abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84561629
Net een mailtje in mijn inbox dat er weer een diningcity restaurantweek aan zit te komen, en wel van 23 t/m 29 augustus dit jaar. :9

http://www.restaurantweek.nl/rwaug/nl/amexrestaurants_list

Nu krijg je als abonee op de nieuwsbrief op 3 augustus een link om te reserveren, maar dan zitten alle leuke tenten meestal al vol, dus mocht iemand eerder een reserveringlink hebben, zou deze zeer gewaardeerd worden....
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_84561771
*O* tis bijna weer zover! *O*
link is very welcome :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 27 juli 2010 @ 20:42:03 #3
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84564398
Via American Expres kan je nu al boeken en alle goede zaken zitten dus alweer vol.
Sla het daarom gewoon over.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84564886
oh fijn weer hoor, natuurlijk }:|
pi_84566393
Bedankt voor de tip! Nog nooit van gehoord eerlijk gezegd, maar lijkt me wel leuk :@
pi_84566517
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:42 schreef golfer het volgende:
Via American Expres kan je nu al boeken en alle goede zaken zitten dus alweer vol.
Sla het daarom gewoon over.
En heb je toevallig de link van American Express?
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_84567481
Hoe werkt dit eigenlijk? Je reserveert voor een restaurant via die site in die week, en dan betaal je ¤25 aan het eind pp exclusief drank? En is het 3 gangen diner al vooraf bekend of heb je gewoon keuze uit elk gerecht dat normaal ook op de kaart staat?
pi_84568379
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:51 schreef EdNoolk het volgende:
Hoe werkt dit eigenlijk? Je reserveert voor een restaurant via die site in die week, en dan betaal je ¤25 aan het eind pp exclusief drank? En is het 3 gangen diner al vooraf bekend of heb je gewoon keuze uit elk gerecht dat normaal ook op de kaart staat?
¤ 25,- p.p. excl drank voor 3 gangen keuzediner of vaststaand menu.
pi_84578299
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 21:30 schreef LordLynx het volgende:

[..]

En heb je toevallig de link van American Express?
Inderdaad heb je toevallig ook de link voor ons?
pi_84619782
eitje :s) en ik laat ook alles aan mij voorbij gaan dit keer,andere prioriteiten en geen tijd momenteel wegens vakantie })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84619846
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:16 schreef rubje het volgende:
eitje :s) en ik laat ook alles aan mij voorbij gaan dit keer,andere prioriteiten en geen tijd momenteel wegens vakantie })
Jammer alleen dat je vier cijfers van je AmEx card in moet vullen :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84619887
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dat dus..... :D
pi_84621779
Gereserveerd! Fred Rotterdam voor de lunch!
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_84622508
prepareer je voor wat arrogante obers (wij weten wel wat goed voor u is) karig maal en extra kosten die stiekum erbij komen zoals een bijdrage voor een of ander horecafonddoel.(kaartjes op tafel)
verder bladgoud plafond,mooie entreedeur en barokkenstoeken = kitscherig. :') })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_84633719
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 12:39 schreef rubje het volgende:
prepareer je voor wat arrogante obers (wij weten wel wat goed voor u is) karig maal en extra kosten die stiekum erbij komen zoals een bijdrage voor een of ander horecafonddoel.(kaartjes op tafel)
verder bladgoud plafond,mooie entreedeur en barokkenstoeken = kitscherig. :') })
Ging dit over Fred? Nou, onze vrienden hebben heel andere ervaringen en ook de recencies op Iens doen niet dan goeds vermoeden...
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_84633910
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 11:18 schreef PdeHoog het volgende:

Zijn ze dat eindelik gaan doen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84646886

[ Bericht 100% gewijzigd door eetfan op 29-07-2010 23:37:04 ]
pi_84648166
Hmm, bij mij werkt het vervangen van de link niet, dan moet ik opnieuw een gebruikersnaam en WW invullen. Iemand die eerste 4 cijfers? Of de juiste link?

O-)
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
pi_84648519
Probeer het anders zo:
http://www.restaurantweek.nl/vip code diningcity2010
pi_84648703
Gelukt, maar alles zit alweer barstens VOL :S:S
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  donderdag 29 juli 2010 @ 23:44:43 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84648907
quote:
Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef Neverending het volgende:
Gelukt, maar alles zit alweer barstens VOL :S:S
Dat schreef ik al:
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 20:42 schreef golfer het volgende:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_84651827
ik ga vrijdag 27-08 lunchen bij Niven in Rijswijk *O*
pi_84651918
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
En je vraagt niet eens of ik mee ga }:| o|O 24/8 was er nog een mogelijkheid bij Seinpost :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_84652017
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En je vraagt niet eens of ik mee ga }:| o|O 24/8 was er nog een mogelijkheid bij Seinpost :9
nou ik was eens aan het checken.. en ineens begint iemand naast me te gillen: "aaah een sterrestaurant die nog niet volgeboekt is" :')
dus lunch vrijdagmiddag met diegene bij Niven. nu dan eindelijk mn 1e ster ervaring? :o
pi_84652066
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

echt waar :o doen? :)
Net gekeken. Nu wel vol -O- Ik geef dit op. Ik ga gewoon hard sparen en dan een keer normaal :9
pi_84652143
wat stom zeg :(
pi_84652172
als er weer een dining stars is, wil ik wel graag met jou P :)
en keer met Z :s)
pi_84656651
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Laat je weten hoe het is? Ik wil daar nog graag eten (diner). Eigenlijk eerst in zijn zaak in Wateringen, maar goed, die is er niet meer. Bij Niven kan je ook slapen (hotel) en het klinkt zo mooi!
pi_84658269
ik zal het hier posten voor je :)
incl. foto's?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 30 juli 2010 @ 13:02:00 #30
163650 Greys
pi_84662798
Le Pecheur in Schiedam lijkt me wel leuk om te proberen :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84673170
Beste Fokkers,

niet getreurd, er komen woensdag ook nog extra plekken vrij bij de sterrenzaken.

Daarnaast zijn er zat leuke 'niet-sterren' zaken, waarbij je normaal echt niet voor ¤25,- met eten klaar bent.

Hebben enkele honderduizenden plaatsen beschikbaar... dus hoop dat jullie leuk plekje kunnen vinden!
  vrijdag 30 juli 2010 @ 20:41:38 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_84679725
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 17:18 schreef DiningCityRW het volgende:
Beste Fokkers,

niet getreurd, er komen woensdag ook nog extra plekken vrij bij de sterrenzaken.

Daarnaast zijn er zat leuke 'niet-sterren' zaken, waarbij je normaal echt niet voor ¤25,- met eten klaar bent.

Hebben enkele honderduizenden plaatsen beschikbaar... dus hoop dat jullie leuk plekje kunnen vinden!
Gaan jullie dan ook nog alsnog de belofte van vorig jaar nakomen?
[Nationale Restaurant Week] Ga uit eten met FOK!
Poef.....gone! ©golfer
pi_84679854
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 20:41 schreef golfer het volgende:

[..]

Gaan jullie dan ook nog alsnog de belofte van vorig jaar nakomen?
[Nationale Restaurant Week] Ga uit eten met FOK!
ouch
  zaterdag 31 juli 2010 @ 19:52:43 #34
62913 Blik
The one and Only!
pi_84712744
lekkere service van Amex, heb een corporate card maar nooit bericht gehad van de restaurantweek. Anders had ik wel gebruik gemaakt van die voorrang.
pi_84747457
Toch nog een reservering voor lunch bij Amarone weten te maken, staat al een tijd op mijn lijstje om te doen.
  maandag 2 augustus 2010 @ 15:55:04 #36
62913 Blik
The one and Only!
pi_84775612
Ik heb ook nog iets weten te reserveren. Op de verjaardag van mijn vriendin gaan we eten bij Soigné in Bussum.
pi_84777279
Een keer gedaan maar ga liever gewoon bij een restaurant eten, zelf uitkiezen wat ik wil hebben.

bovendien ben je met wijn en tussengerechten toch altijd nog veel geld kwijt..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84787854
TVP :) Ik ga woensdag proberen iets te reserveren in regio Rotterdam - maar als ik het zo eens doorlees zijn de echt goede zaken bij voorbaat al een kansloze missie :( Toch jammer eigenlijk..
pi_84794775
damn it!
ieder jaar denk ik aan deze restaurantweek en IEDER jaar kom ik er pas achter als ik jarig ben (begin september) dat het alweer voorbij is.

Nu heb ik alles in mijn agenda gezet - 4 augustus etc... blijken er dus stinkerds te zijn die met die code er eerder in kunnen. Ok, voor volgend jaar ben ik gewaarschuwd.

En nu wel bij 2 tentjes met 'een goede naam' kunnen reserveren dankzij jullie!
Thnx!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
  dinsdag 3 augustus 2010 @ 08:53:42 #40
62913 Blik
The one and Only!
pi_84802612
quote:
Op maandag 2 augustus 2010 23:23 schreef single_queen het volgende:

Nu heb ik alles in mijn agenda gezet - 4 augustus etc... blijken er dus stinkerds te zijn die met die code er eerder in kunnen. Ok, voor volgend jaar ben ik gewaarschuwd.

die stinkerds hebben gewoon een American express kaart :)
pi_84844333
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 09:47 schreef kahlie het volgende:

[..]

Laat je weten hoe het is? Ik wil daar nog graag eten (diner). Eigenlijk eerst in zijn zaak in Wateringen, maar goed, die is er niet meer. Bij Niven kan je ook slapen (hotel) en het klinkt zo mooi!
*yay* *O* Vanwege de nieuwe couverts die open zijn gekomen kan ik nu dinsdagavond lekker uit eten bij Niven, voor het diner! Harstikke gaaf! Kennelijk lag iedereen nog te slapen, er is nog best wel wat open! Ik werd laat wakker en ben toch nog ff gaan kijken. Gelukt dus!
pi_84844509
quote:
Op vrijdag 30 juli 2010 13:02 schreef Greys het volgende:
Le Pecheur in Schiedam lijkt me wel leuk om te proberen :)
ik eet daar wel vaker :)

Fijn restaurant met lekker eten en goede bediening.

Wij gaan naar de Hermitage *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_84844523
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:41 schreef kahlie het volgende:

[..]

*yay* *O* Vanwege de nieuwe couverts die open zijn gekomen kan ik nu dinsdagavond lekker uit eten bij Niven, voor het diner! Harstikke gaaf! Kennelijk lag iedereen nog te slapen, er is nog best wel wat open! Ik werd laat wakker en ben toch nog ff gaan kijken. Gelukt dus!
gefeliciteerd!! :D
pi_84845783
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 10:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

gefeliciteerd!! :D
Dank je wel! Heb je ook nog gekeken voor nieuwe plekken? Paul van Waarden in Rijswijk ben ik vorig jaar geweest met het diner, dat was wel leuk en erg lekker, maar ik vond de sfeer zo koud en modern (niet mijn ding) en de bediening was erg slecht. :X
pi_84846086
nou ik heb niven nog een keer gereserveerd haha, dan ga ik er één annuleren.

heb niven nu op donderdag diner, en vrijdagmiddag lunch.... wat zal ik kiezen :D
pi_84846239
Hmmm weer veel plekken vrij dus, maar heb eigenlijk geen idee waar ik dit jaar heen wil :D
pi_84846318
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:

heb niven nu op donderdag diner, en vrijdagmiddag lunch.... wat zal ik kiezen :D
En weer alleen zeker? }:|
pi_84846362
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:41 schreef FutureFairytale het volgende:

Wij kiezen voor diner, we vinden het gezelliger en je krijgt meer waar voor je geld (gevoelsmatig, ik eet meer tijdens een diner dan een lunch) en het is makkelijk om lekker wijn bij je eten te drinken *)
  woensdag 4 augustus 2010 @ 11:54:03 #49
62913 Blik
The one and Only!
pi_84846492
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef kahlie het volgende:

[..]

Wij kiezen voor diner, we vinden het gezelliger en je krijgt meer waar voor je geld (gevoelsmatig, ik eet meer tijdens een diner dan een lunch) en het is makkelijk om lekker wijn bij je eten te drinken *)
Sinds wanneer kun je bij de lunch geen wijn drinken? :)
pi_84846607
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:54 schreef Blik het volgende:

[..]

Sinds wanneer kun je bij de lunch geen wijn drinken? :)
Kan wel, maar als je daarna nog moet werken is het zo lastig ;) Daarom vind ik het makkelijker om 's avonds wijn te drinken :D
pi_84846675
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En weer alleen zeker? }:|
nee! Maar ik kan ook beide doen waarvan 1x met jou? *)
pi_84846728
quote:
Op woensdag 4 augustus 2010 11:49 schreef kahlie het volgende:

[..]

meer waar voor je geld? Oh das stom dan.. Aan wijn verdienen ze niks aan me want drink geen alcohol :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')