Nice !quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eind augustus ga ik 'm live zien... Kan niet anders met een Brabantse vriendin natuurlijk.
Lees ik trouwens hier best vaak dat de stream eruit knalt. Heb daar met mijn eigen pc ook wel eens last van.quote:Op woensdag 28 juli 2010 07:59 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Dat dus..
En dan moet mjn stream er weer uit vliegen.
Denk dat het bij mij meer het probleem is dat ik vanuit China luisterquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lees ik trouwens hier best vaak dat de stream eruit knalt. Heb daar met mijn eigen pc ook wel eens last van.
Dude?! helemaal vanuit Chinaquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:05 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Denk dat het bij mij meer het probleem is dat ik vanuit China luister.
quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Zeg, hoorde net een stukkie van de campingtest, op welke camping is Tjibbe?
Waauw, wat doe je daar dan voor stage?quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:09 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
![]()
Stage, moet toch iets te doen hebben, dan maar 3fm luisteren. Nu op werk zit ook op laagste kwaliteit stream te luisteren. In appartement is stream al helemaal bagger met de stream.
Loop stage bij een IT bedrijfquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Waauw, wat doe je daar dan voor stage?
Relaxed hoor!
quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:09 schreef Jannekje7 het volgende:
Goeiemorgen!
Zeg, hoorde net een stukkie van de campingtest, op welke camping is Tjibbe?
Niet verkeerd zeg stage in Chinaquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:09 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
![]()
Stage, moet toch iets te doen hebben, dan maar 3fm luisteren. Nu op werk zit ook op laagste kwaliteit stream te luisteren. In appartement is stream al helemaal bagger met de stream.
Dacht dat ze het over Twente hadden vanmorgen, dat is niet echt in de buurt van Maastrichtquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]![]()
. Congratz met je baan ! Geloof in het prachtige Maastricht maar weet niet precies welke camping
Niveau van personeel is hier wel wat lager merk ik, daarom gaat de moeilijke IT opdrachten tegenwoordig ook weer terug naar het westen. Maar voor de rest is het hier supper.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Niet verkeerd zeg stage in China. Hoe is de IT @ China?
Haha ja nu weet ik het ook niet meer zeker. Hoorde wel iets over Maastricht en dacht dat hetquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:17 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Dacht dat ze het over Twente hadden vanmorgen, dat is niet echt in de buurt van Maastricht
Lijkt mij ook echt een super landquote:Op woensdag 28 juli 2010 08:18 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
Niveau van personeel is hier wel wat lager merk ik, daarom gaat de moeilijke IT opdrachten tegenwoordig ook weer terug naar het westen. Maar voor de rest is het hier supper.
Veenstra is weer prettig bezig.quote:Op woensdag 28 juli 2010 08:23 schreef icanhascheezburger het volgende:
Weer lekkere muziek vandaag.
We're Going To Ibiza dus, en da's toepasselijk omdat Giel daar zit.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:02 schreef Sirolf het volgende:
De zomer-cover van John C. Fraser wordt ook hilarisch... en toepasselijk!
Correct.quote:Op woensdag 28 juli 2010 09:50 schreef oh-oh het volgende:
OK, als ik eerlijk ben, die nieuwe van Ilse, dies wel erg saai he
En ik vind dr echt wel leuk en zo en cute en goed, maar die singles van dat vorige album die verveelden me nooit, en dit nr verveelt me nu alquote:
Dat dusquote:Op woensdag 28 juli 2010 09:58 schreef G-NiLES het volgende:
Ik was/ben best wel fan van Giel, en z'n programma, maar ik ga per dag meer van het ochtendritueel van Veenstra genieten.
Eindelijk eens wat andere jingles, uitspraken, grapjes, andere interviews, en VEEL meer muziek. En dan niet alleen die eeuwige Guetta en RHCP (opPEPPER, haha) van Giel..
van mij mag het nog het wel ff zo blijven!
quote:
Heb hem een paar keer op radio 1 gehoord (LLink). Echt prima hoor!quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:01 schreef alors het volgende:
Ik heb vanmorgen trouwens nog een stukje Rudy gehoord op radio1, hij deed het leuk hoor
Maar ook weer een afscheid
Als Brabant wordt ingestart wat doet Roel dan.... De grap maken wat is de mooiste plek in Brabant? De bushalte naar Limburgquote:Op woensdag 28 juli 2010 07:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eind augustus ga ik 'm live zien... Kan niet anders met een Brabantse vriendin natuurlijk.
Party !quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hooo ik realiseer me ineens: DAFT PUNK WOWOOEOEOEOEHOEEEE![]()
![]()
Yeah en ga zo naar Eindhoven en daar ligt ook nog een Daft Punk CD op mijn tafel te smachten tottie gedraaid wordt.quote:
Ah te gek ja !quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yeah en ga zo naar Eindhoven en daar ligt ook nog een Daft Punk CD op mijn tafel te smachten tottie gedraaid wordt.
He watte?quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah te gek ja !Neem je Roel mee naar 040??
2 keer eerder gedraaidquote:Op woensdag 28 juli 2010 11:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
He watte?
Ik kan me niet herinneren dat ik dit nummer ooit op de radio heb gehoord.RW
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4899quote:woensdag 28-07-2010 11:39 Arbeidsvitaminen
zaterdag 27-12-2008 06:52 Ekdom in de Nacht
dinsdag 05-08-2008 21:38 MetMichiel
Dubbelprops voor Domien.quote:Op woensdag 28 juli 2010 11:44 schreef icanhascheezburger het volgende:
[..]
2 keer eerder gedraaid![]()
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/4899
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |