Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:
In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat geloof ik graag maar toch dat ze er dan niet even 4 van maken zodat je het gevoel hebt dat je toch nog wat heb kunnen doenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:56 schreef Giertje het volgende:
[..]
jazeker wel et zijn 3 drukste uren van de dag iedereen uit bed halen enzo
nee want na die 3 uur heb je geen reet meer te doenquote:Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag maar toch dat ze er dan niet even 4 van maken zodat je het gevoel hebt dat je toch nog wat heb kunnen doen
goeiemorgenquote:
Morge Marijkequote:
Ah zo, ach ja iets is soms nog beter dan nietsquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee want na die 3 uur heb je geen reet meer te doen
slechts kleine dingetjes en daar laten ze je echt niet voor blijven
Moet ik helpen opruimen?quote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een opruim-aanval
SpeelgoedTEVEEL!
De zorg he zoveel mogelijk bezuinigen helaasquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee want na die 3 uur heb je geen reet meer te doen
slechts kleine dingetjes en daar laten ze je echt niet voor blijven
das waar maar goed het is niet anders vind het enerzijds wel best zoquote:Op maandag 26 juli 2010 10:58 schreef Trevland het volgende:
Ah zo, ach ja iets is soms nog beter dan niets
mja ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 11:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb ook allemaal witte strepen in de OP nu
Uhm iets in mij zegt me dat je meer bezig bent met speelgoed zelf dan met opruimenquote:
Leer toch eens koffie drinken!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:06 schreef DaMart het volgende:
@TT: Je kunt beter een koekje bij de thee nemen.
Niet met het speelgoed zou ik dan spelenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm iets in mij zegt me dat je meer bezig bent met speelgoed zelf dan met opruimen
Maar het schiet al op hoor
Heb al 1 vuilniszak vol met troep wat gewoon weg kan en 1 die naar de speel-o-theek gaat
Waarmee dan welquote:Op maandag 26 juli 2010 11:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet met het speelgoed zou ik dan spelen![]()
Ik dacht ook meer aan de vuilniszak optie maar dan zou alles er in gaan
Espressootjuh?quote:
Dat is een verrassingquote:Op maandag 26 juli 2010 11:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarmee dan wel
[..]
Espressootjuh?
Volgens mij is de OP goed, maar is het een ander probleem. Ook even hier gemeld: [FO][SML] Afmetingen in IMG-tags worden niet meer goed toegepast.quote:
En nu is het mijn schuld?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
You asked for it
En het is Nou of Nauw(als in niet wijd)
quote:Op maandag 26 juli 2010 11:43 schreef Trevland het volgende:
En nu is het mijn schuld?![]()
als jij het zegt
heey DWquote:
ik heb hem ook al helemaal nagekeken en kan ook nergens ontdekken wat er mis gaatquote:Op maandag 26 juli 2010 11:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij is de OP goed, maar is het een ander probleem. Ook even hier gemeld: [FO][SML] Afmetingen in IMG-tags worden niet meer goed toegepast.
ik lust allesquote:Op maandag 26 juli 2010 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb hier een rol volkoren Verkade San Francisco's liggenLust je dat?
DWquote:
Goed, ik heb een kamerquote:Op maandag 26 juli 2010 12:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemiddag chickie
Hoe is het er mee?
Medelijdenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef justmattie het volgende:
Hey DW
* justmattie is thuis, en gaat om 15:30 weer naar het werk
Kijk dat is nog eens goed nieuwsquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, ik heb een kamer
[..]
Medelijden
Guten Morgen Liebchenquote:
Volgende keer denk ik wel twee keer na voor ik extra dingen op het werk aanneemquote:Op maandag 26 juli 2010 12:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Goed, ik heb een kamer
[..]
Medelijden
De OP is gefixt!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hem ook al helemaal nagekeken en kan ook nergens ontdekken wat er mis gaat
Oh ermm, fijnquote:Op maandag 26 juli 2010 12:49 schreef DaMart het volgende:
De OP is gefixt!
Het lag niet aan de OP, maar aan de Nieuwe SML-engine.
Inderdaad. En het is nog bij jou en Giertje in de buurt ook!quote:
Geld he, geld!quote:Op maandag 26 juli 2010 12:44 schreef justmattie het volgende:
[..]
Volgende keer denk ik wel twee keer na voor ik extra dingen op het werk aanneem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |