Hier nog eenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vind Stenders leuk juist! Hoe kan dat?
Ben inderdaad ook erg benieuwd. Het is nu nog vaak flauwe belletjes en spelletjes, 9 van de 10 keer vind ik het nog wel te harden (ik hou wel van die flauwe humor) maar soms dan mag er ook gewoon een plaat of 2, 3 voor in de plaats komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
Stenders kan ook vol enthousiasme vertellen over muziek. Maar hij zit nu op een tijdstip dat een programa niet alleen muziek vraagt kennelijk. Denk op de vrijdagavond dat het weer veel meer Stenders muziek gaat worden
Ik dacht zelf eigenlijk dat het op maandag was want Stenders vond 5x in de week vroeg opstaan te zwaar. Dat was volgens mij echt het slechtse wat ik ooit op 3FM heb gehoord.. Totaal geen beleving en die zgn. humor van hem kwam ook helemaal niet over. Dan had hij rond 07:20 ook telkens een gesprek met een of andere ouwe muts. Als alternatief slingerde ik die periode maar vaak mijn Thunderdome cd aan. Tsja, je moet toch wat !quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
o god ja, die had ook en ochtendshow. was dat niet op dinsdag? (VARA)
Maar dat trok ik al De Leeuw fan ook niet iid.
Bier en tieten.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja: geen zin om het hele topic terug te lezenwaar gaat de discussie hier vanavond over?
Sorry zeggen omdat iemand je mening blijkt te lezen, dat is pas flauw.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:35 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hier nog een![]()
Ik ben daarentegen niet zo'n fan van Michiel en Giel. Hun humor is mij te flauw. Met name Giel is om te janken
Edit: Sorry Michiel, ik zag later pas dat je ook mee las![]()
Ondersteunend beeldmateriaal?quote:
en 538 natuurlijkquote:
Hij heeft er ook een heel stuk over geschreven in z'n boek. Dat waren inderdaad dramatische afleveringen, maar dat kwam ook omdat hij Evers op moest volgen. Daardoor ging 'ie eerst volledig de verkeerde kant op... en net toen het goed ging wilden ze 'm weer van de zender schoppen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik dacht zelf eigenlijk dat het op maandag was want Stenders vond 5x in de week vroeg opstaan te zwaar. Dat was volgens mij echt het slechtse wat ik ooit op 3FM heb gehoord.. Totaal geen beleving en die zgn. humor van hem kwam ook helemaal niet over. Dan had hij rond 07:20 ook telkens een gesprek met een of andere ouwe muts. Als alternatief slingerde ik die periode maar vaak mijn Thunderdome cd aan. Tsja, je moet toch wat !
dat moet je nooit aan Roel vragen!!!quote:
Zeven jaar slechte sexquote:
Daar zitten de Nederlandse TV-zenders niet mee. Zolang ze maar mensen kunnen hersenspoelen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nou dat dus. Ik heb er ook helemaal niets mee.
Kijk, dat zijn de betere discussiesquote:
Je liegt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:42 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Laat maar zitten, ik heb er geen trek in vandaag...
Dat boek moet ik dan toch maar eens gaan lezenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij heeft er ook een heel stuk over geschreven in z'n boek. Dat waren inderdaad dramatische afleveringen, maar dat kwam ook omdat hij Evers op moest volgen. Daardoor ging 'ie eerst volledig de verkeerde kant op... en net toen het goed ging wilden ze 'm weer van de zender schoppen.
Hell yes! kom maar doorquote:
Ah zie eens aan. Ik ben weer op de hoogtequote:
Nee, echt niet.quote:
Ja, maar dat zingt ie niet.quote:
De sfeer hang er leuk bijquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |