quote:
Schiet lekker op dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Al bijna klaar met opruimen
Pics van je zusje die aan t zuigen isquote:Op maandag 26 juli 2010 15:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik heb zelfs de trap schoongemaakt (wie heeft er nou een witte trap) en de woonkamer deels gestofzuigd.
De rest mag mijn schwester doen.
Haha!quote:
Mijn vrienden zijn helemaal stof vrijquote:Op maandag 26 juli 2010 15:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Pics van je moeder terwijl ze je beste vriend zuigt.
Ze had toch nog aardig wat onder zijn zak gevonden.quote:
of Bieberquote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Elke man heeft zaad in z'n ballen.
Tenzij geen ballen, foutje of ruk overload.
Dat jij daar aan kan denkenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze had toch nog aardig wat onder zijn zak gevonden.
quote:Op maandag 26 juli 2010 @ 15:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Elke man heeft zaad in z'n ballen.
Tenzij geen ballen, foutje of ruk overload.
Barp.quote:
quote:
Ik ook.quote:Op maandag 26 juli 2010 @ 15:17 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik vind ruk overload een grappige combinatie.
Oh ja die wazige DnB die je me stuurde met je niet-nuchtere harses.quote:
Iveauquote:
Ik was zaterdagavond naar Champion Sound (D&B) in Leiden. Ik lag zondag 9:30 in m'n bed.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Oh ja die wazige DnB die je me stuurde met je niet-nuchtere harses.
Baassssssquote:Op maandag 26 juli 2010 @ 15:23 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was zaterdagavond naar Champion Sound (D&B) in Leiden. Ik lag zondag 9:30 in m'n bed.
Ik ben altijd benieuwd naar foto's van die feestenquote:Op maandag 26 juli 2010 @ 15:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja dat was best vet haha.![]()
Ik heb er wel even in geredenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:30 schreef Naughty_Dog het volgende:
[..]
Heb je die 206 nog van de weg gedrukt?
Ik vraag me serieus af waar die zouden moeten staan.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:30 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik ben altijd benieuwd naar foto's van die feesten.
Ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
www.championsound.nl is a reported attack site?
What is the current listing status for meltdnb.com?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
www.championsound.nl is a reported attack site?
Was wel grappigquote:
Je moet ook rechtsom en niet linksom in een rotonde he dommiequote:Op maandag 26 juli 2010 15:38 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Was wel grappig. Rotonde ging een keertje niet helemaal zoals geplanned, maar de andere keren ging het goed
!
Dat wist ik wel, maar het inschatten van de bochten en hoeveel je moet bijsturen is soms lastig!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Je moet ook rechtsom en niet linksom in een rotonde he dommie
Mijn oom zo een keer toen ie de eerste keer bij zn zoon in de auto zatquote:Op maandag 26 juli 2010 15:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Je moet ook rechtsom en niet linksom in een rotonde he dommie
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:42 schreef Hyman het volgende:
Ik heb hier nog een waardebon van ¤40voor 1 motorrijles
De plaat loopt vast mang.quote:
Voor wut!quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoe moet ik nou aan foto's komen.
kan je misschien net een halve les voor krijgenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:42 schreef Hyman het volgende:
Ik heb hier nog een waardebon van ¤40voor motorrijlessen
Nee man, dat is noujuist het geile.quote:
Hoe kan jij trouwens mijn haar schattig vinden als ik geen krullen heb?quote:Op maandag 26 juli 2010 15:40 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar het inschatten van de bochten en hoeveel je moet bijsturen is soms lastig!
1:55 begin is baggerquote:
Mensen die geen krullen hebbenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hoe kan jij trouwens mijn haar schattig vinden als ik geen krullen heb?![]()
Zonder krullen zijn sommige kapsels wel leukquote:Op maandag 26 juli 2010 15:43 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Hoe kan jij trouwens mijn haar schattig vinden als ik geen krullen heb?![]()
Kaalquote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Zonder krullen zijn sommige kapsels wel leuk
Hmm. PF ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 @ 15:40 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Hoe moet ik nou aan foto's komen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 15:45 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Zonder krullen zijn sommige kapsels wel leuk
JAmmer van je ninja-edit, want hij faalde best hard.quote:
Zie 3 posts hierbovenquote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef VASND het volgende:
[..]
JAmmer van je ninja-edit, want hij faalde best hard.
Inmiddels 6 postsquote:
Een hottieee.quote:
Ik zag het.quote:
Als het maar krullen heeft.quote:
Hoppaquote:
quote:
Omdat je zo hengelt naar complimentjes.quote:
Een hele stoerequote:Op maandag 26 juli 2010 16:07 schreef VASND het volgende:
[..]
Omdat je zo hengelt naar complimentjes.
quote:Beste Anne,
Hierbij een bericht van de onderwijsinstelling Hogeschool voor de Kunsten Utrecht te UTRECHT.
Beste student(e), We hebben je inschrijving voor het studiejaar 2010/2011 verwerkt. Je wordt per 1 september 2010 ingeschreven aan de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht. Je studentenkaart en inschrijfverklaring ontvang je eind september op je postadres. Met vriendelijke groet, Studenten Service Centrum, Bureau inschrijvingen
Met vriendelijke groet,
Studielink.
Dit bericht is automatisch gegenereerd en kan niet beantwoord worden.
Katy Perryquote:Op maandag 26 juli 2010 16:10 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Een vriendin heeft de helft van het nieuwe album van Katy Perry weten te downloaden.
"ANNE. HET. IS. ZOOOO. GOOOOEEEED."
Ik zei maar niks.
oja kut, herinschrijving moet ik nog doenquote:
Fietsje binnenquote:
Nu je het zegt. Echt symmetrisch is ze niet.quote:
JAAAAAA JE BENT ER NOG!!!quote:Op maandag 26 juli 2010 16:19 schreef VASND het volgende:
[..]
oja kut, herinschrijving moet ik nog doen
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:20 schreef VASND het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Echt symmetrisch is ze niet.
Klinkt geil.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
JAAAAAA JE BENT ER NOG!!!
Maar, ik was net bij de fietsenwinkel, vroeg ik of ze de Cube LTD Pro nog in 20" hadden, er stond er namelijk een van 18,5", maar die hadden ze niet meer op voorraad, dus die verkoper bellen, komt ie terug: ehh, die kunnen ze niet meer leveren, maaarrrrrr, ik kan je wel de LTD Team aanbieden voor 949 euro ipv 1049![]()
dus ik daar blij mee, heb em wss woensdag![]()
ennnn, de specs:
• Frame: Alu Superlite AMF 7005 Double Butted, RFR-Geometry
• Fork: Rock Shox Reba SL 100mm, Motion Control, PopLoc
• Headset: FSA No.10 semi-Integrated
• Stem: Easton EA30 Oversized
• Handlebars: Easton EA30 Lowriser Oversized
• Grips: CUBE Double Duometer
• Rear Derailleur: Shimano Deore XT RD-M772 Shadow
• Front Derailleur: Shimano Deore XT FD-M770, Top Swing, 34.9mm
• Shifters: Shimano SLX SL-M660 Rapidfire-Plus, 9-speed
• Brakes: Formula RX hydr. Discbrake (180/160mm)
• Chainset: Shimano Deore FC-M532 2-Piece 44x32x22, 175mm, Integrated BB
• Cassette: Shimano CS-HG50 11-32, 9-speed
• Chain: Shimano CN-HG53 108 links
• Wheelset: Sunringlé Ryde XMB
• Tyres: Schwalbe Nobby Nic Performance 2.25, Schwalbe Racing Ralph Performance 2.25
• Tubes: Impac AV14
• Rim Tape: Schwalbe 22-559
• Pedals: Fasten Alu
• Saddle: Selle Italia Q-Blk
• Seat Post: Easton EA30 31,6mm
• Seatclamp: Scape Varioclose 34.9mm
• Weight 11,50kg
Geen i7?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Maar, ik was net bij de fietsenwinkel, vroeg ik of ze de Cube LTD Pro nog in 20" hadden, er stond er namelijk een van 18,5", maar die hadden ze niet meer op voorraad, dus die verkoper bellen, komt ie terug: ehh, die kunnen ze niet meer leveren, maaarrrrrr, ik kan je wel de LTD Team aanbieden voor 949 euro ipv 1049![]()
ennnn, de specs:
• Tyres: Schwalbe Nobby Nic Performance 2.25, Schwalbe Racing Ralph Performance 2.25
• Weight 11,50kg
is het ookquote:
Datquote:Op maandag 26 juli 2010 16:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
70% van de vrouwen hebben borsten van ongelijke grootte.
Bospaadjes, Ardennen, overal, hij gaat mee naar Spanje over 2 wekenquote:Op maandag 26 juli 2010 16:26 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ja maar, waar cross je met zo'n ding, op een fmx baan? Downhillen op de utrechtste heuvelrug?
Omdat.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:27 schreef Aapvis het volgende:
Waarom zit ik hier eigenlijk levenloos te wezen?
Omdat het echte leven na 23 uur begint.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:27 schreef Aapvis het volgende:
Waarom zit ik hier eigenlijk levenloos te wezen?
Jij hoort er verschil tussen wilde je zeggen?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Pft. Ik kom er net achter dat ik bijna al m'n cd's maar op 192 kb/s mp3 heb geript.
Wat zal ik doen, WMA tussen 470 tot 940 kb/s of MP3 met 320 kb/s.
niet voor mij want ik ben 14quote:Op maandag 26 juli 2010 16:31 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Omdat het echte leven na 23 uur begint.
Kijk das nou een goeie deal!! Netjes!quote:Op maandag 26 juli 2010 @ 16:22 schreef tubacloud het volgende:
[..]
ennnn, de specs:
• Weight 11,50kg
BHquote:Op maandag 26 juli 2010 @ 16:23 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat
+
Haar bh zit gewoon scheef waardoor de linker verder naar beneden gezakt is.. lijkt mij
Waar zeg ik het tegendeel?quote:Op maandag 26 juli 2010 @ 16:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
70% van de vrouwen hebben borsten van ongelijke grootte.
quote:Op maandag 26 juli 2010 16:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Kijk das nou een goeie deal!! Netjes!
RS Reba, XT voor & achter en een totaal van 11.5kg. Nice.
Wel passen voor je betaald, stuk rijden en als het niet goed genoeg zit gewoon terug gaan.
Met dure oortjes wel, ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jij hoort er verschil tussen wilde je zeggen?
Haal er meteen klikpedaaltjes voor danquote:Op maandag 26 juli 2010 @ 16:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]heb er even op gereden en hij rijdt echt fijn, dus ik ga hem woensdag kopen
Bose ftwquote:Op maandag 26 juli 2010 16:39 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Duur is het verkeerde woord hier, ik heb het natuurlijk over goede kwaliteit.
quote:
Kâankur wie verzint die verschrikkkelijke gifjes toch allemaalquote:
weet ik veulquote:Op maandag 26 juli 2010 16:41 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kâankur wie verzint die verschrikkkelijke gifjes toch allemaalik moet er spontaan van overgeven
Dat filmpjequote:
wat een intense ervaringquote:
duidelijke zaakquote:Op maandag 26 juli 2010 16:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
En ik ben gewoon open minded
ik vind die van his morning promenade of malmö beach party leukerquote:
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op maandag 26 juli 2010 16:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat zei zo'n zoetermeerse dude tegen mij.
Ik haaaaat (k) en (l)
Suggereer ik dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:02 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik vraag alleen maar hoe oud ze is, niet of ze wilt trouwen ofzo
ze zetten tegenwoordig overal een beat onder wat een kankerquote:http://www.vimeo.com/11681235
Dit lijkt me zo epic he!
een 4 voor nederlandsquote:Op maandag 26 juli 2010 17:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik ben 14 en heb een 4 voor nederlands dus ik mag dat
Hahahahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 17:12 schreef Aapvis het volgende:
[..]
je komt niet zo volwassen over,
neem eens een voorbeeld aan hyman, hij is een baas
Zo kom je niet ovurrquote:Op maandag 26 juli 2010 17:13 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik ben 14 en heb een 4 voor nederlands dus ik mag dat
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:12 schreef Aapvis het volgende:
[..]
je komt niet zo volwassen over,
neem eens een voorbeeld aan hyman, hij is een baas
Ik zie geen ruzie hier?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef mich1992 het volgende:
Iedereen maakt hier ook altijd ruzie he.
Bemoei je met je eigen zakenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef mich1992 het volgende:
BITCHquote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef mich1992 het volgende:
Shhhquote:
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 17:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
een 4 voor nederlandsben je allochtoon.
Jij was hier de bitch!quote:
Omdatquote:
Ik weet het. Maar kamernet is ook kut, super onprofessioneel en onduidelijk.quote:
Noop.quote:
Ga gewoon naar spanje ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ook meteen maar naar du soleil voor een lekker kleurtje.
veel lak plezier!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga zo naar een vriendin om mijn nagels te lakken omdat mijn rode nagellak nog in Eindhoven staat.![]()
Ik ga over 2 weken met een maat mee naar Bonairequote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga misschien misschien misschien naar Berlijn een paar dagen met mama!
Ik was op vakantie in Barcelona, en daar snuif je meer cultuur dan dat je aan het strand ligt. Als ik neger had willen zijn was ik wel naar Blanes gegaan.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Barcelona, en daar snuif je meer cultuur dan dat je aan het strand ligt. Als ik neger had willen zijn was ik wel naar Blanes gegaan.
Nee, dat doe je als je een soa wilt!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Barcelona, en daar snuif je meer cultuur dan dat je aan het strand ligt. Als ik neger had willen zijn was ik wel naar Blanes gegaan.
Berlijn is echt geweldig. Ben er 2 keer op vakantie naar geweest (in totaal 1,5 maandquote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga misschien misschien misschien naar Berlijn een paar dagen met mama!
Als je dan ook neger wordt sla je 2 vliegen in een klapquote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, dat doe je als je een soa wilt!
Wat moet ik er zien?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Berlijn is echt geweldig. Ben er 2 keer op vakantie naar geweest (in totaal 1,5 maand) en nog steeds verveelt het me niet.
Misschien krijg je het dan ook wel van een neger.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je dan ook neger wordt sla je 2 vliegen in een klap
Het park naast Grunewald, natuurlijk de Kurfuerstendamm, al die paleizen nabij Potsdamm, de nederlandse ambassade bij nacht, Schloss Charlottenburg, het Museuminsel etc.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet ik er zien?
Ik wil ook echt een dag foto's gaan maken maar denk niet dat mijn moeder dat zo gaat waarderen.
Dat is een win win win situatie!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien krijg je het dan ook wel van een neger.
Haha met mijn geluk had ik wel aangehouden gewordenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:13 schreef xyzyx het volgende:
Whehe, pliesie is echt baas we reden met 180 langs een politie auto en die lui kwamen niet eens achter ons aan.
Nouja, die auto zag er ook niet uit als of hij zo hard kon maar toch.
Ik voel me wel geweldig nu
Als ze waren gaan versnellen waren wij wel vol in de remmen gegaan hoor zodat ze geen meting konden doen.. maar ze bleven gewoon rechts rijden achter een andere auto..quote:Op maandag 26 juli 2010 18:15 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Haha met mijn geluk had ik wel aangehouden geworden
hoezoquote:Op maandag 26 juli 2010 18:31 schreef mstr het volgende:
Het is weer eens lekker gezellig hier thuis.
Wat dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:31 schreef mstr het volgende:
Ouders?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:31 schreef mstr het volgende:
Ken het, gaat vanzelf wel overquote:Op maandag 26 juli 2010 18:40 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Lang verhaal (lees: geen zin om te vertellen).
mag ik mee?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:43 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ken het, gaat vanzelf wel over.
Sommige vrienden van me praten gewoon droog tegen me omdat ze vergeten dat ik jarig ben!
Ik vroeg of we naar een café bij ons in de stad.
"Hoezo? Wie gaan er nog meer?"
Een vriend van me had in het wiskunde lokaal een grote poster van die schaatserdude opgehangen. En iedereen zei tegen mij dat hij zo'n leuk verjaardagscadeau voor me had dus ik was helemaal teleurgesteld aan het einde van mijn verjaardag, want ik had hem de hele dag niet gezien en kreeg dus geen ubervet cadeau.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:43 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ken het, gaat vanzelf wel over.
Sommige vrienden van me praten gewoon droog tegen me omdat ze vergeten dat ik jarig ben!
Ik vroeg of we naar een café bij ons in de stad.
"Hoezo? Wie gaan er nog meer?"
Ja.quote:
Ahwwwquote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Een vriend van me had in het wiskunde lokaal een grote poster van die schaatserdude opgehangen. En iedereen zei tegen mij dat hij zo'n leuk verjaardagscadeau voor me had dus ik was helemaal teleurgesteld aan het einde van mijn verjaardag, want ik had hem de hele dag niet gezien en kreeg dus geen ubervet cadeau.
Was hij het gewoon vergeten.
Kreeg ik mijn sven kramer poster en zijn excuses de dag erna.![]()
Fototopique.quote:
Als niemand het kijkt flikker je gewoon een half biertje in me 7-upquote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef xyzyx het volgende:
Aap jij mag toch helemaal niet naar de kroeg?
Whehe, pics van aap die dronken isquote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Als niemand het kijkt flikker je gewoon een half biertje in me 7-up
Bij onze stamkroeg mag ie wel naar binnenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef xyzyx het volgende:
Aap jij mag toch helemaal niet naar de kroeg?
De foto selecteren en in het witte vlak slepen, dan het frame kleiner maken met dat mini-vierkantje rechtsonder.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef Aapvis het volgende:
Ik wil een nieuwe foto in me fobo maar nu heb ik er met paint de helft afgehaald maar nu heb ik zo'n witte balk in me pic, hoe krijg ik die nu weg?
ik zie geen minivierkantje rechtsonder?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:11 schreef mich1992 het volgende:
[..]
De foto selecteren en in het witte vlak slepen, dan het frame kleiner maken met dat mini-vierkantje rechtsonder.
Stuur die foto maar even.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik zie geen minivierkantje rechtsonder?
ik heb hem alquote:Op maandag 26 juli 2010 19:14 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik zie geen minivierkantje rechtsonder?
Wijf.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Lekker!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:09 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Bij mij is ie prima?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:20 schreef Aapvis het volgende:
Godver nu heb ik dat dus gedaan maar nu heb ik nog steeds een witte balk aan de linkerkant![]()
(zie fobo)
Boeiendquote:Op maandag 26 juli 2010 19:20 schreef Aapvis het volgende:
Godver nu heb ik dat dus gedaan maar nu heb ik nog steeds een witte balk aan de linkerkant![]()
(zie fobo)
Hoe kan dat nou ik ben 14?quote:Op maandag 26 juli 2010 19:21 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Boeiend.
Je lijkt overigens op een jongen uit mn klas!
bij mij doet ie het ookquote:
Bij mij ook niet echt. Jouw fobo dan.quote:
Ja.quote:
Geboren worden, neuken, kindjes krijgen en dood gaan.quote:
slechte beat, broquote:Op maandag 26 juli 2010 20:15 schreef Schieganger het volgende:
zal wel snel gedelete worden. Youtube delete die shit continu.
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:18 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Geboren worden, neuken, kindjes krijgen en dood gaan.
Natuurlijk zou t mooi zijn als de kindjes ook nog wat normen en waarden aangeleerd krijgen
Maar verder zit er niet veel zinnigs aan t leven
waarom waaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromquote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef tubacloud het volgende:
zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag zin in woensdag
Dan gaat ie ontmaagd worden.quote:Op maandag 26 juli 2010 20:30 schreef Aapvis het volgende:
[..]
waarom waaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaarom
want mountainbikequote:Op maandag 26 juli 2010 20:30 schreef Aapvis het volgende:
[..]
waarom waaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaaromwaarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |