Mijn broertje???quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Mijn zusje gaat eind augustus trouwen en ik heb nog geen date gevonden
Haha nee dat is een beetje jammerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja nou... ik kreeg een keer een smsje van iemand (die in de trein tegenover me zat en mn nummer vroeg)
en daarin stond:
[..]
Ik kan dus niet tegen dat soort vreselijke fouten
hmmzzz.. even over nadenken. Als ik het doe, dan na mijn verbouwing.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
...alleen dan iets uitgebreider.
Say, Tombola, how's that working out for ya?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
Gewoon er voor gaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je alleen blijft, maar dan ben je niet minder ver dan nu
Wil je zo graag met iemand er naartoe?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Haha wauw, dit is bijna date-on-demandquote:Op maandag 26 juli 2010 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broertje???
Word in augustus 28 jaar
Nee joh, de http://www.shavershop.nl/(...)-arcitec-rq1075.html niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar die is gewoon 100 euro duurder
Even met mijnoverleggen
Dat klinkt als een smsjes van een kleuterquote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja nou... ik kreeg een keer een smsje van iemand (die in de trein tegenover me zat en mn nummer vroeg)
en daarin stond:
[..]
Mijn zusjes (alletwee jonger) wonen alletwee samen, en de een is ook nog zwanger. AL mn achternichtjes en -neefjes hebben daaruit geconcludeerd dat ik wel nooit zal trouwen, omdat ik het oudste ben en nog alleen benquote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Haha, erg. En onzin natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusjes (alletwee jonger) wonen alletwee samen, en de een is ook nog zwanger. AL mn achternichtjes en -neefjes hebben daaruit geconcludeerd dat ik wel nooit zal trouwen, omdat ik het oudste ben en nog alleen ben
sorryquote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee joh, de http://www.shavershop.nl/(...)-arcitec-rq1075.html niet.
ik let niet zo erg op de spelling als het informeel is.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en daarin stond:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik doe dat soort dingen dus welquote:Op maandag 26 juli 2010 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Say, Tombola, how's that working out for ya?
Ja, ze zijn 5-6-7-8, dus dan klopt dat in hun beeld nietquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik doe dat soort dingen dus wel
En ja, ik heb nu geen relatie misschien, maar ik kan mezelf niet verwijten dat dat komt omdat ik geen actie heb ondernomen
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil je zo graag met iemand er naartoe?
Dat bedoel ik....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusjes (alletwee jonger) wonen alletwee samen, en de een is ook nog zwanger. AL mn achternichtjes en -neefjes hebben daaruit geconcludeerd dat ik wel nooit zal trouwen, omdat ik het oudste ben en nog alleen ben
i'm just kiddingquote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik doe dat soort dingen dus wel
En ja, ik heb nu geen relatie misschien, maar ik kan mezelf niet verwijten dat dat komt omdat ik geen actie heb ondernomen
Oh ik dacht dat jij laatst het ergens over je lover hadquote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:
'Ohhm bén jij de oudste? Wat grappig! Ja, omdat je zusje toch als eerste trouwt...'
of
'-Miauw-, hoe is het met de verkering?' want ik ben 14?
of een goedbedoelde als:
'Oh maak je niet druk. Jouw tijd komt nog wel.'
En ik heb nog een klein restje liefdesverdriet, ik kan het niet aan![]()
Hmm misschien ga ik gewoon zeggen dat mijn vriendin niet wil trouwen. That'll shock 'm
Wanneer is het? Zal ik meegaan?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:
'Ohhm bén jij de oudste? Wat grappig! Ja, omdat je zusje toch als eerste trouwt...'
of
'-Miauw-, hoe is het met de verkering?' want ik ben 14?
of een goedbedoelde als:
'Oh maak je niet druk. Jouw tijd komt nog wel.'
En ik heb nog een klein restje liefdesverdriet, ik kan het niet aan![]()
Hmm misschien ga ik gewoon zeggen dat mijn vriendin niet wil trouwen. That'll shock 'm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |