Mijn broertje???quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Mijn zusje gaat eind augustus trouwen en ik heb nog geen date gevonden
Haha nee dat is een beetje jammerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja nou... ik kreeg een keer een smsje van iemand (die in de trein tegenover me zat en mn nummer vroeg)
en daarin stond:
[..]
Ik kan dus niet tegen dat soort vreselijke fouten
hmmzzz.. even over nadenken. Als ik het doe, dan na mijn verbouwing.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
...alleen dan iets uitgebreider.
Say, Tombola, how's that working out for ya?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
Gewoon er voor gaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je alleen blijft, maar dan ben je niet minder ver dan nu
Wil je zo graag met iemand er naartoe?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Haha wauw, dit is bijna date-on-demandquote:Op maandag 26 juli 2010 12:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn broertje???
Word in augustus 28 jaar
Nee joh, de http://www.shavershop.nl/(...)-arcitec-rq1075.html niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar die is gewoon 100 euro duurder
Even met mijnoverleggen
Dat klinkt als een smsjes van een kleuterquote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Ja nou... ik kreeg een keer een smsje van iemand (die in de trein tegenover me zat en mn nummer vroeg)
en daarin stond:
[..]
Mijn zusjes (alletwee jonger) wonen alletwee samen, en de een is ook nog zwanger. AL mn achternichtjes en -neefjes hebben daaruit geconcludeerd dat ik wel nooit zal trouwen, omdat ik het oudste ben en nog alleen benquote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG![]()
Haha, erg. En onzin natuurlijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusjes (alletwee jonger) wonen alletwee samen, en de een is ook nog zwanger. AL mn achternichtjes en -neefjes hebben daaruit geconcludeerd dat ik wel nooit zal trouwen, omdat ik het oudste ben en nog alleen ben
sorryquote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Nee joh, de http://www.shavershop.nl/(...)-arcitec-rq1075.html niet.
ik let niet zo erg op de spelling als het informeel is.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
en daarin stond:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik doe dat soort dingen dus welquote:Op maandag 26 juli 2010 12:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Say, Tombola, how's that working out for ya?
Ja, ze zijn 5-6-7-8, dus dan klopt dat in hun beeld nietquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik doe dat soort dingen dus wel
En ja, ik heb nu geen relatie misschien, maar ik kan mezelf niet verwijten dat dat komt omdat ik geen actie heb ondernomen
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wil je zo graag met iemand er naartoe?
Dat bedoel ik....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn zusjes (alletwee jonger) wonen alletwee samen, en de een is ook nog zwanger. AL mn achternichtjes en -neefjes hebben daaruit geconcludeerd dat ik wel nooit zal trouwen, omdat ik het oudste ben en nog alleen ben
i'm just kiddingquote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar ik doe dat soort dingen dus wel
En ja, ik heb nu geen relatie misschien, maar ik kan mezelf niet verwijten dat dat komt omdat ik geen actie heb ondernomen
Oh ik dacht dat jij laatst het ergens over je lover hadquote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:
'Ohhm bén jij de oudste? Wat grappig! Ja, omdat je zusje toch als eerste trouwt...'
of
'-Miauw-, hoe is het met de verkering?' want ik ben 14?
of een goedbedoelde als:
'Oh maak je niet druk. Jouw tijd komt nog wel.'
En ik heb nog een klein restje liefdesverdriet, ik kan het niet aan![]()
Hmm misschien ga ik gewoon zeggen dat mijn vriendin niet wil trouwen. That'll shock 'm
Wanneer is het? Zal ik meegaan?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou ja...ik kan best alleen hoor maar dan moet ik me weer verweren tegen venijnige opmerkingen als:
'Ohhm bén jij de oudste? Wat grappig! Ja, omdat je zusje toch als eerste trouwt...'
of
of een goedbedoelde als:
Hmm misschien ga ik gewoon zeggen dat mijn vriendin niet wil trouwen. That'll shock 'm
hij houd wel van een feestjequote:Op maandag 26 juli 2010 12:54 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha wauw, dit is bijna date-on-demand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat was meer een 'bij wijze van' geloof ik. Ik had meteen eronder gepost dat ik vrijgezel was, om verwarring te voorkomen. Guess that didn't work....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij laatst het ergens over je lover had![]()
Maar niet dus
Ik ook! Toen het over vreemdgaan gingquote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij laatst het ergens over je lover had![]()
Maar niet dus
Weet ikquote:
Hahaha dat zou geniaal zijn hahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wanneer is het? Zal ik meegaan?Doe ik ook mn stipjesjurkje aan
![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hij houd wel van een feestjeIk ben geen AjaciedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Roep maar als ik nodig benquote:Op maandag 26 juli 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha dat zou geniaal zijn hahaha![]()
Oh wacht ik moet niet zo hard lachen op mijn werk. Ik zit alleen op de kamer dus er is geen reden tot schateren en zo komisch zijn die dossiers niet
quote:
O ja, die opmerkingen. Ik ken het ook wel. Allemaal goed bedoeld, maar je hoort ze toch liever niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
of
of een goedbedoelde als:
Ja, wij hebben een driehoeks-internet-relatie, hoezo?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha dat is leuk! Oh wacht, als we de broer van charmed_angel nou ok meenemen is het helemaaal feest
Meteen een trio op de eerste datequote:Op maandag 26 juli 2010 13:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
hahaha dat is leuk! Oh wacht, als we de broer van charmed_angel nou ok meenemen is het helemaaal feest
Ach jaquote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een driehoeks-internet-relatie, hoezo?
preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O ja, die opmerkingen. Ik ken het ook wel. Allemaal goed bedoeld, maar je hoort ze toch liever niet.
Worked for me, ik was erg laat met mijn eerste vriendin. Nu mijn vrouw, maar het klikte gewoon erg tof.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
Gewoon er voor gaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je alleen blijft, maar dan ben je niet minder ver dan nu
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een driehoeks-internet-relatie, hoezo?
We zijn niet conservatiefquote:
Een doen-alsof-trio at first hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Heel goed dat je zelf actie onderneemt.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef tombolafan het volgende:
Als ik goed opgelet heb is miauw een halfbloedje? Dus ongetwijfeld donker haar danquote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak je een grote kans
Als je ook nog donker haar heb, dan match!!
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Myraela het volgende:
Godver, ik moet minder met mijn haar spelen. Het zit in de knoop.Alweer.
Werk zequote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt effe gaan werken
Tot vanmiddag
Donker haar!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan maak je een grote kans
Als je ook nog donker haar heb, dan match!!
Tot vanmiddag c_aquote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt effe gaan werken
Tot vanmiddag
Haha, hoe schattig kun je zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Myraela het volgende:
ik moet minder met mijn haar spelen. Het zit in de knoop.Alweer.
Nou! Wel jong (voor mijquote:
quote:
Ik zal maar thuisblijven zeker?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Donker haar!Ehm hij is een Feyenoordfan...dusse ik kan er vanuit gaat dat hij ook een Zuid-Hollands accentje heeft?
Maar een bericht achterlaten in zn FOBO kan toch? Zoiets als, "zo! mooie ogen!" ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van een andere FOK!ker dat hij een PM kreeg van iemand helemaal met een foto en alles erbij.Ik ging dood. Ze deed echt net alsof ze op een datingiets reageerde. Wat wel tof was, want ik vond haar sowieso al apart.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een bericht achterlaten in zn FOBO kan toch? Zoiets als, "zo! mooie ogen!" ofzo?
Berichtje in fobo kan toch. Gewoon roepen dat je lurkte ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van een andere FOK!ker dat hij een PM kreeg van iemand helemaal met een foto en alles erbij.Ik ging dood. Ze deed echt net alsof ze op een datingiets reageerde. Wat wel tof was, want ik vond haar sowieso al apart.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een bericht achterlaten in zn FOBO kan toch? Zoiets als, "zo! mooie ogen!" ofzo?
Ik heb al gezegd dat die een schattig koppie heeft in een SC.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Donker haar!Ehm hij is een Feyenoordfan...dusse ik kan er vanuit gaat dat hij ook een Zuid-Hollands accentje heeft?
Als ze eenmaal een foto van me gezien hebben doen ze dat ook bij mij.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wil je heul niet. Ze was niet knap.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze eenmaal een foto van me gezien hebben doen ze dat ook bij mij.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ze zeggen dat mensen uit Z-Holland goed kunnen zoenen
Ik ook niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wil je heul niet. Ze was niet knap.
Hahaha hmmm heb een vriendje in Leiden gehad...ik weet niet of ik het met bovenstaande stelling eens benquote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ze zeggen dat mensen uit Z-Holland goed kunnen zoenen
Je kent hem al een beetje dus? Gewoon vragen of hij een keer iets met je wil drinken. Kan bestquote:Op maandag 26 juli 2010 13:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb al gezegd dat die een schattig koppie heeft in een SC.
Liefde? Waar?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een liefdeschat is dit aan het worden.
Zo tof vind ik hem ook weer niet hoor.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kent hem al een beetje dus? Gewoon vragen of hij een keer iets met je wil drinken. Kan best
En Socios dan???quote:Op maandag 26 juli 2010 13:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kent hem al een beetje dus? Gewoon vragen of hij een keer iets met je wil drinken. Kan best
ow daar zitten alle singles???quote:Op maandag 26 juli 2010 13:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
[Singles] Te lief om misbruikt te worden!
Nee maar iets drinken is altijd leuk, toch? Misschien is hij nog wel veel toffer. Nou ja ik heb al een move gemaaktquote:Op maandag 26 juli 2010 13:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo tof vind ik hem ook weer niet hoor.Hij ziet er gewoon wel schattig uit.
Lache tochquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een liefdeschat is dit aan het worden.
Ik moest gelukkig al een zak over mijn hoofd doen op die meet. Daarna word ik beschoten met een uzi en krijg nog een knal in mijn gezicht. Nou, dat gaat niet heul tof voor je worden. Ik zou me maar geloven.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
De helft is al geen single meer en de andere helft heeft onderling wat.
Rotterdam wasquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha hmmm heb een vriendje in Leiden gehad...ik weet niet of ik het met bovenstaande stelling eens ben
En de rest is gewoon sc verslaafd.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
En jij gaat met Socios batsen dus?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij krijgt het voor elkaar om van alles wat mensen zeggen iets over seks te verzinnen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee maar iets drinken is altijd leuk, toch? Misschien is hij nog wel veel toffer. Nou ja ik heb al een move gemaakt
je stelt je aanquote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moest gelukkig al een zak over mijn hoofd doen op die meet. Daarna word ik beschoten met een uzi en krijg nog een knal in mijn gezicht. Nou, dat gaat niet heul tof voor je worden. Ik zou me maar geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |