En heb je toevallig de link van American Express?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
Via American Expres kan je nu al boeken en alle goede zaken zitten dus alweer vol.
Sla het daarom gewoon over.
¤ 25,- p.p. excl drank voor 3 gangen keuzediner of vaststaand menu.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:51 schreef EdNoolk het volgende:
Hoe werkt dit eigenlijk? Je reserveert voor een restaurant via die site in die week, en dan betaal je ¤25 aan het eind pp exclusief drank? En is het 3 gangen diner al vooraf bekend of heb je gewoon keuze uit elk gerecht dat normaal ook op de kaart staat?
Inderdaad heb je toevallig ook de link voor ons?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:30 schreef LordLynx het volgende:
[..]
En heb je toevallig de link van American Express?
Jammer alleen dat je vier cijfers van je AmEx card in moet vullenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:16 schreef rubje het volgende:
eitjeen ik laat ook alles aan mij voorbij gaan dit keer,andere prioriteiten en geen tijd momenteel wegens vakantie
Dat dus.....quote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jammer alleen dat je vier cijfers van je AmEx card in moet vullen
Ging dit over Fred? Nou, onze vrienden hebben heel andere ervaringen en ook de recencies op Iens doen niet dan goeds vermoeden...quote:Op donderdag 29 juli 2010 12:39 schreef rubje het volgende:
prepareer je voor wat arrogante obers (wij weten wel wat goed voor u is) karig maal en extra kosten die stiekum erbij komen zoals een bijdrage voor een of ander horecafonddoel.(kaartjes op tafel)
verder bladgoud plafond,mooie entreedeur en barokkenstoeken = kitscherig.![]()
![]()
Zijn ze dat eindelik gaan doenquote:Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef PdeHoog het volgende:
Jammer alleen dat je vier cijfers van je AmEx card in moet vullen
Dat schreef ik al:quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Neverending het volgende:
Gelukt, maar alles zit alweer barstens VOL :S:S
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
Via American Expres kan je nu al boeken en alle goede zaken zitten dus alweer vol.
En je vraagt niet eens of ik mee gaquote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga vrijdag 27-08 lunchen bij Niven in Rijswijk
nou ik was eens aan het checken.. en ineens begint iemand naast me te gillen: "aaah een sterrestaurant die nog niet volgeboekt is"quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En je vraagt niet eens of ik mee ga![]()
24/8 was er nog een mogelijkheid bij Seinpost
Net gekeken. Nu wel volquote:
Laat je weten hoe het is? Ik wil daar nog graag eten (diner). Eigenlijk eerst in zijn zaak in Wateringen, maar goed, die is er niet meer. Bij Niven kan je ook slapen (hotel) en het klinkt zo mooi!quote:Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga vrijdag 27-08 lunchen bij Niven in Rijswijk
Gaan jullie dan ook nog alsnog de belofte van vorig jaar nakomen?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 17:18 schreef DiningCityRW het volgende:
Beste Fokkers,
niet getreurd, er komen woensdag ook nog extra plekken vrij bij de sterrenzaken.
Daarnaast zijn er zat leuke 'niet-sterren' zaken, waarbij je normaal echt niet voor ¤25,- met eten klaar bent.
Hebben enkele honderduizenden plaatsen beschikbaar... dus hoop dat jullie leuk plekje kunnen vinden!
ouchquote:Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook nog alsnog de belofte van vorig jaar nakomen?
[Nationale Restaurant Week] Ga uit eten met FOK!
die stinkerds hebben gewoon een American express kaartquote:Op maandag 2 augustus 2010 23:23 schreef single_queen het volgende:
Nu heb ik alles in mijn agenda gezet - 4 augustus etc... blijken er dus stinkerds te zijn die met die code er eerder in kunnen. Ok, voor volgend jaar ben ik gewaarschuwd.
*yay*quote:Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef kahlie het volgende:
[..]
Laat je weten hoe het is? Ik wil daar nog graag eten (diner). Eigenlijk eerst in zijn zaak in Wateringen, maar goed, die is er niet meer. Bij Niven kan je ook slapen (hotel) en het klinkt zo mooi!
ik eet daar wel vakerquote:Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Le Pecheur in Schiedam lijkt me wel leuk om te proberen
gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:41 schreef kahlie het volgende:
[..]
*yay*Vanwege de nieuwe couverts die open zijn gekomen kan ik nu dinsdagavond lekker uit eten bij Niven, voor het diner! Harstikke gaaf! Kennelijk lag iedereen nog te slapen, er is nog best wel wat open! Ik werd laat wakker en ben toch nog ff gaan kijken. Gelukt dus!
Dank je wel! Heb je ook nog gekeken voor nieuwe plekken? Paul van Waarden in Rijswijk ben ik vorig jaar geweest met het diner, dat was wel leuk en erg lekker, maar ik vond de sfeer zo koud en modern (niet mijn ding) en de bediening was erg slecht.quote:
En weer alleen zeker?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik heb niven nog een keer gereserveerd haha, dan ga ik er één annuleren.
heb niven nu op donderdag diner, en vrijdagmiddag lunch.... wat zal ik kiezen
Wij kiezen voor diner, we vinden het gezelliger en je krijgt meer waar voor je geld (gevoelsmatig, ik eet meer tijdens een diner dan een lunch) en het is makkelijk om lekker wijn bij je eten te drinkenquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:
nou ik heb niven nog een keer gereserveerd haha, dan ga ik er één annuleren.
heb niven nu op donderdag diner, en vrijdagmiddag lunch.... wat zal ik kiezen
Sinds wanneer kun je bij de lunch geen wijn drinken?quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wij kiezen voor diner, we vinden het gezelliger en je krijgt meer waar voor je geld (gevoelsmatig, ik eet meer tijdens een diner dan een lunch) en het is makkelijk om lekker wijn bij je eten te drinken
Kan wel, maar als je daarna nog moet werken is het zo lastigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef Blik het volgende:
[..]
Sinds wanneer kun je bij de lunch geen wijn drinken?
nee! Maar ik kan ook beide doen waarvan 1x met jou?quote:
meer waar voor je geld? Oh das stom dan.. Aan wijn verdienen ze niks aan me want drink geen alcoholquote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef kahlie het volgende:
[..]
Wij kiezen voor diner, we vinden het gezelliger en je krijgt meer waar voor je geld (gevoelsmatig, ik eet meer tijdens een diner dan een lunch) en het is makkelijk om lekker wijn bij je eten te drinken
1 of 2 wijntjes kan prima, niemand die daar iets van merkt.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:57 schreef kahlie het volgende:
[..]
Kan wel, maar als je daarna nog moet werken is het zo lastigDaarom vind ik het makkelijker om 's avonds wijn te drinken
quote:Op woensdag 4 augustus 2010 11:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee! Maar ik kan ook beide doen waarvan 1x met jou?
quote:Op zondag 22 augustus 2010 19:08 schreef Cat22 het volgende:
Zou het ermee te maken kunnen hebben dat hij nog niet begonnen is?
Er is nog plek zat, dus ik zou het hier doenquote:Op zondag 22 augustus 2010 19:50 schreef roooosje het volgende:
Wordt dit ook het recensie-topic? Of gaan we een nieuw topic aanmaken?
Waar naartoe allemaal?quote:
Niks wat echt fancy is, helaasquote:
Coquille is toch wel redelijk fancy, in ieder geval Lekker-500 materiaalquote:Op zondag 22 augustus 2010 22:07 schreef roooosje het volgende:
[..]
Niks wat echt fancy is, helaas. Maar sowieso Naar Coquille in Den Bosch en Blend in Tilburg. Dinsdag naar PUUR in Den Bosch. Woensdag en vrijdag staan nog open. Streven is 5 keer, laat ik het zo zeggen
.
Ach, ik vind het een leuk idee om zo verschillende restaurants te leren kennen. Dat extra voordeel maakt me niet veel uit. Ik vind het tof om te zien hoe het personeel zijn beste beentje voorzet, de additionelequote:Op maandag 23 augustus 2010 15:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zoek ook altijd restaurants uit waar je niet normaal ook al voor 25 euro een menu kunt krijgen... dat doen we dan wel een keer buiten de restaurantweek![]()
als we meer geld hadden gehad waren we meer geweest, maar 1 keer is wel te doen. Doen dan wel écht avondje uit met ook koffie, thee, wijnarrangement, etc.
Jammer dat het tegenviel.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef Aarti het volgende:
Ik ben gisteren bij Geisha geweest.
Ze profileren zich als high class hip en trendy. Ze hebben het geprobeerd maar het wil toch niet helemaal. De zaak zat ook half leeg, wat ik bij restaurantweek nog niet eerder heb gezien.
VOorgerecht was 3 soorten sushi, crispy, crunchy and creamy. Die waren erg lekker, gevuld met krab, tonijn en zalm.
Hoofdgerecht was rogvleugel, scholfilet en gamba's in pepersaus. Helaas niks speciaals, niet iets wat je zelf niet makkelijk kan maken. erg kleine portie ook.
Nagerecht was aardbei-muntpannacotta, lychee-ijs (helaas niet zelfgemaakt en dat kon je proeven) en vruchtjes.
Al met al best oke, maar zeker geen hoogvlieger.
welke? veel plezier en eet smakelijk! en foto's maken jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef Cat22 het volgende:
Ik mag vanavond!Mijn 2e ervaring met een restaurant met een ster.
Ik zal proberen te onthouden/op te schrijven wat we hebben gegeten.
Vaak worden er wat meer tafels in het restaurant voor de restaurantweek zodat er meer omzet gedraaid kan worden. Een sterrentent heeft aardig wat vaste lasten die wel terugverdient moeten worden. Dit betekent dus wat meer tafels dan normaalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:54 schreef LordLynx het volgende:
Vanmiddag gelunched bij Amarone
Zaak was verder bij mij bekend, vind het voor een sterrenzaak wat vol met tafels, allemaal wat minder ruim opgezet dan andere restaurants in zijn klasse.
Die site is erg fout he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:26 schreef motorbloempje het volgende:
alhoewel de foto's niet alles goed tot z'n recht laten komen, klinkt het erg goeden wat er op de foto te zien is ziet er ook wel mooi uit
![]()
de site is overigens afgrijselijk, met die muziekmaar ziet er wel uit alsof ik er wel 's wil eten!
Ga je volgend jaar mee? Mag je bij mij logeren.quote:
JA! Deal!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ga je volgend jaar mee? Mag je bij mij logeren.
ik gaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef kahlie het volgende:
Ik ben gisteren bij Niven geweest! Erg leuk. Volgens mij ging er nog iemand anders, dus ik wacht nog even met de recensie... anders is het geen verassing meer. Wel vond ik het wijnarrangement super erbij passen, dus dat is wel een tip om te nemen. Ik had een "bob"-arrangement, (1/2 glazen) kosten: 18,95 euro ofzo. Netjes dus.
Ik vond dat ook niet echt passend, ik denk dat ze het in een "normale week" niet zouden serveren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef Bluezz het volgende:
@Blik, ik vind het altijd jammer dat er gelei wordt gebruikt. Het drilt het ziet er niet lekker uit en het mondgevoel vind ik ook niet lekker
Voor de rest
Soms ook wel 's naar beneden?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:54 schreef Bluezz het volgende:
Ze verdienen er genoeg op hoor.
Ik rond het bij voorkeur naar boven af,
ik heb weleens restaurantervaringen gehad waarbij ik het graag had gewildquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Soms ook wel 's naar beneden?
Ja, ik laat wel eens wat van de rekening afhalen als ik echt ontevreden ben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:14 schreef motorbloempje het volgende:
Soms ook wel 's naar beneden?
Geniet ervan!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Thanks allemaal!
en Kahlie; nu heb ik nog meer zin
Inderdaad ja, en dat voor een tweesterrenzaak. Ga idd de volgende keer maar naar Ivy.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 00:11 schreef RobinOok het volgende:
Het klinkt ook heel suf: tartaar van tonijn, biefstuk, aardbeiendessert. Zeker voor die prijs.
idd doe er dan niet aan mee ofzo? Ze hebben de nieuwe klanten niet nodig neem ik aan.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 08:01 schreef Isabeau het volgende:
Goh wat jammer, dat had ik bij Parkheuvel toch wel iets spectaculairders verwacht. Slecht visitekaartje op deze manier.
Ja achteraf bedacht ik me dat ook. Maar het was te gezelligquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:06 schreef DarkElf het volgende:
Ik had er gewoon iets van gezegd hoor van dat stukje speken panacotta ben ik pas 1 x tegen gekomen in restaurants (3 jaar terug ofzo ) dus dat elk restaurant valt wel mee
Dit lijkt me voor de duurdere restaurants hèt moment om mensen (zoals bijvoorbeel Motorbloempje en man die er voor sparen) kennis te laten maken met het restaurant en nieuwsgierig te maken naar meer. Als ze deze gelegendheid niet hebben, is de drempel om zoveel uit te geven en niet te weten wat je krijgt misschien wel te hoog.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:36 schreef Cat22 het volgende:
Brakkenstein laat niet echt een goede indruk achter zo. Verlies voor hen (en jammer van jullie goeie geld natuurlijk). Want ik denk dat ook dit segment restaurants de Restaurantweek moet gebruiken om meer reguliere klanten te trekken. Dit klinkt meer als goedkoop en snel in een weekje geld verdienen. Niet slim van ze.
Precies! (en ik heb de verkeerde naam gebruikt net, MoBlo is naar Brakkestein geweest, kun je mijn quote even aanpassen?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit lijkt me voor de duurdere restaurants hèt moment om mensen (zoals bijvoorbeel Motorbloempje en man die er voor sparen) kennis te laten maken met het restaurant en nieuwsgierig te maken naar meer. Als ze deze gelegendheid niet hebben, is de drempel om zoveel uit te geven en niet te weten wat je krijgt misschien wel te hoog.
Done, hoewel de ervaring met Parkheuvel misschien nog wel slechter was dan die van MoBloquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Precies! (en ik heb de verkeerde naam gebruikt net, MoBlo is naar Brakkestein geweest, kun je mijn quote even aanpassen?)
Maar die gaan toch niet uit zichzelf dan al beginnen met schoonmaken?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:04 schreef Bluezz het volgende:
Je had je er zo op verheugd MoBlo, dan is het wel wat tegengevallen dus... zou het ook niet komen omdat men door de drukte met de restaurantweek personeel inhuurt wat er normaal niet werkt
Dan krijg je toch een hele andere avond.
Daar zijn wij vorig zomer met de restaurantweek geweest, geweldig gegeten, en perfecte bediening enz.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
vanavond
http://www.chaletbrakkestein.nl/
ben zó benieuwd! Review volgt dan ook snelyay!
verheug me er al weken op, hoop dan ook niet dat 't tegenvalt
ik mag hopen van niet neequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 14:05 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar die gaan toch niet uit zichzelf dan al beginnen met schoonmaken?
Ik ben met Dining with the Stars naar zowel de Zwethheul als Parkheuvel geweest afgelopen jaar en in beide gevallen was het geweldig, jammer dat Parkheuvek nu zo tegenviel.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 20:06 schreef Dark_Neve het volgende:
Morgen naar de Zwethheul, zal eens kijken of alle 2 sterren restaurants hetzelfde doen tijdens de restaurant week... Hoop echter op een betere ervaring dan met Parkheuvel!
Het is duur maar als ik van sterrenrestaurants deze week allemaal rond de 12 euro hoorde ben ik er toch wel blij meequote:Op zondag 29 augustus 2010 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Leuke verslagen!! Met wisselend resultaat
Ik vind een glas rosé voor 7 euro echt te duur trouwens
quote:Op zondag 29 augustus 2010 17:51 schreef DarkElf het volgende:
leuk verslag en lekker eten. De Hermitage is leuk he?
Gelukkig ook mensen met een geweldige ervaringquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:54 schreef Sarabi het volgende:
ben nog steeds aan het nagenieten
Er komt zoveel op je af dat het nu soms pas doordringt hoe leuk en alles het was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |