Omdatquote:
Ik weet het. Maar kamernet is ook kut, super onprofessioneel en onduidelijk.quote:
Noop.quote:
Ga gewoon naar spanje ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ook meteen maar naar du soleil voor een lekker kleurtje.
veel lak plezier!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga zo naar een vriendin om mijn nagels te lakken omdat mijn rode nagellak nog in Eindhoven staat.![]()
Ik ga over 2 weken met een maat mee naar Bonairequote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga misschien misschien misschien naar Berlijn een paar dagen met mama!
Ik was op vakantie in Barcelona, en daar snuif je meer cultuur dan dat je aan het strand ligt. Als ik neger had willen zijn was ik wel naar Blanes gegaan.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Barcelona, en daar snuif je meer cultuur dan dat je aan het strand ligt. Als ik neger had willen zijn was ik wel naar Blanes gegaan.
Nee, dat doe je als je een soa wilt!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Barcelona, en daar snuif je meer cultuur dan dat je aan het strand ligt. Als ik neger had willen zijn was ik wel naar Blanes gegaan.
Berlijn is echt geweldig. Ben er 2 keer op vakantie naar geweest (in totaal 1,5 maandquote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga misschien misschien misschien naar Berlijn een paar dagen met mama!
Als je dan ook neger wordt sla je 2 vliegen in een klapquote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, dat doe je als je een soa wilt!
Wat moet ik er zien?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Berlijn is echt geweldig. Ben er 2 keer op vakantie naar geweest (in totaal 1,5 maand) en nog steeds verveelt het me niet.
Misschien krijg je het dan ook wel van een neger.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je dan ook neger wordt sla je 2 vliegen in een klap
Het park naast Grunewald, natuurlijk de Kurfuerstendamm, al die paleizen nabij Potsdamm, de nederlandse ambassade bij nacht, Schloss Charlottenburg, het Museuminsel etc.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Wat moet ik er zien?
Ik wil ook echt een dag foto's gaan maken maar denk niet dat mijn moeder dat zo gaat waarderen.
Dat is een win win win situatie!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Misschien krijg je het dan ook wel van een neger.
Haha met mijn geluk had ik wel aangehouden gewordenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:13 schreef xyzyx het volgende:
Whehe, pliesie is echt baas we reden met 180 langs een politie auto en die lui kwamen niet eens achter ons aan.
Nouja, die auto zag er ook niet uit als of hij zo hard kon maar toch.
Ik voel me wel geweldig nu
Als ze waren gaan versnellen waren wij wel vol in de remmen gegaan hoor zodat ze geen meting konden doen.. maar ze bleven gewoon rechts rijden achter een andere auto..quote:Op maandag 26 juli 2010 18:15 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
Haha met mijn geluk had ik wel aangehouden geworden
hoezoquote:Op maandag 26 juli 2010 18:31 schreef mstr het volgende:
Het is weer eens lekker gezellig hier thuis.
Wat dan?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:31 schreef mstr het volgende:
Ouders?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:31 schreef mstr het volgende:
Ken het, gaat vanzelf wel overquote:Op maandag 26 juli 2010 18:40 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Lang verhaal (lees: geen zin om te vertellen).
mag ik mee?quote:Op maandag 26 juli 2010 18:43 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ken het, gaat vanzelf wel over.
Sommige vrienden van me praten gewoon droog tegen me omdat ze vergeten dat ik jarig ben!
Ik vroeg of we naar een café bij ons in de stad.
"Hoezo? Wie gaan er nog meer?"
Een vriend van me had in het wiskunde lokaal een grote poster van die schaatserdude opgehangen. En iedereen zei tegen mij dat hij zo'n leuk verjaardagscadeau voor me had dus ik was helemaal teleurgesteld aan het einde van mijn verjaardag, want ik had hem de hele dag niet gezien en kreeg dus geen ubervet cadeau.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:43 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ken het, gaat vanzelf wel over.
Sommige vrienden van me praten gewoon droog tegen me omdat ze vergeten dat ik jarig ben!
Ik vroeg of we naar een café bij ons in de stad.
"Hoezo? Wie gaan er nog meer?"
Ja.quote:
Ahwwwquote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Een vriend van me had in het wiskunde lokaal een grote poster van die schaatserdude opgehangen. En iedereen zei tegen mij dat hij zo'n leuk verjaardagscadeau voor me had dus ik was helemaal teleurgesteld aan het einde van mijn verjaardag, want ik had hem de hele dag niet gezien en kreeg dus geen ubervet cadeau.
Was hij het gewoon vergeten.
Kreeg ik mijn sven kramer poster en zijn excuses de dag erna.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |