hoe is de behandeling daarvan?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:54 schreef Swetsenegger het volgende:
bijbal of zaadleider ontsteking.
go see the doctor
ja vanzelf over het duurt bij mij al 24 uur en omdat ik het al vaker heb denk ik dat mijn ballen gewoon verdraait zijn ofzo maar die verhalen op internet helpen niet echt over afsterven van ballen enzo. het doet opzich redelijk pijn. kan ik hier de spoedlijn van de huisarts voor bellen?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:56 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je de laatste tijd veel auto gereden? Soms kun je gewoon verkeerd zitten (of in de verkeerde stoel), en als je dan lang rijdt kun je wat last van je ballen krijgen. Is irritant, maar gaat vanzelf over...
zou ik hier gewoon tot morgen mee kunnen wachten?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef error_404 het volgende:
Gast, ga gewoon ff langs de huisarts.
Je hebt gewoon te lang gezeten ofzo, om nou gelijk met kanker aan te komen.
Dat voel je helemaal niet, pas in een laat stadium en dan heb je allang door dat er wat mis is.
Ik zou de huisarts bellen en vragen wanneer hij uberhaupt tijd heeft voor je. Fat chance dat je vandaag helemaal niet langs kán komen.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:01 schreef FopNegert het volgende:
[..]
zou ik hier gewoon tot morgen mee kunnen wachten?
Is je testikel zwart? Zitten er vreemde knobbels op? Ejaculeer je bloed? Gil je het uit bij het pissen?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:01 schreef FopNegert het volgende:
[..]
Ik heb het ook wel eens gehad, ook naar de huisarts geweest, omdat het dus al een tijdje aanhield en ik op korte termijn naar Hong Kong zou gaan, dus dan wil je toch even een geruststelling, maar goed, volgens hem dus gewoon 'gevoelige ballen', en ging ook idd na verloop van tijd vanzelf over...quote:Op maandag 26 juli 2010 13:57 schreef FopNegert het volgende:
[..]
ja vanzelf over het duurt bij mij al 24 uur en omdat ik het al vaker heb denk ik dat mijn ballen gewoon verdraait zijn ofzo maar die verhalen op internet helpen niet echt over afsterven van ballen enzo. het doet opzich redelijk pijn. kan ik hier de spoedlijn van de huisarts voor bellen?
je kunt zelfs net zo lang wachten tot je bal eraf rot maar wat let je om nu ff de dokter te bellen of langs te gaan?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:01 schreef FopNegert het volgende:
[..]
insmeren met zigeunerinnen tranenquote:
nee ik heb verder helemaal geen verschijnselen aan de buitenkant die erop lijken dat er iets goed mis is. balzak heeft gewoon normale kleur geen rare knobbels en ik kan gewoon netjes naar het toilet. optie 3 heb ik nog niet uitgeprobeertquote:Op maandag 26 juli 2010 14:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Is je testikel zwart? Zitten er vreemde knobbels op? Ejaculeer je bloed? Gil je het uit bij het pissen?
Zo nee, denk ik dat je het nog wel een dagje red.
omdat ik het een beetje genant vind? maar je hebt gelijk. als me bal afsterft en ik lig met een vrouw in bed en ze ziet dat ik maar 1 kloot heb is dat nog 3 keer zo genantquote:Op maandag 26 juli 2010 14:04 schreef Deetch het volgende:
[..]
je kunt zelfs net zo lang wachten tot je bal eraf rot maar wat let je om nu ff de dokter te bellen of langs te gaan?
eigenlijk is alles wat je zegt niet bij mij van toepassing. ik heb de afgelopen dagen niet intensief gesport en rare dingen ondernomen. wel een maatje geholpen met verhuizen en zag op internet dat zware dingen tillen er ook aan mee kan helpen en kans op soa's is uitgeslotenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:08 schreef Severus het volgende:
Kan vanalles zijn. Een ontsteken zaadleider of bijbal, daar klinkt het naar. Straalt uit naar je buik, heel vervelend. Krijg je antibiotica voor.
Het kan ook zijn dat je bal gedraaid is. Dat is nog gevaarlijk ook, want daardoor kan je bal afsterven. Dit gebeurt trouwens niet zomaar. Door sporten of rare bewegingen kan het wel eens voorkomen.
Verder geen heftige seks gehad met eventuele kans op SOA's ?
Dat met die zware dingen tillen klopt.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:09 schreef FopNegert het volgende:
[..]
eigenlijk is alles wat je zegt niet bij mij van toepassing. ik heb de afgelopen dagen niet intensief gesport en rare dingen ondernomen. wel een maatje geholpen met verhuizen en zag op internet dat zware dingen tillen er ook aan mee kan helpen en kans op soa's is uitgesloten
Nee daar klinkt het niet naar. Zaadleiders zou nog wel kunnen...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:08 schreef Severus het volgende:
Kan vanalles zijn. Een ontsteken zaadleider of bijbal, daar klinkt het naar. Straalt uit naar je buik, heel vervelend. Krijg je antibiotica voor.
Het kan ook zijn dat je bal gedraaid is. Dat is nog gevaarlijk ook, want daardoor kan je bal afsterven. Dit gebeurt trouwens niet zomaar. Door sporten of rare bewegingen kan het wel eens voorkomen.
Verder geen heftige seks gehad met eventuele kans op SOA's ?
Dan weet je wat je moet doen. Het kan namelijk ook gewoon een geval 'blauwe ballen' zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 14:11 schreef FopNegert het volgende:
ik moet zeggen dat ik de afgelopen 24 uur dat het pijn gedaan heeft niet heb gemasturbeerd
en dat heeft te maken met?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:13 schreef Severus het volgende:
[..]
Dan weet je wat je moet doen. Het kan namelijk ook gewoon een geval 'blauwe ballen' zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |