hier ook nou ik klaar ben met klussenquote:
Ik zei toch dat je niet buiten moest gaan klussen terwijl het slecht weer isquote:Op maandag 26 juli 2010 16:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier ook nou ik klaar ben met klussen
en dat in juliquote:Op maandag 26 juli 2010 15:50 schreef Dr_Flash het volgende:
het waait ook hard. Het lijkt wel fucking herfst man
het moest afquote:Op maandag 26 juli 2010 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zei toch dat je niet buiten moest gaan klussen terwijl het slecht weer is
Zeker een Belgische kat of zo zekerquote:Op maandag 26 juli 2010 17:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering probeer maar een kat te leren hoe een katteluik werkt
een limburgse katquote:
of hij denkt doen jullie maar lekker de deur voor mij openquote:
http://boomkat.com/vinyl/24088-compuphonic-placid-corporationquote:Op maandag 26 juli 2010 17:14 schreef Gotrick het volgende:
Heeft iemand het nummer Compuphonic - Placid Corporation (Cosmic Nag) toevallig?
Kan het nergens vinden..
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zitten we trouwens nog steeds in dit topic met die domme TT?
ik neem wel de autoquote:
smakelijk flesquote:
Ja daar heb ik veel aan..quote:Op maandag 26 juli 2010 17:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
http://boomkat.com/vinyl/24088-compuphonic-placid-corporation
Het nieuwe topic heeft wat vertragingquote:Op maandag 26 juli 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
zitten we trouwens nog steeds in dit topic met die domme TT?
Vragen naar warez mag niet he, dat weet jequote:Op maandag 26 juli 2010 17:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja daar heb ik veel aan..![]()
![]()
(die had ik overigens zelf ook al gevonden).
Uiteraard bedoel ik in mp3 oid formaat, en dan het gehele nummer.. niet een halve
Maar toch bedankt voor de moeite.
Ze zijn net een ambulance?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
Ik weet ook weer waarom ik een hekel aan heb dat mijn ouders thuis zijn terwijl ik vakantie heb
Mijn ouders zijn nu op vakantie, en daar ondervind ik nu ook negatieve kanten vanquote:Op maandag 26 juli 2010 17:41 schreef Trevland het volgende:
Ik weet ook weer waarom ik een hekel aan heb dat mijn ouders thuis zijn terwijl ik vakantie heb
Soms wel ja en dan vooral mijn maquote:
En zijn het er veel?quote:Op maandag 26 juli 2010 17:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn nu op vakantie, en daar ondervind ik nu ook negatieve kanten van
Bekend probleemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |