01 schreef NotYou het volgende:
Zojuist kwam ik erachter dat 08gnoT omgedraaid Tong80 is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |