ik moet er eigenlijk om lachen afgelopen woensdag een mailtje gestuurd en nu het afsluitende hit iedere ochtend.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:40 schreef Sirolf het volgende:
Nou hole1988, je hebt Michiel wel aangestoken zeg!
[3FM #2150] Binnenkort MetMichielZonderMarichaMetTjitse
en wat is die lullige reden #durftevragenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gedeeltelijk is het dus wel een vakantie, namelijk vanaf volgende week tot september.
Maar zoals ik je vorige week al vertelde is het best jammer dat je weg moet, vooral omdat het in mijn ogen een wat lullige reden is.
Aan de andere kant... we zien je vast wel weer ergens opduiken!
Het vertrek van Maricha en de nieuwe programmering staan voor zover ik weet los van elkaar. Da's dus gewoon een ongelukkige samenkomst van omstandigheden. Verder is eigenlijk alleen bekend dat Rob de vrijdagmiddag en -avond gaat doen (waarbij ik op het Der Rudy-tijdstip iets a la Freakolympics verwacht) en dat Paul samen met Sophie van der Enk op zondagavond gaat zitten op de plek van JouwWeekendFinale. De rest is nog een groot zwart gat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Heb nog weinig gehoord over de nieuwe programmering, maar hetgeen wat ik heb gehoord stemt mij totaal niet positief. Baal nog steeds stevig dat Der Rudy verdwijnt en dat Stenders - gooi er een kwartje in en hij lult voor een geeltje - op dat tijdslot komt te zitten. Prima DJ hoor, maar hij lult mij veel te veel en ik heb zijn geluid wel een beetje gehoord. MoveYourAss/Der Rudy is wat 3FM programma's betreft toch wel mijn favoriet. Zal dat dus erg gaan missen.
Kwaliteit gooien ze eruit (Maricha, Kevin en misschien ook Rudy). Powned met veel te veel uren. Wat gaat dat brengen? BNN met veel meer uren. Alleen positief als Rudy daar komt te zitten. Giel Beelen zal wel blijven zitten. Waar blijft het extra uurtje AV? Timur - sterk weekend programma - wat geloof ik ook verdwijnt uit het weekend. Wat blijft er van 3FM over?!
Vrees het ergste!
Ik zou me niet zoveel zorgen maken Hans. Komt allemaal goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Heb nog weinig gehoord over de nieuwe programmering, maar hetgeen wat ik heb gehoord stemt mij totaal niet positief. Baal nog steeds stevig dat Der Rudy verdwijnt en dat Stenders - gooi er een kwartje in en hij lult voor een geeltje - op dat tijdslot komt te zitten. Prima DJ hoor, maar hij lult mij veel te veel en ik heb zijn geluid wel een beetje gehoord. MoveYourAss/Der Rudy is wat 3FM programma's betreft toch wel mijn favoriet. Zal dat dus erg gaan missen.
Kwaliteit gooien ze eruit (Maricha, Kevin en misschien ook Rudy). Powned met veel te veel uren. Wat gaat dat brengen? BNN met veel meer uren. Alleen positief als Rudy daar komt te zitten. Giel Beelen zal wel blijven zitten. Waar blijft het extra uurtje AV? Timur - sterk weekend programma - wat geloof ik ook verdwijnt uit het weekend. Wat blijft er van 3FM over?!
Vrees het ergste!
Heeft 'ie al geregeld, in ieder geval tot 6 augustus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
MICHIEL! Wil jij eens even heel snel regelen dat jij voortaan de ochtend doet? En de avond?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:57 schreef -Hans- het volgende:
Oja, note. De vorige reactie is geschreven tijdens de plaat van Di-rect. Dus als het heeeeeel erg negatief is dan is het e.e.a. bij deze verklaard.
Ja maar da's niet lang genoeg! Dan ben ik pas om 11 uur mijn bed uit dus is het afgelopen. Maar ik zet 's morgens (als ik naar school moet) nooit de radio aan omdat Gielquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heeft 'ie al geregeld, in ieder geval tot 6 augustus.
Daar is Uitzending Gemist voor uitgevonden. Kan je als je weer naar school toe moet de uitzendingen van Mi-Giel terugluisteren... met nieuws van een week of 4 geleden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar da's niet lang genoeg! Dan ben ik pas om 11 uur mijn bed uit dus is het afgelopen. Maar ik zet 's morgens (als ik naar school moet) nooit de radio aan omdat Giel
Kan toch niet op de radio mennnn! Ga niet mijn computer aanzetten voor 10 minuten want tegen de tijd dat die dan is opgestart moet ik gaan.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar is Uitzending Gemist voor uitgevonden. Kan je als je weer naar school toe moet de uitzendingen van Mi-Giel terugluisteren... met nieuws van een week of 4 geleden.
Ik wou precies hetzelfde zeggen! Geef eerst de nieuwe dingen/mensen een kansquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:00 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik zou me niet zoveel zorgen maken Hans. Komt allemaal goed
JouwWeekendFinale is ook gewoon een hartstikke leuk programma met een prima DJ. Nu komt er een of ander vaag programma over de liefde. Wat gebeurt er met Klaas? Dat Paul in het weekend gaat zitten zou kunnen betekenen dat hij uit de middag verdwijnt. Niet iedereen zal het met mij eens zijn, maar dat vind ik jammer. Rabbering in de middag luistert lekker weg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het vertrek van Maricha en de nieuwe programmering staan voor zover ik weet los van elkaar. Da's dus gewoon een ongelukkige samenkomst van omstandigheden. Verder is eigenlijk alleen bekend dat Rob de vrijdagmiddag en -avond gaat doen (waarbij ik op het Der Rudy-tijdstip iets a la Freakolympics verwacht) en dat Paul samen met Sophie van der Enk op zondagavond gaat zitten op de plek van JouwWeekendFinale. De rest is nog een groot zwart gat.
Daar zijn MP3-spelers voor uitgevonden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Kan toch niet op de radio mennnn! Ga niet mijn computer aanzetten voor 10 minuten want tegen de tijd dat die dan is opgestart moet ik gaan.
Sinds wanneer kan je daarmee je gemiste uitzending luisteren?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn MP3-spelers voor uitgevonden.
Zit ook wel een beetje in mijn karakter om niet direct heel enthousiast te reageren op nieuwe ontwikkelingen. Maar goed, ik wacht het af en wil het best een kans geven maar ik denk wel even nodig te hebben voor ik ben overtuigdquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef Maricha het volgende:
[..]
Ik wou precies hetzelfde zeggen! Geef eerst de nieuwe dingen/mensen een kans
En ik ben maar zo'n piepklein deel van het geheel...
Moest er bijna van huilen..! wat een drama. En dan is het eerste item van het NOS journaal die 14-jarige meid met haar bootje. Het NOS journaal..!! Wat een drama allemaalquote:
Sinds er volgens mij nog wel ergens een MP3-versie is te vinden van veel uitzendingen... of je kan ze zelf converteren naar MP3.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan je daarmee je gemiste uitzending luisteren?
Oh ja maar dan kan ik net zo goed mijn eigen muziek opzetten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sinds er volgens mij nog wel ergens een MP3-versie is te vinden van veel uitzendingen... of je kan ze zelf converteren naar MP3.
Not Fair is pas erg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:22 schreef BeyondTheGreen het volgende:
22 is een van haar weinige kutnummers. Vind ik niet mooi.
Ik geloof dat Rabradio gewoon blijft op ma t/m do . Klaas krijgt mischien wel een nieuwe plek op de Zondag.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
JouwWeekendFinale is ook gewoon een hartstikke leuk programma met een prima DJ. Nu komt er een of ander vaag programma over de liefde. Wat gebeurt er met Klaas? Dat Paul in het weekend gaat zitten zou kunnen betekenen dat hij uit de middag verdwijnt. Niet iedereen zal het met mij eens zijn, maar dat vind ik jammer. Rabbering in de middag luistert lekker weg.
Rudy is aan het onderhandelen binnen 3fm (ik hoop de muziek redactie), maar een programma lijkt er niet meer in te zitten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik geloof dat Rabradio gewoon blijft op ma t/m do . Klaas krijgt mischien wel een nieuwe plek op de Zondag.
We moeten gewoon even afwachten. Ik denk Dat Rudy ook wel goed terecht komt (mischien wel een nieuwe programma op 3FM)
Stenders zijn nieuwe programma zal indd wat Floris zegt wel worden als Freakolympics (een aanrader op de vrijdagavond op KX) daar maak ik mij geen zorgen om helemaal niet als je zijn programma hoort op Radio 2 waar hij weinig lult en veel muziek draait
Moet zeggen dat het kletsen van Stenders tijdens zijn show in de middag ook nog wel is te doen. Vroeger... toen hij de ochtendshow nog deed was het een drama. Gewoon rustig bijna 30 minuten ouwehoeren. Zo irritant. Beelen is daar ook een kei in. Wat Veenstra nu doet in de ochtend is echt super. Focus ligt daar veel meer bij de muziek.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:23 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik geloof dat Rabradio gewoon blijft op ma t/m do . Klaas krijgt mischien wel een nieuwe plek op de Zondag.
We moeten gewoon even afwachten. Ik denk Dat Rudy ook wel goed terecht komt (mischien wel een nieuwe programma op 3FM)
Stenders zijn nieuwe programma zal indd wat Floris zegt wel worden als Freakolympics (een aanrader op de vrijdagavond op KX) daar maak ik mij geen zorgen om helemaal niet als je zijn programma hoort op Radio 2 waar hij weinig lult en veel muziek draait
Michiel ligt er zeker meer balans in muziek en lullen dan Giel en loopt niet ieder 15 minuten dezelfde nieuwtjes te verkondigenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het kletsen van Stenders tijdens zijn show in de middag ook nog wel is te doen. Vroeger... toen hij de ochtendshow nog deed was het een drama. Gewoon rustig bijna 30 minuten ouwehoeren. Zo irritant. Beelen is daar ook een kei in. Wat Veenstra nu doet in de ochtend is echt super. Focus ligt daar veel meer bij de muziek.
Ik hoop Kevin muziekredactie (zijn rol wordt volgens mij onderschat) en Rudy gewoon on-air. Rudy maakt niet voor niets zoveel uren on-air. Die man hoort gewoon een vast programma te krijgen op 3FM en dan niet ergens midden in de nacht als er toch geen kip luistert.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Rudy is aan het onderhandelen binnen 3fm (ik hoop de muziek redactie), maar een programma lijkt er niet meer in te zitten.
Bij mij staat de radio weer voor 10:00 aan en dat zegt wel genoegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Michiel ligt er zeker meer balans in muziek en lullen dan Giel en loopt niet ieder 15 minuten dezelfde nieuwtjes te verkondigen
Mijn gevoel zegt dat het meer met de macht van Vara te maken heeft. Het lijkt soms dat Giel in zijn eentje de MH mag bepalen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij mij staat de radio weer voor 10:00 aan en dat zegt wel genoeg. Maar ja, schijnbaar vinden veel mensen Beelen in de ochtend leuk want het programma bestaan nog steeds..
Ja, want vorige week was toch dat ze zeiden dat Giel niet bij de vergadering was, toen kwam er een top MH uit. Nu maar hopen dat het nog even blijft totdat 'ie weg is.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:38 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat het meer met de macht van Vara te maken heeft. Het lijkt soms dat Giel in zijn eentje de MH mag bepalen.
Same here.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Bij mij staat de radio weer voor 10:00 aan en dat zegt wel genoeg.
en velen met jou! Zo zit de mens in elkaar he, liever zo min mogelijk veranderingenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zit ook wel een beetje in mijn karakter om niet direct heel enthousiast te reageren op nieuwe ontwikkelingen. Maar goed, ik wacht het af en wil het best een kans geven maar ik denk wel even nodig te hebben voor ik ben overtuigd.
ik heb eerlijk gezegd RVU en TELEAC nooit op de radio gehoordquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, want vorige week was toch dat ze zeiden dat Giel niet bij de vergadering was, toen kwam er een top MH uit. Nu maar hopen dat het nog even blijft totdat 'ie weg is.
Maricha > heeft zeker te maken met de nieuwe omroep dat je er niet meer bij mag (NTR)
daarom kan mijn contract niet meer verlengd worden inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ja, want vorige week was toch dat ze zeiden dat Giel niet bij de vergadering was, toen kwam er een top MH uit. Nu maar hopen dat het nog even blijft totdat 'ie weg is.
Maricha > heeft zeker te maken met de nieuwe omroep dat je er niet meer bij mag (NTR)
RVU zit sowieso wel op radio1quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd RVU en TELEAC nooit op de radio gehoord
Hier de hele dag al zon met 26 gradenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:37 schreef gerbenp het volgende:
Jemig, het stort hier al sinds 20:00 al stevig!
Denk dat de RVU eerder op Radio 1 zitquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd RVU en TELEAC nooit op de radio gehoord
Wijze woorden en ik hoop het echt! We zullen het binnenkort wel horen / merkenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
en velen met jou! Zo zit de mens in elkaar he, liever zo min mogelijk veranderingen
Maar verandering kunnen ook heel positief zijn! Nu vast ook
Vrees dat ik dan niet super vaak kan luisterenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:42 schreef henkde_j het volgende:
Mij lijkt Timur tussen 12 en 14 trouwens top
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
en velen met jou! Zo zit de mens in elkaar he, liever zo min mogelijk veranderingen
Maar verandering kunnen ook heel positief zijn! Nu vast ook
RVU is ook educatief samen met Teleac vallen ze onder de stichting EDUCOM en die gaat eigenlijk fuseren met de NPSquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:46 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Denk dat de RVU eerder op Radio 1 zitTeleac is alleen voor de TV denk ik, denk aan SchoolTV en nog wat dingen op Nederland 2. Teleac is educatief denk ik..
Ik heb zo'n vermoed dat het met de LL app te maken heeft, met een fototoestel wordt het filmpje geschoten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Worden daar nou opnames gemaakt? Michiel doet nog ff zijn haar netjes
Toen Stenders begon 's ochtends was het een prima show! Veel leuke muziek en oppervlakkig geneuzel er tussendoor. Totdat het hele Idols gebeuren er bij kwam: eindeloos ge-OH met die HJ Smits. En het werd steeds erger, met alle onderwerpen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het kletsen van Stenders tijdens zijn show in de middag ook nog wel is te doen. Vroeger... toen hij de ochtendshow nog deed was het een drama. Gewoon rustig bijna 30 minuten ouwehoeren. Zo irritant. Beelen is daar ook een kei in. Wat Veenstra nu doet in de ochtend is echt super. Focus ligt daar veel meer bij de muziek.
In dat geval stop ik compleet met 3FM en wijk ik uit naar BNR, KXRadio, Kink FM en Studio Brussel.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:55 schreef -Hans- het volgende:
Vrees het ergste!
Ik vind dat Veenstra van alle DJ's waar ik regelmatig naar luister, zó'n aanstekelijk (en niet overdreven) enthousiasme uitbrengt voor de muziek die hij draait, de verhalen die hij vertelt en gewoon voor het vak dat hij uitoefent. En daar luister ik graag naar, beroepschagerijn dat ik ben. Dan word ik tenminste weer een beetje vrolijker.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Michiel valt altijd heel leuk en goed ik voor Giel, maar ik weet niet of het zo leuk blijft als hij het altijd zou doen. Gewoon omdat de ochtendshow de laatste 10 jaar na een tijdje gewoon in geneuzel vervalt.
Nou heeft Michiel een wat meer journalistieke benadering moet ik zeggen, dus misschien komt er wel wat meer niveau in de gesprekken, maar Michiel mag lekker op de avond blijven van mij. Of 's middags natuurlijk.
Stenders kan ook vol enthousiasme vertellen over muziek. Maar hij zit nu op een tijdstip dat een programa niet alleen muziek vraagt kennelijk. Denk op de vrijdagavond dat het weer veel meer Stenders muziek gaat wordenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat Veenstra van alle DJ's waar ik regelmatig naar luister, zó'n aanstekelijk (en niet overdreven) enthousiasme uitbrengt voor de muziek die hij draait, de verhalen die hij vertelt en gewoon voor het vak dat hij uitoefent. En daar luister ik graag naar, beroepschagerijn dat ik ben. Dan word ik tenminste weer een beetje vrolijker.
En nee dit zeg ik niet om te slijmen of omdat ie dit misschien leest. Maar het mag gewoon een keer gezegd worden.
Nou fok it: ik vind dat best tof om te lezen. Hop.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dat Veenstra van alle DJ's waar ik regelmatig naar luister, zó'n aanstekelijk (en niet overdreven) enthousiasme uitbrengt voor de muziek die hij draait, de verhalen die hij vertelt en gewoon voor het vak dat hij uitoefent. En daar luister ik graag naar, beroepschagerijn dat ik ben. Dan word ik tenminste weer een beetje vrolijker.
En nee dit zeg ik niet om te slijmen of omdat ie dit misschien leest. Maar het mag gewoon een keer gezegd worden.
Probeer dit aan Paul uit te leggen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Helemaal niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:01 schreef Againzender het volgende:
Toen Stenders begon 's ochtends was het een prima show! Veel leuke muziek en oppervlakkig geneuzel er tussendoor. Totdat het hele Idols gebeuren er bij kwam: eindeloos ge-OH met die HJ Smits. En het werd steeds erger, met alle onderwerpen.
Vond het daarom prima dat Giel z'n plek in nam! En die begon verfrissendMaar ook hij gleed helaas snel naar het overloze gezwam af. Zal wel uit onderzoeken blijken dat 'de luisteraar' dat wil. Kennleijk ben ik geen luisteraar.
Die moet helemaal stoppen met de media.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
Weet je nog dat Paul de Leeuw ook een periode was te horen op de maandag? Ah, dat was echt heel erg slecht !
o god ja, die had ook en ochtendshow. was dat niet op dinsdag? (VARA)quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Helemaal niets aan toe te voegen. Ook trouwens dat het begin van Beelen helemaal niet slecht was. Gezien de laatste periode van Stenders was ik erg blij dat hij verdween uit de ochtend. Weet je nog dat Paul de Leeuw ook een periode was te horen op de maandag? Ah, dat was echt heel erg slecht !
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:22 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nou fok it: ik vind dat best tof om te lezen. Hop.
Nou dat dus. Ik heb er ook helemaal niets mee.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die moet helemaal stoppen met de media.
Ik snap niet waarom hele gezinnen naar onderbroekenlol op de zaterdagavond kijken. Dat is toch marginaal en overbodig...
Hier nog eenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Stenders leuk juist! Hoe kan dat?
Ben inderdaad ook erg benieuwd. Het is nu nog vaak flauwe belletjes en spelletjes, 9 van de 10 keer vind ik het nog wel te harden (ik hou wel van die flauwe humor) maar soms dan mag er ook gewoon een plaat of 2, 3 voor in de plaats komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders kan ook vol enthousiasme vertellen over muziek. Maar hij zit nu op een tijdstip dat een programa niet alleen muziek vraagt kennelijk. Denk op de vrijdagavond dat het weer veel meer Stenders muziek gaat worden
Ik dacht zelf eigenlijk dat het op maandag was want Stenders vond 5x in de week vroeg opstaan te zwaar. Dat was volgens mij echt het slechtse wat ik ooit op 3FM heb gehoord.. Totaal geen beleving en die zgn. humor van hem kwam ook helemaal niet over. Dan had hij rond 07:20 ook telkens een gesprek met een of andere ouwe muts. Als alternatief slingerde ik die periode maar vaak mijn Thunderdome cd aan. Tsja, je moet toch wat !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
o god ja, die had ook en ochtendshow. was dat niet op dinsdag? (VARA)
Maar dat trok ik al De Leeuw fan ook niet iid.
Bier en tieten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: geen zin om het hele topic terug te lezenwaar gaat de discussie hier vanavond over?
Sorry zeggen omdat iemand je mening blijkt te lezen, dat is pas flauw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hier nog een![]()
Ik ben daarentegen niet zo'n fan van Michiel en Giel. Hun humor is mij te flauw. Met name Giel is om te janken
Edit: Sorry Michiel, ik zag later pas dat je ook mee las![]()
Ondersteunend beeldmateriaal?quote:
en 538 natuurlijkquote:
Hij heeft er ook een heel stuk over geschreven in z'n boek. Dat waren inderdaad dramatische afleveringen, maar dat kwam ook omdat hij Evers op moest volgen. Daardoor ging 'ie eerst volledig de verkeerde kant op... en net toen het goed ging wilden ze 'm weer van de zender schoppen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik dacht zelf eigenlijk dat het op maandag was want Stenders vond 5x in de week vroeg opstaan te zwaar. Dat was volgens mij echt het slechtse wat ik ooit op 3FM heb gehoord.. Totaal geen beleving en die zgn. humor van hem kwam ook helemaal niet over. Dan had hij rond 07:20 ook telkens een gesprek met een of andere ouwe muts. Als alternatief slingerde ik die periode maar vaak mijn Thunderdome cd aan. Tsja, je moet toch wat !
dat moet je nooit aan Roel vragen!!!quote:
Zeven jaar slechte sexquote:
Daar zitten de Nederlandse TV-zenders niet mee. Zolang ze maar mensen kunnen hersenspoelen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ik heb er ook helemaal niets mee.
Kijk, dat zijn de betere discussiesquote:
Je liegt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, ik heb er geen trek in vandaag...
Dat boek moet ik dan toch maar eens gaan lezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft er ook een heel stuk over geschreven in z'n boek. Dat waren inderdaad dramatische afleveringen, maar dat kwam ook omdat hij Evers op moest volgen. Daardoor ging 'ie eerst volledig de verkeerde kant op... en net toen het goed ging wilden ze 'm weer van de zender schoppen.
Hell yes! kom maar doorquote:
Ah zie eens aan. Ik ben weer op de hoogtequote:
Nee, echt niet.quote:
Ja, maar dat zingt ie niet.quote:
De sfeer hang er leuk bijquote:
quote:
Vooral die Marijkequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
Ik zal mischien wel de enige zijn maar ik vind die discussies in 3v12 altijd een vreselijke dooddoener,ook meestal de reden dat ik voortijdig wegzap bij het programma
Erg herkenbaar hoor al zap ik niet wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
Ik zal mischien wel de enige zijn maar ik vind die discussies in 3v12 altijd een vreselijke dooddoener,ook meestal de reden dat ik voortijdig wegzap bij het programma
Sharid die straks weer terugkomt is nog 10x ergerquote:
Ik heb radio1 altijd aanstaan 's nachts, soms zijn er echt kneiterdronken debielen aan de telefoon, sterkte alvast, Rudyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Rudy gaat trouwens vannacht even een marathon houden. Eerst van 22 tot 1 op 3FM, en daarna van 2 tot 6 op Radio 1!
Nee man, Marijke is coolquote:
1000x beter Charid Uppelschotenquote:
en het best album van vorig jaar volgens velen, maargoed.. die reclame inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Aha! Leuk om deze weer een keer te horen. Van de autoreclame
R1 in de nacht is best lollig somsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Rudy gaat trouwens vannacht even een marathon houden. Eerst van 22 tot 1 op 3FM, en daarna van 2 tot 6 op Radio 1!
quote:Toch ff tweeten vanuit Frankrijk.Schrijf nu laatste hoofdstuk boek in avondwarmte met mooie fles rood.. Fuck R&R,lang leve de stilte!!!! ;-)
Ja ik geloof over zijn reizen voor het Rode Kruis/Serious Requestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Was dat een grap of is hij echt een boek aan het schrijven![]()
Dan ga ik dat later vandaag ook maar eens doen, maar dan met de auto over de A9, A2 en N201.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef Againzender het volgende:
deze ouwe lul gaat maar eens naar bed.morgenochtend met Veenstra op mn kop door oa Vondelpark naar kantoor
damnquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef borisz het volgende:
Stelletje gekken zijn het ook. Die starcraft II fans--> http://www.gamer.nl/video/59854/reportage-lancering-starcraft-ii
Wat een ingevallen koppiesquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef borisz het volgende:
Stelletje gekken zijn het ook. Die starcraft II fans--> http://www.gamer.nl/video/59854/reportage-lancering-starcraft-ii
Nice !quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eind augustus ga ik 'm live zien... Kan niet anders met een Brabantse vriendin natuurlijk.
Lees ik trouwens hier best vaak dat de stream eruit knalt. Heb daar met mijn eigen pc ook wel eens last van.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:59 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Dat dus..
En dan moet mjn stream er weer uit vliegen.
Denk dat het bij mij meer het probleem is dat ik vanuit China luisterquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees ik trouwens hier best vaak dat de stream eruit knalt. Heb daar met mijn eigen pc ook wel eens last van.
Dude?! helemaal vanuit Chinaquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:05 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Denk dat het bij mij meer het probleem is dat ik vanuit China luister.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Zeg, hoorde net een stukkie van de campingtest, op welke camping is Tjibbe?
Waauw, wat doe je daar dan voor stage?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:09 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
![]()
Stage, moet toch iets te doen hebben, dan maar 3fm luisteren. Nu op werk zit ook op laagste kwaliteit stream te luisteren. In appartement is stream al helemaal bagger met de stream.
Loop stage bij een IT bedrijfquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waauw, wat doe je daar dan voor stage?
Relaxed hoor!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Zeg, hoorde net een stukkie van de campingtest, op welke camping is Tjibbe?
Niet verkeerd zeg stage in Chinaquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:09 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
![]()
Stage, moet toch iets te doen hebben, dan maar 3fm luisteren. Nu op werk zit ook op laagste kwaliteit stream te luisteren. In appartement is stream al helemaal bagger met de stream.
Dacht dat ze het over Twente hadden vanmorgen, dat is niet echt in de buurt van Maastrichtquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
. Congratz met je baan ! Geloof in het prachtige Maastricht maar weet niet precies welke camping
Niveau van personeel is hier wel wat lager merk ik, daarom gaat de moeilijke IT opdrachten tegenwoordig ook weer terug naar het westen. Maar voor de rest is het hier supper.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet verkeerd zeg stage in China. Hoe is de IT @ China?
Haha ja nu weet ik het ook niet meer zeker. Hoorde wel iets over Maastricht en dacht dat hetquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:17 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Dacht dat ze het over Twente hadden vanmorgen, dat is niet echt in de buurt van Maastricht
Lijkt mij ook echt een super landquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:18 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Niveau van personeel is hier wel wat lager merk ik, daarom gaat de moeilijke IT opdrachten tegenwoordig ook weer terug naar het westen. Maar voor de rest is het hier supper.
Veenstra is weer prettig bezig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:23 schreef icanhascheezburger het volgende:
Weer lekkere muziek vandaag.
We're Going To Ibiza dus, en da's toepasselijk omdat Giel daar zit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:02 schreef Sirolf het volgende:
De zomer-cover van John C. Fraser wordt ook hilarisch... en toepasselijk!
Correct.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
OK, als ik eerlijk ben, die nieuwe van Ilse, dies wel erg saai he
En ik vind dr echt wel leuk en zo en cute en goed, maar die singles van dat vorige album die verveelden me nooit, en dit nr verveelt me nu alquote:
Dat dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:58 schreef G-NiLES het volgende:
Ik was/ben best wel fan van Giel, en z'n programma, maar ik ga per dag meer van het ochtendritueel van Veenstra genieten.
Eindelijk eens wat andere jingles, uitspraken, grapjes, andere interviews, en VEEL meer muziek. En dan niet alleen die eeuwige Guetta en RHCP (opPEPPER, haha) van Giel..
van mij mag het nog het wel ff zo blijven!
quote:
Heb hem een paar keer op radio 1 gehoord (LLink). Echt prima hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef alors het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens nog een stukje Rudy gehoord op radio1, hij deed het leuk hoor
Maar ook weer een afscheid
Als Brabant wordt ingestart wat doet Roel dan.... De grap maken wat is de mooiste plek in Brabant? De bushalte naar Limburgquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eind augustus ga ik 'm live zien... Kan niet anders met een Brabantse vriendin natuurlijk.
Party !quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hooo ik realiseer me ineens: DAFT PUNK WOWOOEOEOEOEHOEEEE![]()
![]()
Yeah en ga zo naar Eindhoven en daar ligt ook nog een Daft Punk CD op mijn tafel te smachten tottie gedraaid wordt.quote:
Ah te gek ja !quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah en ga zo naar Eindhoven en daar ligt ook nog een Daft Punk CD op mijn tafel te smachten tottie gedraaid wordt.
He watte?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah te gek ja !Neem je Roel mee naar 040??
2 keer eerder gedraaidquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
He watte?
Ik kan me niet herinneren dat ik dit nummer ooit op de radio heb gehoord.RW
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4899quote:woensdag 28-07-2010 11:39 Arbeidsvitaminen
zaterdag 27-12-2008 06:52 Ekdom in de Nacht
dinsdag 05-08-2008 21:38 MetMichiel
Dubbelprops voor Domien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
2 keer eerder gedraaid![]()
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4899
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |