Tot vanmiddag c_aquote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet echt effe gaan werken
Tot vanmiddag
Haha, hoe schattig kun je zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef Myraela het volgende:
ik moet minder met mijn haar spelen. Het zit in de knoop.Alweer.
Nou! Wel jong (voor mijquote:
quote:
Ik zal maar thuisblijven zeker?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Donker haar!Ehm hij is een Feyenoordfan...dusse ik kan er vanuit gaat dat hij ook een Zuid-Hollands accentje heeft?
Maar een bericht achterlaten in zn FOBO kan toch? Zoiets als, "zo! mooie ogen!" ofzo?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van een andere FOK!ker dat hij een PM kreeg van iemand helemaal met een foto en alles erbij.Ik ging dood. Ze deed echt net alsof ze op een datingiets reageerde. Wat wel tof was, want ik vond haar sowieso al apart.
quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een bericht achterlaten in zn FOBO kan toch? Zoiets als, "zo! mooie ogen!" ofzo?
Berichtje in fobo kan toch. Gewoon roepen dat je lurkte ofzoquote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoorde een keer van een andere FOK!ker dat hij een PM kreeg van iemand helemaal met een foto en alles erbij.Ik ging dood. Ze deed echt net alsof ze op een datingiets reageerde. Wat wel tof was, want ik vond haar sowieso al apart.
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar een bericht achterlaten in zn FOBO kan toch? Zoiets als, "zo! mooie ogen!" ofzo?
Ik heb al gezegd dat die een schattig koppie heeft in een SC.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Donker haar!Ehm hij is een Feyenoordfan...dusse ik kan er vanuit gaat dat hij ook een Zuid-Hollands accentje heeft?
Als ze eenmaal een foto van me gezien hebben doen ze dat ook bij mij.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat wil je heul niet. Ze was niet knap.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze eenmaal een foto van me gezien hebben doen ze dat ook bij mij.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow en ze zeggen dat mensen uit Z-Holland goed kunnen zoenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |