Het kost duur en is goedkoop!quote:
hihi je zei billenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef zovty het volgende:
HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA BILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beter parkeer je bij de Arena en betaal je 6 euro voor het parkeren en voor retour tickets naar het centrumquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:53 schreef guapo het volgende:
We moesten 8 euro betalen voor 1 uur en 20 minuten. Ik voelde me weer genaaid.
We waren op zoek naar de Arena maar ik kon die niet vinden. En ze hadden ook het Transferium afgeplakt op de borden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Beter parkeer je bij de Arena en betaal je 6 euro voor het parkeren en voor retour tickets naar het centrum
Beter blijft hij gewoon weg met zijn kost duur.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Beter parkeer je bij de Arena en betaal je 6 euro voor het parkeren en voor retour tickets naar het centrum
Verkapt : Ik weet waar de hoeren zitten post.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Socios het volgende:
Je was wel in de goede richting, maar je had niet naar de Nieuwmarkt moeten lopen maar naar de Oudezijds Achterburgwal. En daar nog even de Trompetterssteeg induiken.
Niet dat je dan goedkoper uit was overigens, maar dan was het vast leuker en het geld wel waard.
Dan rij je door naar sloterdijk daar is ook een P+Rquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef guapo het volgende:
[..]
We waren op zoek naar de Arena maar ik kon die niet vinden. En ze hadden ook het Transferium afgeplakt op de borden.
duur?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dan rij je door naar sloterdijk daar is ook een P+R
Verkapt-ik-heb-nog-nooit-geneuktpost.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef Feitosa het volgende:
Verkapt : Ik weet waar de hoeren zitten post.
provinciaaltje zeg jij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:04 schreef Brawler het volgende:
Goh, het provinciaaltje gaat ook een keer naar Amsterdam hoor!
Ja, het is wat aan de prijs, dat ben ik met je eens. Maar het is algemeen bekend dat horeca en parkeren in de hoofdstad aan de dure kant is. Dus dan moet je achteraf niet zeuren
Zeg , jij bent hier de maagd.quote:
Dus je voelt je aangesproken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
provinciaaltje zeg jij.
alleen dat je dat zo verwoord doet mij....
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef Croupouque het volgende:
Voor je plezier naar Amsterdam gaan? Rol je ook over een stuk prikkeldraad als je jeuk hebt?
Nee hoor, zeker niet.quote:
Als je vindt dat het kan moet je daarna niet gaan zeiken over de kosten.quote:
Dat doet het inderdaad. Als jij daar blij van wordt, jongen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet.
Het kan alleen maar wat over jou zeggen.
En je komt zelf uit Hoorn. Dus iedereen kan wel zien dat je zelf ook uit de provincie komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:14 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat doet het inderdaad. Als jij daar blij van wordt, jongen!
Laat je toch niet zo kennen..
Ik blijf trouwens bij mijn punt dat je van te voren had kunnen weten dat je niet met ¤10,- klaar zou zijn.
Het is algemeen bekend dat de horeca en parkeertarieven in Amsterdam vrij aan de prijs zijn, dus niet klagen. Ook dat het er druk is trouwens. En daar achteraf dan over mekkeren!__!
Je weet dondersgoed wat ik bedoel met 'de provincie', maar meneer voelt zich verheven omdat hij nóg dichter bij onze hoofdstad woontquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je komt zelf uit Hoorn. Dus iedereen kan wel zien dat je zelf ook uit de provincie komt.
Noord-Holland-alert. Mensen die "provinciaaltje!" zeggenquote:
Mensen die ook nog happen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Noord-Holland-alert. Mensen die "provinciaaltje!" zeggen
Dit land bestaat alleen maar uit boeren. Nederland stelt geen fuck voor. Met je provinciaaltje!!
Wat klopt hier niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:53 schreef guapo het volgende:
Gvd wat is het daar druk zeg met mensen.![]()
Met die hoge prijzen jagen ze de dagjesmensen echt wel weg!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ze kunnen zich beter afscheiden. Het is echt een kutplek. Het stinkt er en als je uit de trein stapt komen de junkies je al kotsend tegemoet. Twee seconden later ben je je knip al kwijt aan een rennende neger, en na je het station uitgeworsteld te hebben tussen de bosjes booskijkende Marokkanen ben je eindelijk in de stad.
Overal chagrijnig anoniem tuig dat je staat aan te loeren, drugs wordt onder je ogen verhandeld, de winkelstraten bestaan uit: MCdonalds, Seksshop, Burgerking, coffeeshop, MCdonalds en ga zo maar door. En dan nog al dat arrogante Amsterdamse kutvolk dat trots is op die bouwput...
Ik was blij toen ik weer naar huis kon, frisse lucht en ruimte, heerlijk!
Groetjes aan LordFuzzlesworth
In heel Amsterdam stinkt het...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:53 schreef guapo het volgende:
Daarna zijn we nog ff over de Zeedijk gelopen. Maar god, wat een stank daar. Hier zijn we maar weer snel weggegaan.
Hier stopte ik met lezenquote:
Dan heb je meer aan benzine betaald dan dat je in Amsterdam hebt uitgegevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:43 schreef TeenWolf het volgende:
Je rijdt 100 kilometer om 80 minuten in Amsterdam te blijven?
Hoe kun je die bunker nou missenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef guapo het volgende:
[..]
We waren op zoek naar de Arena maar ik kon die niet vinden. En ze hadden ook het Transferium afgeplakt op de borden.
Steun Amsterdam, steun Jantje Beton!quote:Veel kinderen spelen minder buiten dan ze zouden willen. Oorzaken hiervan zijn onder andere een gebrek aan geschikte speelruimte, het ontbreken van kinderen om mee te spelen en ouders die kinderen niet meer buiten (durven te) laten spelen.
Jantje Beton komt op en strijdt voor het recht van kinderen in Nederland op het vrije buitenspelen in de eigen buurt.
Als je weet waar je het moet zoeken is het een zeer aangename stad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:02 schreef Yi-Long het volgende:
Amsterdam is ook een waardeloos overschat kutdorp, dat VEELS te duur is...
Mensen als TS zijn daar toch blind voor, TS:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:11 schreef joeyettt het volgende:
[..]
Als je weet waar je het moet zoeken is het een zeer aangename stad.
In Osdorp zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:11 schreef joeyettt het volgende:
[..]
Als je weet waar je het moet zoeken is het een zeer aangename stad.
Jij klinkt wel alsof je er verstand van hebt. Vertel ons meer over Amsterdam, alsjeblieft.quote:
Ik heb er niet veel verstand van. Ik ben slechts een Limburgse boer die 3 maanden in Osdorp in een hotel heeft gebivakkeerd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij klinkt wel alsof je er verstand van hebt. Vertel ons meer over Amsterdam, alsjeblieft.
Een hotel in Osdorp is wel heeel erg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van. Ik ben slechts een Limburgse boer die 3 maanden in Osdorp in een hotel heeft gebivakkeerd.
Niet zomaar als vakantie he. Voor mijn toenmalige werkgeverquote:
In Rotterdam flikker je je auto in de parkeergarage naast de bijenkorf/naast de V&D whatever, desnoods op de Meent, allen voor een schappelijk tarief en je zit IN de stad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:09 schreef Karina het volgende:
WIE gaat er nou voor een middagje naar Amsterdam? Als je van tevoren even nadenkt/Googelt, zet je je auto bij het Olympisch Stadion, gratis tramkaartje, je bent zo in de stad. En als je goedkoop wilt eten/drinken, op het Stadionplein zit een Febo
Pauper, ArenA niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef guapo het volgende:
[..]
Roffaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:49 schreef Lexis het volgende:
[..]
In Rotterdam flikker je je auto in de parkeergarage naast de bijenkorf/naast de V&D whatever, desnoods op de Meent, allen voor een schappelijk tarief en je zit IN de stad.
Dat is zodat provinciaaltjes als jij niet blijven hangen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:46 schreef Lexis het volgende:
T kutte is dat je 020 moet kennen om ergens iets goedkoop te kunnen krijgen.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:02 schreef Yi-Long het volgende:
Amsterdam is ook een waardeloos overschat kutdorp, dat VEELS te duur is...
6.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:06 schreef schelemier het volgende:
parkeren in de stad
Parkeer bij de Arena daar betaal je 5 euro voor een hele dag en je krijgt de metro vergoed.
Lees het topic eens door, votloak.quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:06 schreef schelemier het volgende:
parkeren in de stad
Parkeer bij de Arena daar betaal je 5 euro voor een hele dag en je krijgt de metro vergoed.
quote:Op woensdag 28 juli 2010 21:10 schreef nattermann het volgende:
[..]
Lees het topic eens door, votloak.
Als ik dit lees, kan ik alleen maar lachen. Dit hele land bestaat uit boeren.quote:
quote:Op woensdag 28 juli 2010 22:37 schreef nattermann het volgende:
[..]
Als ik dit lees, kan ik alleen maar lachen. Dit hele land bestaat uit boeren.
Fixedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:49 schreef Lexis het volgende:
[..]
In Rotterdam flikker je je auto in de parkeergarage naast de bijenkorf/naast de V&D whatever, desnoods op de Meent, allen voor een schappelijk tarief en je zit IN de stad.het dorp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |