Ja, maar met mate. Ik ga me zo nog alleen voelen joh.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee maar iets drinken is altijd leuk, toch? Misschien is hij nog wel veel toffer. Nou ja ik heb al een move gemaakt
Whut, wij zijn toch evengoed single?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, maar met mate. Ik ga me zo nog alleen voelen joh.
En toch ook weer helemaal niet alleen, met jullie
Ja. Duidelijk.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En jij gaat met Socios batsen dus?
mja vond het eerst wel altijd gezellig daar, maar ben er al lang neit meer geweest.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
De helft is al geen single meer en de andere helft heeft onderling wat.
Ik ga geen quotes terugzoeken en mijn pmbox mag ik niet legen hier zonder toestemming van een bepaalde persoon.quote:
Dacht 31quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud ben jij dan eigenlijk als ik vragen mag?
Oh dan gaan we na de bruiloft, die in Assen is, gewoon door naar Rotterdamquote:Op maandag 26 juli 2010 13:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rotterdam waskwamen we gister achter. Leiden geen idee
Ik kijk er ook nog maar soms. ik krijg het sowieso niet voor elkaar om meerdere SC's te volgen en blijven volgen.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja vond het eerst wel altijd gezellig daar, maar ben er al lang neit meer geweest.
Maar jij hebt toch Bellatrix?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toch ook weer helemaal niet alleen, met jullie
Hoezo alleen voelen?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En toch ook weer helemaal niet alleen, met jullie![]()
In mijn hoogtij dagen een stuk of 6quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk er ook nog maar soms. ik krijg het sowieso niet voor elkaar om meerdere SC's te volgen en blijven volgen.
Ik zou het gewoon doen hoor, je pmbox hier legenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ga geen quotes terugzoeken en mijn pmbox mag ik niet legen hier zonder toestemming van een bepaalde persoon.
mja eerst kon je vrij kletsen en daarna was het in 1 keer van: nee geen SC want die zijn er al genoeg ....quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kijk er ook nog maar soms. ik krijg het sowieso niet voor elkaar om meerdere SC's te volgen en blijven volgen.
Ik ben 31 maar ik knutsel graag aan nieuwe fietsenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Hoe oud ben jij dan eigenlijk als ik vragen mag?
Ik wilde hem net vertellen dat ik ook alleen ben hier, virtueel. Maar nu laat je me beseffen...snik, snif....quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben 31 maar ik knutsel graag aan nieuwe fietsen
Ik lees er in een hoop soms even, maar ik heb geen zin om overal ook te posten.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
In mijn hoogtij dagen een stuk of 6En dat was inclusief singles, maar dan de oude rebelse reeks.
Ik volg (en post) momenteel in vier.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Wat doe jij in KLB?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik volg (en post) momenteel in vier.![]()
TAL, KLB, RLS en R & P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |