Omdatquote:
Ik weet het. Maar kamernet is ook kut, super onprofessioneel en onduidelijk.quote:
Noop.quote:
Ga gewoon naar spanje ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 17:29 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ook meteen maar naar du soleil voor een lekker kleurtje.
veel lak plezier!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga zo naar een vriendin om mijn nagels te lakken omdat mijn rode nagellak nog in Eindhoven staat.![]()
Ik ga over 2 weken met een maat mee naar Bonairequote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga misschien misschien misschien naar Berlijn een paar dagen met mama!
Ik was op vakantie in Barcelona, en daar snuif je meer cultuur dan dat je aan het strand ligt. Als ik neger had willen zijn was ik wel naar Blanes gegaan.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Barcelona, en daar snuif je meer cultuur dan dat je aan het strand ligt. Als ik neger had willen zijn was ik wel naar Blanes gegaan.
Nee, dat doe je als je een soa wilt!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:53 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik was op vakantie in Barcelona, en daar snuif je meer cultuur dan dat je aan het strand ligt. Als ik neger had willen zijn was ik wel naar Blanes gegaan.
Berlijn is echt geweldig. Ben er 2 keer op vakantie naar geweest (in totaal 1,5 maandquote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga misschien misschien misschien naar Berlijn een paar dagen met mama!
Als je dan ook neger wordt sla je 2 vliegen in een klapquote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee, dat doe je als je een soa wilt!
Wat moet ik er zien?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Berlijn is echt geweldig. Ben er 2 keer op vakantie naar geweest (in totaal 1,5 maand) en nog steeds verveelt het me niet.
Misschien krijg je het dan ook wel van een neger.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:55 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je dan ook neger wordt sla je 2 vliegen in een klap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |