Het kost duur en is goedkoop!quote:
hihi je zei billenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:55 schreef zovty het volgende:
HAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA BILLEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
Beter parkeer je bij de Arena en betaal je 6 euro voor het parkeren en voor retour tickets naar het centrumquote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:53 schreef guapo het volgende:
We moesten 8 euro betalen voor 1 uur en 20 minuten. Ik voelde me weer genaaid.
We waren op zoek naar de Arena maar ik kon die niet vinden. En ze hadden ook het Transferium afgeplakt op de borden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Beter parkeer je bij de Arena en betaal je 6 euro voor het parkeren en voor retour tickets naar het centrum
Beter blijft hij gewoon weg met zijn kost duur.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Lauuwtje het volgende:
[..]
Beter parkeer je bij de Arena en betaal je 6 euro voor het parkeren en voor retour tickets naar het centrum
Verkapt : Ik weet waar de hoeren zitten post.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:58 schreef Socios het volgende:
Je was wel in de goede richting, maar je had niet naar de Nieuwmarkt moeten lopen maar naar de Oudezijds Achterburgwal. En daar nog even de Trompetterssteeg induiken.
Niet dat je dan goedkoper uit was overigens, maar dan was het vast leuker en het geld wel waard.
Dan rij je door naar sloterdijk daar is ook een P+Rquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef guapo het volgende:
[..]
We waren op zoek naar de Arena maar ik kon die niet vinden. En ze hadden ook het Transferium afgeplakt op de borden.
duur?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Dan rij je door naar sloterdijk daar is ook een P+R
Verkapt-ik-heb-nog-nooit-geneuktpost.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef Feitosa het volgende:
Verkapt : Ik weet waar de hoeren zitten post.
provinciaaltje zeg jij.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:04 schreef Brawler het volgende:
Goh, het provinciaaltje gaat ook een keer naar Amsterdam hoor!
Ja, het is wat aan de prijs, dat ben ik met je eens. Maar het is algemeen bekend dat horeca en parkeren in de hoofdstad aan de dure kant is. Dus dan moet je achteraf niet zeuren
Zeg , jij bent hier de maagd.quote:
Dus je voelt je aangesproken?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:06 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
provinciaaltje zeg jij.
alleen dat je dat zo verwoord doet mij....
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:03 schreef Croupouque het volgende:
Voor je plezier naar Amsterdam gaan? Rol je ook over een stuk prikkeldraad als je jeuk hebt?
Nee hoor, zeker niet.quote:
Als je vindt dat het kan moet je daarna niet gaan zeiken over de kosten.quote:
Dat doet het inderdaad. Als jij daar blij van wordt, jongen!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:11 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Nee hoor, zeker niet.
Het kan alleen maar wat over jou zeggen.
En je komt zelf uit Hoorn. Dus iedereen kan wel zien dat je zelf ook uit de provincie komt.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:14 schreef Brawler het volgende:
[..]
Dat doet het inderdaad. Als jij daar blij van wordt, jongen!
Laat je toch niet zo kennen..
Ik blijf trouwens bij mijn punt dat je van te voren had kunnen weten dat je niet met ¤10,- klaar zou zijn.
Het is algemeen bekend dat de horeca en parkeertarieven in Amsterdam vrij aan de prijs zijn, dus niet klagen. Ook dat het er druk is trouwens. En daar achteraf dan over mekkeren!__!
Je weet dondersgoed wat ik bedoel met 'de provincie', maar meneer voelt zich verheven omdat hij nóg dichter bij onze hoofdstad woontquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
En je komt zelf uit Hoorn. Dus iedereen kan wel zien dat je zelf ook uit de provincie komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |