hij houd wel van een feestjequote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wauw, dit is bijna date-on-demand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat was meer een 'bij wijze van' geloof ik. Ik had meteen eronder gepost dat ik vrijgezel was, om verwarring te voorkomen. Guess that didn't work....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij laatst het ergens over je lover had![]()
Maar niet dus
Ik ook! Toen het over vreemdgaan gingquote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij laatst het ergens over je lover had![]()
Maar niet dus
Weet ikquote:
Hahaha dat zou geniaal zijn hahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer is het? Zal ik meegaan?Doe ik ook mn stipjesjurkje aan
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij houd wel van een feestjeIk ben geen AjaciedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Roep maar als ik nodig benquote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat zou geniaal zijn hahaha![]()
Oh wacht ik moet niet zo hard lachen op mijn werk. Ik zit alleen op de kamer dus er is geen reden tot schateren en zo komisch zijn die dossiers niet
quote:
O ja, die opmerkingen. Ik ken het ook wel. Allemaal goed bedoeld, maar je hoort ze toch liever niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:
'Ohhm bén jij de oudste? Wat grappig! Ja, omdat je zusje toch als eerste trouwt...'
of
'-Miauw-, hoe is het met de verkering?' want ik ben 14?
of een goedbedoelde als:
'Oh maak je niet druk. Jouw tijd komt nog wel.'
En ik heb nog een klein restje liefdesverdriet, ik kan het niet aan![]()
Hmm misschien ga ik gewoon zeggen dat mijn vriendin niet wil trouwen. That'll shock 'm
Ja, wij hebben een driehoeks-internet-relatie, hoezo?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha dat is leuk! Oh wacht, als we de broer van charmed_angel nou ok meenemen is het helemaaal feest
Meteen een trio op de eerste datequote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha dat is leuk! Oh wacht, als we de broer van charmed_angel nou ok meenemen is het helemaaal feest
Ach jaquote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een driehoeks-internet-relatie, hoezo?
preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, die opmerkingen. Ik ken het ook wel. Allemaal goed bedoeld, maar je hoort ze toch liever niet.
Worked for me, ik was erg laat met mijn eerste vriendin. Nu mijn vrouw, maar het klikte gewoon erg tof.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
Gewoon er voor gaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je alleen blijft, maar dan ben je niet minder ver dan nu
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een driehoeks-internet-relatie, hoezo?
We zijn niet conservatiefquote:
Een doen-alsof-trio at first hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heel goed dat je zelf actie onderneemt.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
En ja, ik heb nu geen relatie misschien, maar ik kan mezelf niet verwijten dat dat komt omdat ik geen actie heb ondernomen
Als ik goed opgelet heb is miauw een halfbloedje? Dus ongetwijfeld donker haar danquote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak je een grote kans
Als je ook nog donker haar heb, dan match!!
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Myraela het volgende:
Godver, ik moet minder met mijn haar spelen. Het zit in de knoop.Alweer.
Werk zequote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt effe gaan werken
Tot vanmiddag
Donker haar!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak je een grote kans
Als je ook nog donker haar heb, dan match!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |