Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:
In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat geloof ik graag maar toch dat ze er dan niet even 4 van maken zodat je het gevoel hebt dat je toch nog wat heb kunnen doenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker wel et zijn 3 drukste uren van de dag iedereen uit bed halen enzo
nee want na die 3 uur heb je geen reet meer te doenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag maar toch dat ze er dan niet even 4 van maken zodat je het gevoel hebt dat je toch nog wat heb kunnen doen
goeiemorgenquote:
Morge Marijkequote:
Ah zo, ach ja iets is soms nog beter dan nietsquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee want na die 3 uur heb je geen reet meer te doen
slechts kleine dingetjes en daar laten ze je echt niet voor blijven
Moet ik helpen opruimen?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een opruim-aanval
SpeelgoedTEVEEL!
De zorg he zoveel mogelijk bezuinigen helaasquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee want na die 3 uur heb je geen reet meer te doen
slechts kleine dingetjes en daar laten ze je echt niet voor blijven
das waar maar goed het is niet anders vind het enerzijds wel best zoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
Ah zo, ach ja iets is soms nog beter dan niets
mja ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook allemaal witte strepen in de OP nu
Uhm iets in mij zegt me dat je meer bezig bent met speelgoed zelf dan met opruimenquote:
Leer toch eens koffie drinken!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef DaMart het volgende:
@TT: Je kunt beter een koekje bij de thee nemen.
Niet met het speelgoed zou ik dan spelenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm iets in mij zegt me dat je meer bezig bent met speelgoed zelf dan met opruimen
Maar het schiet al op hoor
Heb al 1 vuilniszak vol met troep wat gewoon weg kan en 1 die naar de speel-o-theek gaat
Waarmee dan welquote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet met het speelgoed zou ik dan spelen![]()
Ik dacht ook meer aan de vuilniszak optie maar dan zou alles er in gaan
Espressootjuh?quote:
Dat is een verrassingquote:Op maandag 26 juli 2010 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarmee dan wel
[..]
Espressootjuh?
Volgens mij is de OP goed, maar is het een ander probleem. Ook even hier gemeld: [FO][SML] Afmetingen in IMG-tags worden niet meer goed toegepast.quote:
En nu is het mijn schuld?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
You asked for it
En het is Nou of Nauw(als in niet wijd)
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Trevland het volgende:
En nu is het mijn schuld?![]()
als jij het zegt
heey DWquote:
ik heb hem ook al helemaal nagekeken en kan ook nergens ontdekken wat er mis gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is de OP goed, maar is het een ander probleem. Ook even hier gemeld: [FO][SML] Afmetingen in IMG-tags worden niet meer goed toegepast.
ik lust allesquote:Op maandag 26 juli 2010 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier een rol volkoren Verkade San Francisco's liggenLust je dat?
DWquote:
Goed, ik heb een kamerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemiddag chickie
Hoe is het er mee?
Medelijdenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef justmattie het volgende:
Hey DW
* justmattie is thuis, en gaat om 15:30 weer naar het werk
Kijk dat is nog eens goed nieuwsquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, ik heb een kamer
[..]
Medelijden
Guten Morgen Liebchenquote:
Volgende keer denk ik wel twee keer na voor ik extra dingen op het werk aanneemquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, ik heb een kamer
[..]
Medelijden
De OP is gefixt!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem ook al helemaal nagekeken en kan ook nergens ontdekken wat er mis gaat
Oh ermm, fijnquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
De OP is gefixt!
Het lag niet aan de OP, maar aan de Nieuwe SML-engine.
Inderdaad. En het is nog bij jou en Giertje in de buurt ook!quote:
Geld he, geld!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgende keer denk ik wel twee keer na voor ik extra dingen op het werk aanneem
Goed zegquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, ik heb een kamer
[..]
Medelijden
ligt er aan waar je zit maar waar ga je dan heen?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is nog bij jou en Giertje in de buurt ook!
yeah zodra je over bent kom ik zeker wel die kant een keer opquote:Op maandag 26 juli 2010 12:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad. En het is nog bij jou en Giertje in de buurt ook!
Mpgquote:
moet het nou ook in de wiki worden aangepast?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
De OP is gefixt!
Het lag niet aan de OP, maar aan de Nieuwe SML-engine.
Hij;s nog best groot ookquote:
Elst gld hequote:Op maandag 26 juli 2010 12:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
ligt er aan waar je zit maar waar ga je dan heen?
Vanaf 15 augustus zit ik erin geloof ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah zodra je over bent kom ik zeker wel die kant een keer op
Dat is zeker op zich wel in de buurt, vooral als ik straks een auto hebquote:Op maandag 26 juli 2010 13:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij;s nog best groot ookEn vrij goedkoop omdat er nog een paar dingen moeten gebeuren.
[..]
Elst gld he
Nee, die staat goed. Ik heb ook alleen opnieuw op 'invoeren' gedrukt in dit topic, verder niks aangepastquote:Op maandag 26 juli 2010 13:10 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Mpg
[..]
moet het nou ook in de wiki worden aangepast?
En sowieso, het is 600 m bij het station vandaan, en 20 m bij een bushalte.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker op zich wel in de buurt, vooral als ik straks een auto heb
dat is al snelquote:Op maandag 26 juli 2010 13:19 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vanaf 15 augustus zit ik erin geloof ik.
Kijk dat is nog eens een luxequote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En sowieso, het is 600 m bij het station vandaan, en 20 m bij een bushalte.
Anderhalve week later is de introductieweek al he.quote:
I knowquote:
intro week jaquote:Op maandag 26 juli 2010 13:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Anderhalve week later is de introductieweek al he.
We shall seequote:
Is goed voor het actief zijnquote:
ik was toen de intro week vergeten kwam een week later op schoolquote:
Ik weet het. Ze zijn ook nog wel even bezig daar? En er gaat een bus vanaf Arnhem die voor de deur stopt. En Ik kom vanaf zwolle dan hequote:Op maandag 26 juli 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed voor het actief zijn
p.s. nog even wat info: bij Arnhem CS zijn ze nu flink bezig dus treinen naar Utrecht en Nijmegen rijden en zelfs een weekend helemaal niks, het is maar dat je het weet![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik was toen de intro week vergeten kwam een week later op school
iedereen zo kijken van wie de fuck ben jij dan weer
er rijdt al die tijd helemaal niks. De intercity's keren op Nijmegen en Ede-Wageningen. Voor de rest busvervoerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is goed voor het actief zijn
p.s. nog even wat info: bij Arnhem CS zijn ze nu flink bezig dus treinen naar Utrecht en Nijmegen rijden en zelfs een weekend helemaal niks, het is maar dat je het weeten volgens mij duurt het tot 22 aug.
sowieso mijn eerste schooldag zal ik niet snel vergeten ben maar effe geweest toen hadden we tussenuren ik ging blowen toen was ik zo stoned dak maar naar huis ben gegaanquote:
Busvervoer is bagger.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er rijdt al die tijd helemaal niks. De intercity's keren op Nijmegen en Ede-Wageningen. Voor de rest busvervoer
mja inderdaad maar goed je moet wat hequote:
Dat weet ik, wel handig dat die bus daar ook stopt, maar op 1 weekend rijd er dus helemaal niks kwa treinen naar Arnhem(welke weet ik niet)quote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet het. Ze zijn ook nog wel even bezig daar? En er gaat een bus vanaf Arnhem die voor de deur stopt. En Ik kom vanaf zwolle dan he
De treinen richting Zwolle en Winterswijk rijden nog gewoon op 1 weekend naquote:Op maandag 26 juli 2010 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er rijdt al die tijd helemaal niks. De intercity's keren op Nijmegen en Ede-Wageningen. Voor de rest busvervoer
En de treinen rijden vanaf Elst nog wel, volgens de NS-site. Alleen gisteren niet. Dus ik moet wel in Nijmegen kunnen komen met de trein.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik, wel handig dat die bus daar ook stopt, maar op 1 weekend rijd er dus helemaal niks kwa treinen naar Arnhem(welke weet ik niet)
[..]
De treinen richting Zwolle en Winterswijk rijden nog gewoon op 1 weekend na
Bij gebrek aan beter..quote:Op maandag 26 juli 2010 13:38 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja inderdaad maar goed je moet wat he
Die dus ook niet, ze zijn nu bezig op het stukje tussen het station en het punt waar de sporen die naar Utrecht en Nijmegen gaanquote:Op maandag 26 juli 2010 13:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En de treinen rijden vanaf Elst nog wel, volgens de NS-site. Alleen gisteren niet. Dus ik moet wel in Nijmegen kunnen komen met de trein.
Ik had het ook alleen over treinen richting relevante delen van de wereldquote:Op maandag 26 juli 2010 13:39 schreef Trevland het volgende:
De treinen richting Zwolle en Winterswijk rijden nog gewoon op 1 weekend na
Af en toe het zonnetje hierquote:
Die 2 waren afgelopen weekend anders wel heel relevant voor mijquote:Op maandag 26 juli 2010 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had het ook alleen over treinen richting relevante delen van de wereld
hier is het af en toe droogquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
waarom is het altijd slecht weer als ik buiten iets moet doen
dat kan ookquote:Op maandag 26 juli 2010 14:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan je de vraag niet beter anders om stellen? Waarom ga jij iets buiten doen terwijl het slecht weer is?
Gisteren ook. In Friesland was het nog mooi weer, maar hoe zuidelijker we kwamen, hoe slechter het werd.quote:
Ik ben wel blij met dit "kut" weer, koelt het eindelijk ook eens fijn afquote:Op maandag 26 juli 2010 14:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gisteren ook. In Friesland was het nog mooi weer, maar hoe zuidelijker we kwamen, hoe slechter het werd.
Ja jij welquote:Op maandag 26 juli 2010 14:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben wel blij met dit "kut" weer, koelt het eindelijk ook eens fijn af
Onweerquote:
ik wil ook onweerquote:
Ik ook. LL niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |