Manchester City had er vorig seizoen ¤ 19 miljoen voor over om De Guzman te kopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:50 schreef alors het volgende:
[..]
Hij is Nederlands, en hij was transfervrij
Mido heeft ook schijt aan de autoriteit...quote:Ik keek even op wikipedia en zag idd dat ie echt belachelijk veel clubs heeft versleten. Maarja, ik ben er niet rouwig om als hij Ajax weer wat ellende oplevert
Daarom juist hartstikke leuk johquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:32 schreef alors het volgende:
[..]
Neeee Hans, die plaat is echt veel te fout
Toch niet van Fok! Forum? zoals Timur die hier al zijn onderwerpen vandaan haalt?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:43 schreef alors het volgende:Paul Stoel die voorleest van een forum over traag zaad
!!
Nee ik geloof het niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:47 schreef themauster het volgende:
[..]
Toch niet van Fok! Forum? zoals Timur die hier al zijn onderwerpen vandaan haalt?
Zou ze weg gaan bij Michiel? of zou het gewoon de vakantie zijnquote:En nog maar 3..... Ik geniet er nog even goed van!
Hoop vakantie !!! Wat moet Michiel nou zonder Maricha (en andersom natuurlijk ook) ??quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:15 schreef themauster het volgende:
Maricha op twitter:
[..]
Zou ze weg gaan bij Michiel? of zou het gewoon de vakantie zijn
Jammerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef Maricha het volgende:
Jongens, het is geen vakantie!
Helaas kan geen contractsverlening meer krijgen en dus ben ik per 1 sept uit dienst. En vanaf volgende week vakantie
Jammer, maar het kan niet anders!
Gelukkig word ik heel goed vervangen, door niemand minder dan Tjitse!
Gedeeltelijk is het dus wel een vakantie, namelijk vanaf volgende week tot september.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef Maricha het volgende:
Helaas kan geen contractsverlening meer krijgen en dus ben ik per 1 sept uit dienst. En vanaf volgende week vakantie
Jeetje, dit is wel even een donderslag bij heldere hemel. Zijn ze bij de PO nou echt helemaal de kluts kwijt? Jij weg en dan straks ook Kevin en Rudy. Kwaliteit loopt (gedwongen-) “gewoon” de deur uit. Onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:24 schreef Maricha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |