Meestal hoor ik het na een tijdje al niet meerquote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Qua eten en drinken misschien, maar iets/iemand dat de hele godganse dag hetzelfde roept werkt nogal snel op je zenuwen...
Hahahaquote:Op maandag 26 juli 2010 20:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Qua eten en drinken misschien, maar iets/iemand dat de hele godganse dag hetzelfde roept werkt nogal snel op je zenuwen...
niet? oow ik deed dat wel eens lekker vond ik dat wel zo fijn warmquote:
Mag ik mijn was bij jou brengen?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet? oow ik deed dat wel eens lekker vond ik dat wel zo fijn warm
whehehe begin ik mijn eigen strijkbedrijfquote:
Moet jij dat zelf doen dan?quote:
Ow voor de warmtequote:Op maandag 26 juli 2010 21:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
niet? oow ik deed dat wel eens lekker vond ik dat wel zo fijn warm
Nee maar even serieus, heb geen wasmachine in Elst.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe begin ik mijn eigen strijkbedrijf
oow op die manier nou ja dan mag je wel was draaien bij mij hoor ik heb ook een drogerquote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee maar even serieus, heb geen wasmachine in Elst.En ik ga echt niet elk weekend naar huis om de was te doen.
ja dat weet ikquote:Op maandag 26 juli 2010 21:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
weet iemand toevallig hoe je de achtergrond bij Firefox kan veranderen?
Over 3 weken woon ik op mezelf.quote:
Oke ik kom elk weekend naar Apeldoorn dan.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:14 schreef Giertje het volgende:
[..]
oow op die manier nou ja dan mag je wel was draaien bij mij hoor ik heb ook een droger
best vind ik wel gezelligquote:Op maandag 26 juli 2010 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke ik kom elk weekend naar Apeldoorn dan.
Jaquote:
Samen kofife drinken en de was doenquote:
yeah maar nu ga ik slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Samen kofife drinken en de was doen
Slaap lekker en werk ze morgenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah maar nu ga ik slapen
morgen werken enzulks
Lekker slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 21:22 schreef Giertje het volgende:
[..]
yeah maar nu ga ik slapen
morgen werken enzulks
Ja, maar ik kan alleen in het weekend en ik zie net dat je dan in Apeldoorn zit met je wasquote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja
Kom je dan een keer koffie drinken?
Stiekem hoop ik dat ze toch eens een paar weekenden uitzonderingen maaktquote:Op maandag 26 juli 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan alleen in het weekend en ik zie net dat je dan in Apeldoorn zit met je was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |