Vooral die Marijkequote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
Ik zal mischien wel de enige zijn maar ik vind die discussies in 3v12 altijd een vreselijke dooddoener,ook meestal de reden dat ik voortijdig wegzap bij het programma
Erg herkenbaar hoor al zap ik niet wegquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
Ik zal mischien wel de enige zijn maar ik vind die discussies in 3v12 altijd een vreselijke dooddoener,ook meestal de reden dat ik voortijdig wegzap bij het programma
Sharid die straks weer terugkomt is nog 10x ergerquote:
Ik heb radio1 altijd aanstaan 's nachts, soms zijn er echt kneiterdronken debielen aan de telefoon, sterkte alvast, Rudyquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Rudy gaat trouwens vannacht even een marathon houden. Eerst van 22 tot 1 op 3FM, en daarna van 2 tot 6 op Radio 1!
Nee man, Marijke is coolquote:
1000x beter Charid Uppelschotenquote:
en het best album van vorig jaar volgens velen, maargoed.. die reclame inderdaadquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Aha! Leuk om deze weer een keer te horen. Van de autoreclame
R1 in de nacht is best lollig somsquote:Op dinsdag 27 juli 2010 22:32 schreef Sirolf het volgende:
Rudy gaat trouwens vannacht even een marathon houden. Eerst van 22 tot 1 op 3FM, en daarna van 2 tot 6 op Radio 1!
quote:Toch ff tweeten vanuit Frankrijk.Schrijf nu laatste hoofdstuk boek in avondwarmte met mooie fles rood.. Fuck R&R,lang leve de stilte!!!! ;-)
Ja ik geloof over zijn reizen voor het Rode Kruis/Serious Requestquote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Was dat een grap of is hij echt een boek aan het schrijven![]()
Dan ga ik dat later vandaag ook maar eens doen, maar dan met de auto over de A9, A2 en N201.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:44 schreef Againzender het volgende:
deze ouwe lul gaat maar eens naar bed.morgenochtend met Veenstra op mn kop door oa Vondelpark naar kantoor
damnquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef borisz het volgende:
Stelletje gekken zijn het ook. Die starcraft II fans--> http://www.gamer.nl/video/59854/reportage-lancering-starcraft-ii
Wat een ingevallen koppiesquote:Op woensdag 28 juli 2010 00:22 schreef borisz het volgende:
Stelletje gekken zijn het ook. Die starcraft II fans--> http://www.gamer.nl/video/59854/reportage-lancering-starcraft-ii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |