Als je weet waar je het moet zoeken is het een zeer aangename stad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:02 schreef Yi-Long het volgende:
Amsterdam is ook een waardeloos overschat kutdorp, dat VEELS te duur is...
Mensen als TS zijn daar toch blind voor, TS:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:11 schreef joeyettt het volgende:
[..]
Als je weet waar je het moet zoeken is het een zeer aangename stad.
In Osdorp zekerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:11 schreef joeyettt het volgende:
[..]
Als je weet waar je het moet zoeken is het een zeer aangename stad.
Jij klinkt wel alsof je er verstand van hebt. Vertel ons meer over Amsterdam, alsjeblieft.quote:
Ik heb er niet veel verstand van. Ik ben slechts een Limburgse boer die 3 maanden in Osdorp in een hotel heeft gebivakkeerd.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:22 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij klinkt wel alsof je er verstand van hebt. Vertel ons meer over Amsterdam, alsjeblieft.
Een hotel in Osdorp is wel heeel erg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Ik heb er niet veel verstand van. Ik ben slechts een Limburgse boer die 3 maanden in Osdorp in een hotel heeft gebivakkeerd.
Niet zomaar als vakantie he. Voor mijn toenmalige werkgeverquote:
In Rotterdam flikker je je auto in de parkeergarage naast de bijenkorf/naast de V&D whatever, desnoods op de Meent, allen voor een schappelijk tarief en je zit IN de stad.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:09 schreef Karina het volgende:
WIE gaat er nou voor een middagje naar Amsterdam? Als je van tevoren even nadenkt/Googelt, zet je je auto bij het Olympisch Stadion, gratis tramkaartje, je bent zo in de stad. En als je goedkoop wilt eten/drinken, op het Stadionplein zit een Febo
Pauper, ArenA niet kunnen vinden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:00 schreef guapo het volgende:
[..]
We waren op zoek naar de Arena maar ik kon die niet vinden. En ze hadden ook het Transferium afgeplakt op de borden.
Roffaquote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:49 schreef Lexis het volgende:
[..]
In Rotterdam flikker je je auto in de parkeergarage naast de bijenkorf/naast de V&D whatever, desnoods op de Meent, allen voor een schappelijk tarief en je zit IN de stad.
Dat is zodat provinciaaltjes als jij niet blijven hangen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 20:46 schreef Lexis het volgende:
T kutte is dat je 020 moet kennen om ergens iets goedkoop te kunnen krijgen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |