Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:
In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat geloof ik graag maar toch dat ze er dan niet even 4 van maken zodat je het gevoel hebt dat je toch nog wat heb kunnen doenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker wel et zijn 3 drukste uren van de dag iedereen uit bed halen enzo
nee want na die 3 uur heb je geen reet meer te doenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag maar toch dat ze er dan niet even 4 van maken zodat je het gevoel hebt dat je toch nog wat heb kunnen doen
goeiemorgenquote:
Morge Marijkequote:
Ah zo, ach ja iets is soms nog beter dan nietsquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee want na die 3 uur heb je geen reet meer te doen
slechts kleine dingetjes en daar laten ze je echt niet voor blijven
Moet ik helpen opruimen?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een opruim-aanval
SpeelgoedTEVEEL!
De zorg he zoveel mogelijk bezuinigen helaasquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee want na die 3 uur heb je geen reet meer te doen
slechts kleine dingetjes en daar laten ze je echt niet voor blijven
das waar maar goed het is niet anders vind het enerzijds wel best zoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
Ah zo, ach ja iets is soms nog beter dan niets
mja ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook allemaal witte strepen in de OP nu
Uhm iets in mij zegt me dat je meer bezig bent met speelgoed zelf dan met opruimenquote:
Leer toch eens koffie drinken!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef DaMart het volgende:
@TT: Je kunt beter een koekje bij de thee nemen.
Niet met het speelgoed zou ik dan spelenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm iets in mij zegt me dat je meer bezig bent met speelgoed zelf dan met opruimen
Maar het schiet al op hoor
Heb al 1 vuilniszak vol met troep wat gewoon weg kan en 1 die naar de speel-o-theek gaat
Waarmee dan welquote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet met het speelgoed zou ik dan spelen![]()
Ik dacht ook meer aan de vuilniszak optie maar dan zou alles er in gaan
Espressootjuh?quote:
Dat is een verrassingquote:Op maandag 26 juli 2010 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarmee dan wel
[..]
Espressootjuh?
Volgens mij is de OP goed, maar is het een ander probleem. Ook even hier gemeld: [FO][SML] Afmetingen in IMG-tags worden niet meer goed toegepast.quote:
En nu is het mijn schuld?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
You asked for it
En het is Nou of Nauw(als in niet wijd)
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Trevland het volgende:
En nu is het mijn schuld?![]()
als jij het zegt
heey DWquote:
ik heb hem ook al helemaal nagekeken en kan ook nergens ontdekken wat er mis gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is de OP goed, maar is het een ander probleem. Ook even hier gemeld: [FO][SML] Afmetingen in IMG-tags worden niet meer goed toegepast.
ik lust allesquote:Op maandag 26 juli 2010 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier een rol volkoren Verkade San Francisco's liggenLust je dat?
DWquote:
Goed, ik heb een kamerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemiddag chickie
Hoe is het er mee?
Medelijdenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef justmattie het volgende:
Hey DW
* justmattie is thuis, en gaat om 15:30 weer naar het werk
Kijk dat is nog eens goed nieuwsquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, ik heb een kamer
[..]
Medelijden
Guten Morgen Liebchenquote:
Volgende keer denk ik wel twee keer na voor ik extra dingen op het werk aanneemquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, ik heb een kamer
[..]
Medelijden
De OP is gefixt!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem ook al helemaal nagekeken en kan ook nergens ontdekken wat er mis gaat
Oh ermm, fijnquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
De OP is gefixt!
Het lag niet aan de OP, maar aan de Nieuwe SML-engine.
Inderdaad. En het is nog bij jou en Giertje in de buurt ook!quote:
Geld he, geld!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgende keer denk ik wel twee keer na voor ik extra dingen op het werk aanneem
Goed zegquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, ik heb een kamer
[..]
Medelijden
ligt er aan waar je zit maar waar ga je dan heen?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is nog bij jou en Giertje in de buurt ook!
yeah zodra je over bent kom ik zeker wel die kant een keer opquote:Op maandag 26 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is nog bij jou en Giertje in de buurt ook!
Mpgquote:
moet het nou ook in de wiki worden aangepast?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
De OP is gefixt!
Het lag niet aan de OP, maar aan de Nieuwe SML-engine.
Hij;s nog best groot ookquote:
Elst gld hequote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
ligt er aan waar je zit maar waar ga je dan heen?
Vanaf 15 augustus zit ik erin geloof ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah zodra je over bent kom ik zeker wel die kant een keer op
Dat is zeker op zich wel in de buurt, vooral als ik straks een auto hebquote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij;s nog best groot ookEn vrij goedkoop omdat er nog een paar dingen moeten gebeuren.
[..]
Elst gld he
Nee, die staat goed. Ik heb ook alleen opnieuw op 'invoeren' gedrukt in dit topic, verder niks aangepastquote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Mpg
[..]
moet het nou ook in de wiki worden aangepast?
En sowieso, het is 600 m bij het station vandaan, en 20 m bij een bushalte.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker op zich wel in de buurt, vooral als ik straks een auto heb
dat is al snelquote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vanaf 15 augustus zit ik erin geloof ik.
Kijk dat is nog eens een luxequote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sowieso, het is 600 m bij het station vandaan, en 20 m bij een bushalte.
Anderhalve week later is de introductieweek al he.quote:
I knowquote:
intro week jaquote:Op maandag 26 juli 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anderhalve week later is de introductieweek al he.
We shall seequote:
Is goed voor het actief zijnquote:
ik was toen de intro week vergeten kwam een week later op schoolquote:
Ik weet het. Ze zijn ook nog wel even bezig daar? En er gaat een bus vanaf Arnhem die voor de deur stopt. En Ik kom vanaf zwolle dan hequote:Op maandag 26 juli 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed voor het actief zijn
p.s. nog even wat info: bij Arnhem CS zijn ze nu flink bezig dus treinen naar Utrecht en Nijmegen rijden en zelfs een weekend helemaal niks, het is maar dat je het weet![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was toen de intro week vergeten kwam een week later op school
iedereen zo kijken van wie de fuck ben jij dan weer
er rijdt al die tijd helemaal niks. De intercity's keren op Nijmegen en Ede-Wageningen. Voor de rest busvervoerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed voor het actief zijn
p.s. nog even wat info: bij Arnhem CS zijn ze nu flink bezig dus treinen naar Utrecht en Nijmegen rijden en zelfs een weekend helemaal niks, het is maar dat je het weeten volgens mij duurt het tot 22 aug.
sowieso mijn eerste schooldag zal ik niet snel vergeten ben maar effe geweest toen hadden we tussenuren ik ging blowen toen was ik zo stoned dak maar naar huis ben gegaanquote:
Busvervoer is bagger.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er rijdt al die tijd helemaal niks. De intercity's keren op Nijmegen en Ede-Wageningen. Voor de rest busvervoer
mja inderdaad maar goed je moet wat hequote:
Dat weet ik, wel handig dat die bus daar ook stopt, maar op 1 weekend rijd er dus helemaal niks kwa treinen naar Arnhem(welke weet ik niet)quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het. Ze zijn ook nog wel even bezig daar? En er gaat een bus vanaf Arnhem die voor de deur stopt. En Ik kom vanaf zwolle dan he
De treinen richting Zwolle en Winterswijk rijden nog gewoon op 1 weekend naquote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er rijdt al die tijd helemaal niks. De intercity's keren op Nijmegen en Ede-Wageningen. Voor de rest busvervoer
En de treinen rijden vanaf Elst nog wel, volgens de NS-site. Alleen gisteren niet. Dus ik moet wel in Nijmegen kunnen komen met de trein.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik, wel handig dat die bus daar ook stopt, maar op 1 weekend rijd er dus helemaal niks kwa treinen naar Arnhem(welke weet ik niet)
[..]
De treinen richting Zwolle en Winterswijk rijden nog gewoon op 1 weekend na
Bij gebrek aan beter..quote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja inderdaad maar goed je moet wat he
Die dus ook niet, ze zijn nu bezig op het stukje tussen het station en het punt waar de sporen die naar Utrecht en Nijmegen gaanquote:Op maandag 26 juli 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En de treinen rijden vanaf Elst nog wel, volgens de NS-site. Alleen gisteren niet. Dus ik moet wel in Nijmegen kunnen komen met de trein.
Ik had het ook alleen over treinen richting relevante delen van de wereldquote:Op maandag 26 juli 2010 13:39 schreef Trevland het volgende:
De treinen richting Zwolle en Winterswijk rijden nog gewoon op 1 weekend na
Af en toe het zonnetje hierquote:
Die 2 waren afgelopen weekend anders wel heel relevant voor mijquote:Op maandag 26 juli 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen over treinen richting relevante delen van de wereld
hier is het af en toe droogquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom is het altijd slecht weer als ik buiten iets moet doen
dat kan ookquote:Op maandag 26 juli 2010 14:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je de vraag niet beter anders om stellen? Waarom ga jij iets buiten doen terwijl het slecht weer is?
Gisteren ook. In Friesland was het nog mooi weer, maar hoe zuidelijker we kwamen, hoe slechter het werd.quote:
Ik ben wel blij met dit "kut" weer, koelt het eindelijk ook eens fijn afquote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren ook. In Friesland was het nog mooi weer, maar hoe zuidelijker we kwamen, hoe slechter het werd.
Ja jij welquote:Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met dit "kut" weer, koelt het eindelijk ook eens fijn af
Onweerquote:
ik wil ook onweerquote:
Ik ook. LL niet.quote:
hier ook nou ik klaar ben met klussenquote:
Ik zei toch dat je niet buiten moest gaan klussen terwijl het slecht weer isquote:Op maandag 26 juli 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook nou ik klaar ben met klussen
en dat in juliquote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
het waait ook hard. Het lijkt wel fucking herfst man
het moest afquote:Op maandag 26 juli 2010 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je niet buiten moest gaan klussen terwijl het slecht weer is
Zeker een Belgische kat of zo zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering probeer maar een kat te leren hoe een katteluik werkt
een limburgse katquote:
of hij denkt doen jullie maar lekker de deur voor mij openquote:
http://boomkat.com/vinyl/24088-compuphonic-placid-corporationquote:Op maandag 26 juli 2010 17:14 schreef Gotrick het volgende:
Heeft iemand het nummer Compuphonic - Placid Corporation (Cosmic Nag) toevallig?
Kan het nergens vinden..
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zitten we trouwens nog steeds in dit topic met die domme TT?
ik neem wel de autoquote:
smakelijk flesquote:
Ja daar heb ik veel aan..quote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://boomkat.com/vinyl/24088-compuphonic-placid-corporation
Het nieuwe topic heeft wat vertragingquote:Op maandag 26 juli 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zitten we trouwens nog steeds in dit topic met die domme TT?
Vragen naar warez mag niet he, dat weet jequote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja daar heb ik veel aan..![]()
![]()
(die had ik overigens zelf ook al gevonden).
Uiteraard bedoel ik in mp3 oid formaat, en dan het gehele nummer.. niet een halve
Maar toch bedankt voor de moeite.
Ze zijn net een ambulance?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
Ik weet ook weer waarom ik een hekel aan heb dat mijn ouders thuis zijn terwijl ik vakantie heb
Mijn ouders zijn nu op vakantie, en daar ondervind ik nu ook negatieve kanten vanquote:Op maandag 26 juli 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
Ik weet ook weer waarom ik een hekel aan heb dat mijn ouders thuis zijn terwijl ik vakantie heb
Soms wel ja en dan vooral mijn maquote:
En zijn het er veel?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu op vakantie, en daar ondervind ik nu ook negatieve kanten van
Bekend probleemquote:
dat dusquote:
Ik leef met je meequote:
Kan ik alquote:
Of daardoor mijn ma minder gaat zeuren als ik alleen thuis benquote:
Eigenlijk nog beter jaquote:
get ur own placequote:Op maandag 26 juli 2010 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik leef met je mee
[..]
Kan ik almaar ze zeurt zo veel
[..]
Of daardoor mijn ma minder gaat zeuren als ik alleen thuis ben
Ik zou soms wel willen maar geen geldquote:Op maandag 26 juli 2010 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk nog beter ja
[..]
get ur own place
ga dan werkenquote:Op maandag 26 juli 2010 17:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou soms wel willen maar geen geld
Moeten ze me wel aannemenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeten ze me wel aannemen
woensdag kreeg je wat meer te horen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik dacht van wel, maar ergens deze week zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 18:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
woensdag kreeg je wat meer te horen he
Je moet opeens voor jezelf gaan zorgen?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu op vakantie, en daar ondervind ik nu ook negatieve kanten van
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moeten ze me wel aannemen
Eerst een auto halen? En wel bij mams en paps uit de ruif blijven schaften?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je ouders dat sowieso toelaten
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Waren ze maar zo gul maar het is toch wel goedkoper dan op me zelf wonenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst een auto halen? En wel bij mams en paps uit de ruif blijven schaften?Dat je ouders dat sowieso toelaten
![]()
Hoiiiiquote:Op maandag 26 juli 2010 18:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je moet opeens voor jezelf gaan zorgen?
hoiii![]()
Ik heb sinds een aantal maanden ook mijn eigen waggie, maar sinds ik wat meer verdien moet ik wel kostgeld betalen aan me ouders, 300 de maand.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerst een auto halen? En wel bij mams en paps uit de ruif blijven schaften?Dat je ouders dat sowieso toelaten
![]()
Alleen net dat mijn pa de steker van modem er uit trokquote:Op maandag 26 juli 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
MSN wil niet connecten en geeft mijn internetconnection de schuld.Jullie ook last van?
Hey Esquote:Op maandag 26 juli 2010 18:45 schreef es70 het volgende:
Teleurstellend laag gehalte aantrekkelijke mannen en nogal wat mensen (vooral vrouwen) met een hoge score op de BMI-index @ de Efteling.
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen net dat mijn pa de steker van modem er uit trok
Het is me alles meegevallenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen net dat mijn pa de steker van modem er uit trok
[..]
Hey Es![]()
Maar je verder wel vermaakt?
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
MSN wil niet connecten en geeft mijn internetconnection de schuld.Jullie ook last van?
Esquote:Op maandag 26 juli 2010 18:45 schreef es70 het volgende:
Teleurstellend laag gehalte aantrekkelijke mannen en nogal wat mensen (vooral vrouwen) met een hoge score op de BMI-index @ de Efteling.
whehehequote:Op maandag 26 juli 2010 18:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
en zijn reactie er op toen ik gelijk kwam kijken hoe het kon: goh jij bent ook snel hier
'Aan de vrouw'quote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hoiiii![]()
![]()
Ja, o.a. wassen en de vaatwasser deed ik voorheen nooit.
Is gewoon kut als ik uit me werk kom en ik moet nog van alles doen.
Ik moet inderdaad maar aan de vrouw voordat ik op mezelf ga wonen over een half jaartje
Draai die piraat een kwartslag en je hebt een tubpirate.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Vieze hoereMSN., Na een reboot deedie het weer![]()
Lekker walvissen gekeken Es?![]()
[ afbeelding ]
Dat zie jij er dan weer in hequote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Draai die piraat een kwartslag en je hebt een tubpirate.
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat je dat zietquote:Op maandag 26 juli 2010 19:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Vieze hoereMSN., Na een reboot deedie het weer![]()
Lekker walvissen gekeken Es?![]()
[ afbeelding ]
Doeiquote:Op maandag 26 juli 2010 19:10 schreef es70 het volgende:
Mobiel fok!ken is 3x ...
Misschien tot later.
Natuurlijk.quote:
A dirty mind is a joy forever..quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Iemand Fha recentelijk nog gehoord of gezien?
Oke.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Agree, maar ik zag het toch niet voordat jij het zei
Dat is wel vervelend jaquote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke.
Ik ben boos op de ouders van Hansondude.Beetje eerder van vakantie terugkomen
Heel vervelend want geweldig weekend gehad en ik wil meerquote:Op maandag 26 juli 2010 19:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend jakan je nu daar niet meer keten?
Hij wordt woensdag 20. Ik ben 19.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
hansondude? Keten? Hoe oud zijn jullie eigenlijk?
En hoe oud ben jij?quote:
Erop, ertussen, er is van alles mogelijkquote:
Eerst eraan zitten en dan erinquote:
Oh ik vraag soms weleens hoe ze heet. Als ik er aan denk.quote:
Lijkt me wel zo handigquote:Op maandag 26 juli 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vraag soms weleens hoe ze heet. Als ik er aan denk.
Daarom juistquote:Op maandag 26 juli 2010 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je tenminste welke naam gegild mag worden.
Details.. Details..quote:Op maandag 26 juli 2010 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik vraag soms weleens hoe ze heet. Als ik er aan denk.
En anders noem je r gewoon Sabrina. Alle hoeren heten Sabrinaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weet je tenminste welke naam gegild mag worden.
Ervaring mee?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En anders noem je r gewoon Sabrina. Alle hoeren heten Sabrina
Avond Liefiequote:
Ook geen nieuwe aanwinst?quote:Op maandag 26 juli 2010 20:16 schreef es70 het volgende:
De 3 musketiers en braceface.
[ afbeelding ]
En een stenen ventje, daar heb ik verder niks mee te maken.
quote:Op maandag 26 juli 2010 20:16 schreef es70 het volgende:
En een stenen ventje, daar heb ik verder niks mee te maken.
nee joh strijken is relaxedquote:
Ja, sorry, ik mos werkenquote:Op maandag 26 juli 2010 18:45 schreef es70 het volgende:
Ja, irritant mannetjequote:Op maandag 26 juli 2010 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]die zegt de hele dag door "Kleine boodschap!"
Mooi nietquote:
Navond Trevquote:Op maandag 26 juli 2010 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Avond Liefie![]()
[..]
Ook geen nieuwe aanwinst?
Ik breng mijn berg voortaan wel bij jouquote:
van mij mag je kost je 2 euro per kledingstuk en 5 euro per beddengoedquote:Op maandag 26 juli 2010 20:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Navond Trev
[..]
Ik breng mijn berg voortaan wel bij jou![]()
Qua eten en drinken misschien, maar iets/iemand dat de hele godganse dag hetzelfde roept werkt nogal snel op je zenuwen...quote:Op maandag 26 juli 2010 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me anders wel een makkelijk ventje
wtfquote:Op maandag 26 juli 2010 20:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
van mij mag je kost je 2 euro per kledingstuk en 5 euro per beddengoed
Meestal hoor ik het na een tijdje al niet meerquote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Qua eten en drinken misschien, maar iets/iemand dat de hele godganse dag hetzelfde roept werkt nogal snel op je zenuwen...
Hahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Qua eten en drinken misschien, maar iets/iemand dat de hele godganse dag hetzelfde roept werkt nogal snel op je zenuwen...
niet? oow ik deed dat wel eens lekker vond ik dat wel zo fijn warmquote:
Mag ik mijn was bij jou brengen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet? oow ik deed dat wel eens lekker vond ik dat wel zo fijn warm
whehehe begin ik mijn eigen strijkbedrijfquote:
Moet jij dat zelf doen dan?quote:
Ow voor de warmtequote:Op maandag 26 juli 2010 21:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet? oow ik deed dat wel eens lekker vond ik dat wel zo fijn warm
Nee maar even serieus, heb geen wasmachine in Elst.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe begin ik mijn eigen strijkbedrijf
oow op die manier nou ja dan mag je wel was draaien bij mij hoor ik heb ook een drogerquote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, heb geen wasmachine in Elst.En ik ga echt niet elk weekend naar huis om de was te doen.
ja dat weet ikquote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet iemand toevallig hoe je de achtergrond bij Firefox kan veranderen?
Over 3 weken woon ik op mezelf.quote:
Oke ik kom elk weekend naar Apeldoorn dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow op die manier nou ja dan mag je wel was draaien bij mij hoor ik heb ook een droger
best vind ik wel gezelligquote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke ik kom elk weekend naar Apeldoorn dan.
Jaquote:
Samen kofife drinken en de was doenquote:
yeah maar nu ga ik slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen kofife drinken en de was doen
Slaap lekker en werk ze morgenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah maar nu ga ik slapen
morgen werken enzulks
Lekker slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah maar nu ga ik slapen
morgen werken enzulks
Ja, maar ik kan alleen in het weekend en ik zie net dat je dan in Apeldoorn zit met je wasquote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja
Kom je dan een keer koffie drinken?
Stiekem hoop ik dat ze toch eens een paar weekenden uitzonderingen maaktquote:Op maandag 26 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan alleen in het weekend en ik zie net dat je dan in Apeldoorn zit met je was
Ik ben toch niet het hele weekend bezig met wassen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan alleen in het weekend en ik zie net dat je dan in Apeldoorn zit met je was
Dan ga je toch mee wassen? Zetten we jou wel aan het strijken.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stiekem hoop ik dat ze toch eens een paar weekenden uitzonderingen maakt
Maar dat kan ik niet zo goedquote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan ga je toch mee wassen? Zetten we jou wel aan het strijken.
weet ik niet hoor, ik wel namelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 21:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben toch niet het hele weekend bezig met wassen?
daarom moet je ook oefenenquote:
Je kan op Mozilla.com wel van die achtergrondjes kiezen geloof ik. Wordt het alleen maar onrustiger vanquote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet iemand toevallig hoe je de achtergrond bij Firefox kan veranderen?
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me alleen beter dat ik het met mijn eigen was ga doen en niet die van iemand anders
Ja maar jij hebt nog een man en kind die ook schone kleertjes aan moeten, ik heb alleen mij, en ;t grootste deel van m;n kleren is toch zwart.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
weet ik niet hoor, ik wel namelijk![]()
Opvouwen danquote:
Maar zwarte kleren kunnen ook stinken hoorquote:Op maandag 26 juli 2010 21:38 schreef DevilsWhore het volgende:
Ja maar jij hebt nog een man en kind die ook schone kleertjes aan moeten, ik heb alleen mij, en ;t grootste deel van m;n kleren is toch zwart.
Dat klopt maar dan hoef ik niet allemaal verschillende wasjes te draaien omdat kleuren enzoquote:Op maandag 26 juli 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar zwarte kleren kunnen ook stinken hoor
Dat doe ik ook nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan hoef ik niet allemaal verschillende wasjes te draaien omdat kleuren enzo
Alleen bij wit?quote:
* MPG noteert: was niet meegeven aan ST, dan zijn het rode en het witte shirt later allebei rozequote:
Niks mis met een roze shirt tochquote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert: was niet meegeven aan ST, dan zijn het rode en het witte shirt later allebei roze...
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:48 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG noteert: was niet meegeven aan ST, dan zijn het rode en het witte shirt later allebei roze...
Niet als je Bart heet nee.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niks mis met een roze shirt toch?
Een mooi rood shirt bestaat nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een mooi rood shirt is niet lelijk hoor
Puur theoretisch. ik draag vrijwel geen rood, hooguit een rode stropdas.quote:
Niet?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een mooi rood shirt bestaat niet
Jawel! Het shirt van onze examenstunt! Collectorsitem is dat!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Een mooi rood shirt bestaat niet
Pfoe.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Puur theoretisch. ik draag vrijwel geen rood, hooguit een rode stropdas.
Mooi shirt van een examenstunt kan ook al nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Jawel! Het shirt van onze examenstunt! Collectorsitem is dat!
Maar het is wel een collectorsitemquote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mooi shirt van een examenstunt kan ook al niet
Oh God.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Scheelt dat de mijne een tank top is
Sowieso. In dat shirt hebben we als een hele Limburgse invasie de waddeneilanden onveilig gemaaktquote:
Vind ik nietquote:Op maandag 26 juli 2010 21:49 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niks mis met een roze shirt toch?
Leuk!quote:Op maandag 26 juli 2010 21:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Sowieso. In dat shirt hebben we als een hele Limburgse invasie de waddeneilanden onveilig gemaakt.
Nee hoor. Pas als ST het met de witte was meegewassen heeftquote:
Ik denk niet meer dat die verkleurd tenzij het de 90 graden was isquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ST het met de witte was meegewassen heeft...
Ik was nooit roodquote:Op maandag 26 juli 2010 21:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee hoor. Pas als ST het met de witte was meegewassen heeft...
Overdag een bietje zeilen met een brak hoofd, en 's avonds het plaatselijke uitgaansleven onveilich makenquote:
Ja, ehm...typischquote:Op maandag 26 juli 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
Overdag een bietje zeilen met een brak hoofd, en 's avonds het plaatselijke uitgaansleven onveilich maken.
Jamaar, jamaar, jamaar voor het goede doel...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
En we hebben een fucking hele dag garnalen zitten pellenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar voor het goede doel...Je weet zelf al genoeg dus waarom stel je het dan voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
Jamaar, jamaar, jamaar voor het goede doel...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Oeh, enig!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:00 schreef MPG het volgende:
En we hebben een fucking hele dag garnalen zitten pellen![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 22:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst zien dan gelovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt welquote:
Eerst genoeg geld om dat soort onzinnige dingen te kunnen doenquote:
Ik snap je puntquote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst genoeg geld om dat soort onzinnige dingen te kunnen doen
Ik vind het niet raar staanquote:
Dat kan ook heel goed met broodquote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Met je brakke hoofd een zwerm meeuwen achter je boot aan lokken.
Meeuwen voeren met een plag kots in de zee?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Echt wel.
Met je brakke hoofd een zwerm meeuwen achter je boot aan lokken.
Hey Marijkequote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed met broodJe bgint met 1 meeuw en eindigt met een stuk of 30
![]()
En avond allemaal!
Een plag kots?quote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Meeuwen voeren met een plag kots in de zee?
Kan jij best hebben denk ikquote:Op maandag 26 juli 2010 22:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar staan![]()
Deze kleur is het![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Marijke, skatje!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook heel goed met broodJe bgint met 1 meeuw en eindigt met een stuk of 30
![]()
En avond allemaal!
Op zich niks maar iets van compleet roze zou ik nooit gaan dragenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan jij best hebben denk ik
Ik snap niet wat er mis is met roze
Nienke skatje!quote:
Jammer, anders hadden we er een plaggenkotshut van kunnen bouwenquote:
Garnalenpelafval werkt echt way beterquote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En avond allemaal!
Nee, lezen, met de zooi van het garnalen pellen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meeuwen voeren met een plag kots in de zee?
marijkequote:Op maandag 26 juli 2010 22:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
En avond allemaal!
Laat Nerd Geffie maar ff klooienquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo deze pc loopt al een stuk sneller![]()
straks nog eens verder kijken wat er allemaal nog aan rotzooi opstaat
Ik weet niet of je het wel wil weten wat voor een rotzooi op pc's staanquote:Op maandag 26 juli 2010 22:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo deze pc loopt al een stuk sneller![]()
straks nog eens verder kijken wat er allemaal nog aan rotzooi opstaat
Doet me in eens denken aan Berryquote:
Wil ik ook nooit wetenquote:Op maandag 26 juli 2010 22:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het wel wil weten wat voor een rotzooi op pc's staan
IEUW!quote:Op maandag 26 juli 2010 22:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nienke skatje!
[..]
Jammer, anders hadden we er een plaggenkotshut van kunnen bouwen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |