Klinkt als 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'quote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we weer mensen nodig hebben denk ik aan je. Daarvoor ook al
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als de een dan toch niet komt, komt de ander gewoon wel.
Ja maar die is gewoon 100 euro duurderquote:Op maandag 26 juli 2010 12:41 schreef Rauzer het volgende:
Neem dan wel gelijk die met die schoonmaakunit c_a.
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als de een dan toch niet komt, komt de ander gewoon wel.
Ik heb de [TAL], [SEX], [GC] en 11-jaarsmeet in de planning staan.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de 11jaars meet denk ik. Die van TAL maakt het meeste kans.
Iddquote:
Waarom was je niet op de ONZmeet?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb de [TAL], [SEX], [GC] en 11-jaarsmeet in de planning staan.Vooralsnog op alle vier aanwezig.
o ben niet verbaasd hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Erg he... En dan verbaasd zijn dat ze nog vrijgezel zijn
Dat is wel gaaf. Ik twijfel om me aan te sluiten bij Femalegamers, die zoeken ook nog crewledenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor de gamescrew om te reviewen
En wat bedrijven om te daten tijdens de beurs volgende maand.
Donderdag de 3DS aanraken en spelen, dat is dan wel zwaar tof.
Mocht je nou toch gaan mailen, laat ons even de spelling checken?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ben niet verbaasd hoor
ik ken me eigen
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de 11jaars meet denk ik. Die van TAL maakt het meeste kans.
Tuurlijk welquote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf. Ik twijfel om me aan te sluiten bij Femalegamers, die zoeken ook nog crewledenMaar ik weet niet of ik dat wel kan
Het was te fucking warm om te reizen.quote:
Evilquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mocht je nou toch gaan mailen, laat ons even de spelling checken?
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alle consolesquote:Op maandag 26 juli 2010 12:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we weer mensen nodig hebben denk ik aan je. Daarvoor ook al
Iets met niet durven en geen geld hebben.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef Socios het volgende:
[..]
Het was te fucking warm om te reizen.
Bovendien dacht ik dat het een onzinmeet was.
En waarom jij niet?
Nee, het klinkt zoals het er staat. Op dit moment hebben we of te weinig reviewgames, of te veel reviewers (het is maar hoe je het bekijkt). Ik ben ook net om de hoek komen waaienquote:Op maandag 26 juli 2010 12:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klinkt als 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen'
tjah op een forum let ik niet zo op de spellingquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zorg dus dat je wat geld hebt de 16e, de rest komt goed.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets met niet durven en geen geld hebben.
OMGquote:Op maandag 26 juli 2010 12:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Idd
Gewoon er voor gaan, het ergste wat kan gebeuren is dat je alleen blijft, maar dan ben je niet minder ver dan nu
Ja maar het moet ook goed in elkaar steken dat verslag.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Spelletjes spelen... vind je het kut dan zeg je dat het spel kut is, is het goed dan noem je het speelbaar. Eitje toch
quote:
Ja nou... ik kreeg een keer een smsje van iemand (die in de trein tegenover me zat en mn nummer vroegquote:
Ik kan dus niet tegen dat soort vreselijke foutenquote:Hoi, ik hoop dat je het leuk vindt dat ik je sms. Me nummer heb jij nu ook. Ik woon in [plaats] en zoals ik al zij heb ik een dochter. Me dochter is 5 en woont bij me exvrouw...
Tuurlijk welquote:Op maandag 26 juli 2010 12:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar het moet ook goed in elkaar steken dat verslag.
je kan niet zeggen, spel was kut of het spel was goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |