quote:
TREK EENS IETS AAN!quote:
Of ik je vissen wil voeren?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
Tombo, het had iets te maken met mijn vakantie
Neequote:Op maandag 26 juli 2010 12:25 schreef Myraela het volgende:
Tombo, je bent een beetje obsessed. Vind je Socios niet gewoon zelf leuk ofzo?
Dat denk ik ookquote:
Dan moeten ze het wel allebei leuk vinden hequote:
[..]
Nee
Maar ik steun Benny in zn "een tal-stel zou leuk zijn" idee
Dus ik probeer te helpen
(maar als jij liever niet wilt dan stop ik hoor)
Hoger dan Myrquote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef Socios het volgende:
Waar ´aan zee´ woont tombolafan eigenlijk?
ZIE! SOCIOS!!!!!! ONDERNEEM ACTIE!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef Myraela het volgende:
Oh. nee. Het mag wel hoor, daar niet van.
Nou ik had het wel gewetenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:25 schreef Myraela het volgende:
Tombo, je bent een beetje obsessed. Vind je Socios niet gewoon zelf leuk ofzo?
Of dat ik de NSB'er uithang en aan Erik verraad wat er allemaal fout loopt als ie niet oplet?quote:
quote:
Dan moeten ze het wel allebei leuk vinden he
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef Myraela het volgende:
Oh. nee. Het mag wel hoor, daar niet van.
Ik hoef m nietquote:Op maandag 26 juli 2010 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
Nou ik had het wel geweten![]()
(als ik vrijgezel was geweest)
Ohw, ben jij dat?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Of dat ik de NSB'er uithang en aan Erik verraad wat er allemaal fout loopt als ie niet oplet?![]()
Jaja, ik was laatquote:
[..]
[..]
Alleen als het me gevraagd wordtquote:
Belgiequote:Op maandag 26 juli 2010 12:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alleen als het me gevraagd wordt
Waar ga je heen op vakantie dan?
IK WORD STEEDS NIEUWSGIERIGER
Ik had gewoon zelf actie ondernomenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoger dan Myr
Maar rotter te bereiken met OV vanuit Friesland
[..]
ZIE! SOCIOS!!!!!! ONDERNEEM ACTIE!
Myraela en ik zijn allebei lekker lui.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gewoon zelf actie ondernomen
Nou enquote:Op maandag 26 juli 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Belgiezo'n vakantiepark met dinnetje....
Leuk leuk leukquote:Op maandag 26 juli 2010 12:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Belgiezo'n vakantiepark met dinnetje....
Je hebt gelijk, misschien moet ik zelf eens achter Myr aanquote:Op maandag 26 juli 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik had gewoon zelf actie ondernomen
Maar het is Belgiequote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou entoch leuk met z'n tweetjes weg!
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk leuk leuk
En je wilde mij vragen of ik je heen kan brengen?![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef Pheno het volgende:
Hoi . Druk, even games weggeven onder de crew
Dat denken er meer, ja.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij is Socios gewoon een goede troll en heeft die eigenlijk gewoon heulemaal geen moeite met meisjes krijgen.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij is Socios gewoon een goede troll en heeft die eigenlijk gewoon heulemaal geen moeite met meisjes krijgen.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef Pheno het volgende:
Ja, en ik ben zo ongeveer de nieuwsgierigste persoon op aardequote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, of je op Blub wilt passen![]()
Ik weet echt niet meer wat ik wilde vragen... en dat voelt vrij dom
Welke gamesquote:Op maandag 26 juli 2010 12:37 schreef Pheno het volgende:
Nog steeds niet. Socios en jij zijn even ergquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan zijn jullie allemaal uitgenodigd op ons feestje.
Wanneer is het feestje?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Dan zijn jullie allemaal uitgenodigd op ons feestje.
Ik heb vier FOK!meets in de planning. Myraela komt vast ook op minimaal één daarvan.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
Wanneer is het feestje?
Kom je ook naar de meet trouwens?
Dan slepen wij Myr wel mee... of nee ik ga der gewoon ontvoeren als het moet...
Voor de gamescrew om te reviewenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wanneer is het feestje?
Kom je ook naar de meet trouwens?
Dan slepen wij Myr wel mee... of nee ik ga der gewoon ontvoeren als het moet...
daarom rijden ook zoveel mensen even door naar Frankrijkquote:Op maandag 26 juli 2010 12:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er is ook weinig mis met Belgie... maar had liever ergens anders naartoe gegaan
Wat tof!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de gamescrew om te reviewen
En wat bedrijven om te daten tijdens de beurs volgende maand.
Donderdag de 3DS aanraken en spelen, dat is dan wel zwaar tof.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Socios en jij zijn even erg
Tja, ik denk dat je op dit moment fftjes pecht hebt danquote:Op maandag 26 juli 2010 12:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en ik ben zo ongeveer de nieuwsgierigste persoon op aarde
Ho ho, zo werkt het niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Als de één komt, komt de ander ook. En als de één niet komt, komt de ander ook niet.
Ik heb een Wii en een DS en een playstation2quote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vat dit maar niet als complimentquote:Op maandag 26 juli 2010 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nog steeds niet. Socios en jij zijn even erg
Tot je in bed ligtquote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Als de één komt, komt de ander ook. En als de één niet komt, komt de ander ook niet.
Ik ga niet naar de 11jaars meet denk ik. Die van TAL maakt het meeste kans.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Erg he... En dan verbaasd zijn dat ze nog vrijgezel zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 12:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is er nu nog geen mail uit, damn. Een postduif schrijft de brief nog sneller.
Tegen de tijd dat we weer mensen nodig hebben denk ik aan je. Daarvoor ook alquote:Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb een Wii en een DS en een playstation2
Mag ik mee reviewen?
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als de een dan toch niet komt, komt de ander gewoon wel.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we weer mensen nodig hebben denk ik aan je.
Awquote:
Daarvoor ook al
Passiviteitquote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erg he... En dan verbaasd zijn dat ze nog vrijgezel zijn
Je komt gewoon naar de TAL meetquote:Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de 11jaars meet denk ik. Die van TAL maakt het meeste kans.
Klinkt als 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'quote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we weer mensen nodig hebben denk ik aan je. Daarvoor ook al
[..]
Ja maar die is gewoon 100 euro duurderquote:Op maandag 26 juli 2010 12:41 schreef Rauzer het volgende:
Neem dan wel gelijk die met die schoonmaakunit c_a.
[..]
Ik heb de [TAL], [SEX], [GC] en 11-jaarsmeet in de planning staan.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iddquote:
Waarom was je niet op de ONZmeet?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb de [TAL], [SEX], [GC] en 11-jaarsmeet in de planning staan.Vooralsnog op alle vier aanwezig.
o ben niet verbaasd hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erg he... En dan verbaasd zijn dat ze nog vrijgezel zijn
Dat is wel gaaf. Ik twijfel om me aan te sluiten bij Femalegamers, die zoeken ook nog crewledenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mocht je nou toch gaan mailen, laat ons even de spelling checken?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ben niet verbaasd hoor
ik ken me eigen
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk welquote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf. Ik twijfel om me aan te sluiten bij Femalegamers, die zoeken ook nog crewledenMaar ik weet niet of ik dat wel kan
Het was te fucking warm om te reizen.quote:
Evilquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mocht je nou toch gaan mailen, laat ons even de spelling checken?
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alle consolesquote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we weer mensen nodig hebben denk ik aan je. Daarvoor ook al
Iets met niet durven en geen geld hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Het was te fucking warm om te reizen.
Bovendien dacht ik dat het een onzinmeet was.
En waarom jij niet?
Nee, het klinkt zoals het er staat. Op dit moment hebben we of te weinig reviewgames, of te veel reviewers (het is maar hoe je het bekijkt). Ik ben ook net om de hoek komen waaienquote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt als 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'
tjah op een forum let ik niet zo op de spellingquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zorg dus dat je wat geld hebt de 16e, de rest komt goed.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets met niet durven en geen geld hebben.
OMGquote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
Gewoon er voor gaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je alleen blijft, maar dan ben je niet minder ver dan nu
Ja maar het moet ook goed in elkaar steken dat verslag.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Spelletjes spelen... vind je het kut dan zeg je dat het spel kut is, is het goed dan noem je het speelbaar. Eitje toch
quote:
Ja nou... ik kreeg een keer een smsje van iemand (die in de trein tegenover me zat en mn nummer vroegquote:
Ik kan dus niet tegen dat soort vreselijke foutenquote:Hoi, ik hoop dat je het leuk vindt dat ik je sms. Me nummer heb jij nu ook. Ik woon in [plaats] en zoals ik al zij heb ik een dochter. Me dochter is 5 en woont bij me exvrouw...
Tuurlijk welquote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook goed in elkaar steken dat verslag.
je kan niet zeggen, spel was kut of het spel was goed
Mijn broertje???quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Mijn zusje gaat eind augustus trouwen en ik heb nog geen date gevonden
Haha nee dat is een beetje jammerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja nou... ik kreeg een keer een smsje van iemand (die in de trein tegenover me zat en mn nummer vroeg)
en daarin stond:
[..]
Ik kan dus niet tegen dat soort vreselijke fouten
hmmzzz.. even over nadenken. Als ik het doe, dan na mijn verbouwing.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
...alleen dan iets uitgebreider.
Say, Tombola, how's that working out for ya?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
Gewoon er voor gaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je alleen blijft, maar dan ben je niet minder ver dan nu
Wil je zo graag met iemand er naartoe?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Haha wauw, dit is bijna date-on-demandquote:Op maandag 26 juli 2010 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broertje???
Word in augustus 28 jaar
Nee joh, de http://www.shavershop.nl/(...)-arcitec-rq1075.html niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar die is gewoon 100 euro duurder
Even met mijnoverleggen
Dat klinkt als een smsjes van een kleuterquote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja nou... ik kreeg een keer een smsje van iemand (die in de trein tegenover me zat en mn nummer vroeg)
en daarin stond:
[..]
Mijn zusjes (alletwee jonger) wonen alletwee samen, en de een is ook nog zwanger. AL mn achternichtjes en -neefjes hebben daaruit geconcludeerd dat ik wel nooit zal trouwen, omdat ik het oudste ben en nog alleen benquote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Haha, erg. En onzin natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusjes (alletwee jonger) wonen alletwee samen, en de een is ook nog zwanger. AL mn achternichtjes en -neefjes hebben daaruit geconcludeerd dat ik wel nooit zal trouwen, omdat ik het oudste ben en nog alleen ben
sorryquote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee joh, de http://www.shavershop.nl/(...)-arcitec-rq1075.html niet.
ik let niet zo erg op de spelling als het informeel is.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en daarin stond:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik doe dat soort dingen dus welquote:Op maandag 26 juli 2010 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Say, Tombola, how's that working out for ya?
Ja, ze zijn 5-6-7-8, dus dan klopt dat in hun beeld nietquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik doe dat soort dingen dus wel
En ja, ik heb nu geen relatie misschien, maar ik kan mezelf niet verwijten dat dat komt omdat ik geen actie heb ondernomen
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil je zo graag met iemand er naartoe?
Dat bedoel ik....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusjes (alletwee jonger) wonen alletwee samen, en de een is ook nog zwanger. AL mn achternichtjes en -neefjes hebben daaruit geconcludeerd dat ik wel nooit zal trouwen, omdat ik het oudste ben en nog alleen ben
i'm just kiddingquote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik doe dat soort dingen dus wel
En ja, ik heb nu geen relatie misschien, maar ik kan mezelf niet verwijten dat dat komt omdat ik geen actie heb ondernomen
Oh ik dacht dat jij laatst het ergens over je lover hadquote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:
'Ohhm bén jij de oudste? Wat grappig! Ja, omdat je zusje toch als eerste trouwt...'
of
'-Miauw-, hoe is het met de verkering?' want ik ben 14?
of een goedbedoelde als:
'Oh maak je niet druk. Jouw tijd komt nog wel.'
En ik heb nog een klein restje liefdesverdriet, ik kan het niet aan![]()
Hmm misschien ga ik gewoon zeggen dat mijn vriendin niet wil trouwen. That'll shock 'm
Wanneer is het? Zal ik meegaan?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:
'Ohhm bén jij de oudste? Wat grappig! Ja, omdat je zusje toch als eerste trouwt...'
of
of een goedbedoelde als:
Hmm misschien ga ik gewoon zeggen dat mijn vriendin niet wil trouwen. That'll shock 'm
hij houd wel van een feestjequote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wauw, dit is bijna date-on-demand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat was meer een 'bij wijze van' geloof ik. Ik had meteen eronder gepost dat ik vrijgezel was, om verwarring te voorkomen. Guess that didn't work....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij laatst het ergens over je lover had![]()
Maar niet dus
Ik ook! Toen het over vreemdgaan gingquote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij laatst het ergens over je lover had![]()
Maar niet dus
Weet ikquote:
Hahaha dat zou geniaal zijn hahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer is het? Zal ik meegaan?Doe ik ook mn stipjesjurkje aan
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij houd wel van een feestjeIk ben geen AjaciedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Roep maar als ik nodig benquote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat zou geniaal zijn hahaha![]()
Oh wacht ik moet niet zo hard lachen op mijn werk. Ik zit alleen op de kamer dus er is geen reden tot schateren en zo komisch zijn die dossiers niet
quote:
O ja, die opmerkingen. Ik ken het ook wel. Allemaal goed bedoeld, maar je hoort ze toch liever niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of
of een goedbedoelde als:
Ja, wij hebben een driehoeks-internet-relatie, hoezo?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha dat is leuk! Oh wacht, als we de broer van charmed_angel nou ok meenemen is het helemaaal feest
Meteen een trio op de eerste datequote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha dat is leuk! Oh wacht, als we de broer van charmed_angel nou ok meenemen is het helemaaal feest
Ach jaquote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een driehoeks-internet-relatie, hoezo?
preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, die opmerkingen. Ik ken het ook wel. Allemaal goed bedoeld, maar je hoort ze toch liever niet.
Worked for me, ik was erg laat met mijn eerste vriendin. Nu mijn vrouw, maar het klikte gewoon erg tof.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een driehoeks-internet-relatie, hoezo?
We zijn niet conservatiefquote:
Een doen-alsof-trio at first hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heel goed dat je zelf actie onderneemt.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
Als ik goed opgelet heb is miauw een halfbloedje? Dus ongetwijfeld donker haar danquote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak je een grote kans
Als je ook nog donker haar heb, dan match!!
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Myraela het volgende:
Godver, ik moet minder met mijn haar spelen. Het zit in de knoop.Alweer.
Werk zequote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt effe gaan werken
Tot vanmiddag
Donker haar!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak je een grote kans
Als je ook nog donker haar heb, dan match!!
Tot vanmiddag c_aquote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt effe gaan werken
Tot vanmiddag
Haha, hoe schattig kun je zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Myraela het volgende:
ik moet minder met mijn haar spelen. Het zit in de knoop.Alweer.
Nou! Wel jong (voor mijquote:
quote:
Ik zal maar thuisblijven zeker?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Donker haar!Ehm hij is een Feyenoordfan...dusse ik kan er vanuit gaat dat hij ook een Zuid-Hollands accentje heeft?
Maar een bericht achterlaten in zn FOBO kan toch? Zoiets als, "zo! mooie ogen!" ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van een andere FOK!ker dat hij een PM kreeg van iemand helemaal met een foto en alles erbij.Ik ging dood. Ze deed echt net alsof ze op een datingiets reageerde. Wat wel tof was, want ik vond haar sowieso al apart.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een bericht achterlaten in zn FOBO kan toch? Zoiets als, "zo! mooie ogen!" ofzo?
Berichtje in fobo kan toch. Gewoon roepen dat je lurkte ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van een andere FOK!ker dat hij een PM kreeg van iemand helemaal met een foto en alles erbij.Ik ging dood. Ze deed echt net alsof ze op een datingiets reageerde. Wat wel tof was, want ik vond haar sowieso al apart.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een bericht achterlaten in zn FOBO kan toch? Zoiets als, "zo! mooie ogen!" ofzo?
Ik heb al gezegd dat die een schattig koppie heeft in een SC.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Donker haar!Ehm hij is een Feyenoordfan...dusse ik kan er vanuit gaat dat hij ook een Zuid-Hollands accentje heeft?
Als ze eenmaal een foto van me gezien hebben doen ze dat ook bij mij.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wil je heul niet. Ze was niet knap.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze eenmaal een foto van me gezien hebben doen ze dat ook bij mij.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ze zeggen dat mensen uit Z-Holland goed kunnen zoenen
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wil je heul niet. Ze was niet knap.
Hahaha hmmm heb een vriendje in Leiden gehad...ik weet niet of ik het met bovenstaande stelling eens benquote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ze zeggen dat mensen uit Z-Holland goed kunnen zoenen
Je kent hem al een beetje dus? Gewoon vragen of hij een keer iets met je wil drinken. Kan bestquote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat die een schattig koppie heeft in een SC.
Liefde? Waar?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een liefdeschat is dit aan het worden.
Zo tof vind ik hem ook weer niet hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kent hem al een beetje dus? Gewoon vragen of hij een keer iets met je wil drinken. Kan best
En Socios dan???quote:Op maandag 26 juli 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kent hem al een beetje dus? Gewoon vragen of hij een keer iets met je wil drinken. Kan best
ow daar zitten alle singles???quote:Op maandag 26 juli 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Singles] Te lief om misbruikt te worden!
Nee maar iets drinken is altijd leuk, toch? Misschien is hij nog wel veel toffer. Nou ja ik heb al een move gemaaktquote:Op maandag 26 juli 2010 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo tof vind ik hem ook weer niet hoor.Hij ziet er gewoon wel schattig uit.
Lache tochquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een liefdeschat is dit aan het worden.
Ik moest gelukkig al een zak over mijn hoofd doen op die meet. Daarna word ik beschoten met een uzi en krijg nog een knal in mijn gezicht. Nou, dat gaat niet heul tof voor je worden. Ik zou me maar geloven.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
De helft is al geen single meer en de andere helft heeft onderling wat.
Rotterdam wasquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha hmmm heb een vriendje in Leiden gehad...ik weet niet of ik het met bovenstaande stelling eens ben
En de rest is gewoon sc verslaafd.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jij gaat met Socios batsen dus?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij krijgt het voor elkaar om van alles wat mensen zeggen iets over seks te verzinnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee maar iets drinken is altijd leuk, toch? Misschien is hij nog wel veel toffer. Nou ja ik heb al een move gemaakt
je stelt je aanquote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest gelukkig al een zak over mijn hoofd doen op die meet. Daarna word ik beschoten met een uzi en krijg nog een knal in mijn gezicht. Nou, dat gaat niet heul tof voor je worden. Ik zou me maar geloven.
Ja, maar met mate. Ik ga me zo nog alleen voelen joh.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee maar iets drinken is altijd leuk, toch? Misschien is hij nog wel veel toffer. Nou ja ik heb al een move gemaakt
Whut, wij zijn toch evengoed single?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar met mate. Ik ga me zo nog alleen voelen joh.
En toch ook weer helemaal niet alleen, met jullie
Ja. Duidelijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij gaat met Socios batsen dus?
mja vond het eerst wel altijd gezellig daar, maar ben er al lang neit meer geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga geen quotes terugzoeken en mijn pmbox mag ik niet legen hier zonder toestemming van een bepaalde persoon.quote:
Dacht 31quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud ben jij dan eigenlijk als ik vragen mag?
Oh dan gaan we na de bruiloft, die in Assen is, gewoon door naar Rotterdamquote:Op maandag 26 juli 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rotterdam waskwamen we gister achter. Leiden geen idee
Ik kijk er ook nog maar soms. ik krijg het sowieso niet voor elkaar om meerdere SC's te volgen en blijven volgen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vond het eerst wel altijd gezellig daar, maar ben er al lang neit meer geweest.
Maar jij hebt toch Bellatrix?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toch ook weer helemaal niet alleen, met jullie
Hoezo alleen voelen?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toch ook weer helemaal niet alleen, met jullie![]()
In mijn hoogtij dagen een stuk of 6quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk er ook nog maar soms. ik krijg het sowieso niet voor elkaar om meerdere SC's te volgen en blijven volgen.
Ik zou het gewoon doen hoor, je pmbox hier legenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen quotes terugzoeken en mijn pmbox mag ik niet legen hier zonder toestemming van een bepaalde persoon.
mja eerst kon je vrij kletsen en daarna was het in 1 keer van: nee geen SC want die zijn er al genoeg ....quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk er ook nog maar soms. ik krijg het sowieso niet voor elkaar om meerdere SC's te volgen en blijven volgen.
Ik ben 31 maar ik knutsel graag aan nieuwe fietsenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud ben jij dan eigenlijk als ik vragen mag?
Ik wilde hem net vertellen dat ik ook alleen ben hier, virtueel. Maar nu laat je me beseffen...snik, snif....quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben 31 maar ik knutsel graag aan nieuwe fietsen
Ik lees er in een hoop soms even, maar ik heb geen zin om overal ook te posten.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn hoogtij dagen een stuk of 6En dat was inclusief singles, maar dan de oude rebelse reeks.
Ik volg (en post) momenteel in vier.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Wat doe jij in KLB?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik volg (en post) momenteel in vier.![]()
TAL, KLB, RLS en R & P
quote:
SC sletquote:Op maandag 26 juli 2010 13:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik volg (en post) momenteel in vier.![]()
TAL, KLB, RLS en R & P
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde hem net vertellen dat ik ook alleen ben hier, virtueel. Maar nu laat je me beseffen...snik, snif....
Dan had ik het toch goedquote:Op maandag 26 juli 2010 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een keertje van het treinentopic.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:32 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik goed in SC's maken van normale topics.
Nou vooruit dan maar.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen hoor, je pmbox hier legen
quote:Op 26 juli 2010 13:21 schreef Pheno het volgende:
Dus geen meet op 16 oktober
quote:Op 26 juli 2010 13:22 schreef tombolafan het volgende:
Heul wel. Met Uzi
Dat ook iddquote:Op maandag 26 juli 2010 13:32 schreef Myraela het volgende:
Overigens ben ik goed in SC's maken van normale topics.
Met goedkeuring, dus was ist los?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, nee.
Maar dat maakte wij er die nacht wel van.
Vast tussen Grijsoord en Ewijk ergens.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:34 schreef Pheno het volgende:
Nou, weer de file in. Kut A50.
Den Haag, en gistermiddag rond 16.00 zo uit het niets van: Goh, zullen we naar Mary Poppins gaan? en toen zaten we om 18.45 in de zaal alquote:
Die is ook zo standaard daar ja, altijd lachen als je dat weer op teletekst zietquote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Vast tussen Grijsoord en Ewijk ergens.
Nu voel ik me c-aquote:
Oh leuk! Spontane actiesquote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Den Haag, en gistermiddag rond 16.00 zo uit het niets van: Goh, zullen we naar Mary Poppins gaan? en toen zaten we om 18.45 in de zaal alRete-duur, maar dubbel en dwars waard!
Echt he, vooral vrijdagmiddag altijd mooi om te zien.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is ook zo standaard daar ja, altijd lachen als je dat weer op teletekst ziet
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
Mijn moeder tegen m'n broertje: 'haal ff een dweil door je kamer'
Hij pakt de dweil, loopt er een rondje mee door zijn kamer en zegt: 'klaaaar!'
Sukkel
Sukkel
Sukkel
Je scheren met een steenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik moest vandaag iets doen, maar ik ben vergeten wat het was.
Hahahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef iBenny het volgende:
Sukkel
Daarom rijd ik smiddags ook nooit over de A50quote:
Ontbijtenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef Myraela het volgende:
Ik moest vandaag iets doen, maar ik ben vergeten wat het was.
nee, leeftijd had ik goedquote:Op maandag 26 juli 2010 13:34 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
oh...heb ik nu al het imago van cradle snatcher?
quote:
iets met je second life danquote:
Zinloos, vanavond kruip je er weer inquote:
Ja, ga JIJ even mensen helpen iets te herinnerenquote:
Wtfquote:Op maandag 26 juli 2010 13:52 schreef iBenny het volgende:
Sjeuzes
mijn vriendin wil hele vreemde dingen...
quote:
deur gewoon dichtdoen, niemand die het zietquote:Op maandag 26 juli 2010 13:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed punt. Maar het ziet er netter uit.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ga JIJ even mensen helpen iets te herinneren
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:54 schreef crv het volgende:
[..]
deur gewoon dichtdoen, niemand die het ziet
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ga JIJ even mensen helpen iets te herinneren
Lafjoeennieweejquote:
ja enquote:Op maandag 26 juli 2010 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik spring vanavond niet met mijn ogen dicht het bed in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |