Noord-Holland-alert. Mensen die "provinciaaltje!" zeggenquote:
Mensen die ook nog happen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:24 schreef nattermann het volgende:
[..]
Noord-Holland-alert. Mensen die "provinciaaltje!" zeggen
Dit land bestaat alleen maar uit boeren. Nederland stelt geen fuck voor. Met je provinciaaltje!!
Wat klopt hier niet?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:53 schreef guapo het volgende:
Gvd wat is het daar druk zeg met mensen.![]()
Met die hoge prijzen jagen ze de dagjesmensen echt wel weg!
quote:Op vrijdag 9 april 2010 17:32 schreef BasEnAad het volgende:
Ze kunnen zich beter afscheiden. Het is echt een kutplek. Het stinkt er en als je uit de trein stapt komen de junkies je al kotsend tegemoet. Twee seconden later ben je je knip al kwijt aan een rennende neger, en na je het station uitgeworsteld te hebben tussen de bosjes booskijkende Marokkanen ben je eindelijk in de stad.
Overal chagrijnig anoniem tuig dat je staat aan te loeren, drugs wordt onder je ogen verhandeld, de winkelstraten bestaan uit: MCdonalds, Seksshop, Burgerking, coffeeshop, MCdonalds en ga zo maar door. En dan nog al dat arrogante Amsterdamse kutvolk dat trots is op die bouwput...
Ik was blij toen ik weer naar huis kon, frisse lucht en ruimte, heerlijk!
Groetjes aan LordFuzzlesworth
In heel Amsterdam stinkt het...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:53 schreef guapo het volgende:
Daarna zijn we nog ff over de Zeedijk gelopen. Maar god, wat een stank daar. Hier zijn we maar weer snel weggegaan.
Hier stopte ik met lezenquote:
Dan heb je meer aan benzine betaald dan dat je in Amsterdam hebt uitgegevenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:43 schreef TeenWolf het volgende:
Je rijdt 100 kilometer om 80 minuten in Amsterdam te blijven?
Hoe kun je die bunker nou missenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef guapo het volgende:
[..]
We waren op zoek naar de Arena maar ik kon die niet vinden. En ze hadden ook het Transferium afgeplakt op de borden.
Steun Amsterdam, steun Jantje Beton!quote:Veel kinderen spelen minder buiten dan ze zouden willen. Oorzaken hiervan zijn onder andere een gebrek aan geschikte speelruimte, het ontbreken van kinderen om mee te spelen en ouders die kinderen niet meer buiten (durven te) laten spelen.
Jantje Beton komt op en strijdt voor het recht van kinderen in Nederland op het vrije buitenspelen in de eigen buurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |