Ahw, kijk hoe leuk ie is.quote:
Had ik het toch even mooi onthouden dat we samen jarig waren, he!quote:
Ik was het vergeten, slecht hequote:Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Had ik het toch even mooi onthouden dat we samen jarig waren, he!
Eigenlijk wel. Tenzij je Mike heet en heeel heel knap bent want die was ook klein maar dat ging ook prima. Dus je hoofd moet het compenseren.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend
Ik ben wel 1.57, erg?![]()
![]()
Ja, sorry. Ik heb ook een kenkerhoofd.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Tenzij je Mike heet en heeel heel knap bent want die was ook klein maar dat ging ook prima. Dus je hoofd moet het compenseren.
Weet ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik heb ook een kenkerhoofd.![]()
Nein, ich bin 1.88
Wanneer was je jarig?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb niet eens een felicitatietopic gekregen toen ik jarig was, wtf![]()
![]()
Komt omdat je hier zovaak bent.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Jouw haartjes zijn schattigquote:
Ik zou me meer zorgen maken als er in KLB geen verjaardagstopic voor je was.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat hier wel om mij hoor, halloooooo
Alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 26 juli 2010 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat hier wel om mij hoor, halloooooo
Gefeliciteerd NG!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Wat?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Die was er ook nietquote:Op maandag 26 juli 2010 00:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken als er in KLB geen verjaardagstopic voor je was.
KIJK DAN IN PUB MAN.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die was er ook niet![]()
![]()
Maar misschien kwam dat omdat ik een weekend weg was met vrienden en ik hier niet om 23:45 zat van 'IK BEN BIJNA JARIG, WAAAAHAAHAAAAAAA, OMG OMG OMG'hihi
Niet in mijn topic.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb er al in gereageerd hoor
Wanneer is die!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Verjaardagen. Ik houd ervan. Vooral van de mijne.
Iedereen nu zo van: WAT GA JE MORGEN DOEN OMGOMGOMG?!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:16 schreef Hyman het volgende:
Verjaardagenhet boeit me niet zoveel
behalve dat ik soms wat geld krijg.
Nog een paar maandjes, dan heb jij ook een verjaardagstopic.quote:
Ja nee, blijf maar binnen als je leven je lief isquote:
Gelukkig is mijn auto degelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja nee, blijf maar binnen als je leven je lief is.
Ik hoef geen verjaardagstopic, ik wil ook rijles die ik krijg.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:17 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, dan heb jij ook een verjaardagstopic.
Dat is wel leuk jaquote:Op maandag 26 juli 2010 00:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn vrienden bakken altijd een taart voor me. Dat vind ik het leukste van heel mijn verjaardag. Gewoon, kleine dingetjes die laten zien dat ze van je houden. Zoals dat ik de mooiste Beatlesposter ooit kreeg, hadden ze met z'n allen gekocht, samen met Magical Mystery Tour (het album dus). Heerlijk toch.
welke beatlesposter?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn vrienden bakken altijd een taart voor me. Dat vind ik het leukste van heel mijn verjaardag. Gewoon, kleine dingetjes die laten zien dat ze van je houden. Zoals dat ik de mooiste Beatlesposter ooit kreeg, hadden ze met z'n allen gekocht, samen met Magical Mystery Tour (het album dus). Heerlijk toch.
Donequote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef mich1992 het volgende:
Ik wil als verjaardagcadeau dat die muggen me een keer niet lek steken.
http://www.sneldrogist.nl/Jaico-Muggenstick-50-ml-p-18901.htmlquote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef mich1992 het volgende:
Ik wil als verjaardagcadeau dat die muggen me een keer niet lek steken.
Jezus wat heeft die linker een klein bovenlichaamquote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef Hyman het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een keer met vrienden deze poster nadoen
[ afbeelding ]
Nee man, zn broek zit gewoon tot zn okselsquote:Op maandag 26 juli 2010 00:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Jezus wat heeft die linker een klein bovenlichaam
Dat wou ik dus ook zeggenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee man, zn broek zit gewoon tot zn oksels
Die heb ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gedaan! Met twee vriendinnen en ik was de blote voeten mannnnn en hij is perfect geworden de tweede poging.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben een uur gezocht.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:30 schreef mich1992 het volgende:
Een bandje van m'n middelbare school heeft zich vernoemd naar Abbey road.
Daar kan het hondje op liggenquote:
Jawelquote:Op maandag 26 juli 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké wel een beetje grappig eigenlijk. Maar niet om te kopen, net als die pedobear van Heimen.
Long cat, extra behaard.quote:
Ik heb hem niet gekocht, maar gekregen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké wel een beetje grappig eigenlijk. Maar niet om te kopen, net als die pedobear van Heimen.
Ik zeg toch dat het grappig is.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jaweldie is epic. Jij ziet de humor er niet van in, das wat anders.
Ja, maar ik vond het dus wel waard. En soms heb ik van die momenten waarop ik niet weet waaraan ik het zou moeten bestedenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het grappig is.Maar niet om je geld aan uit te geven.
Dat maakt het er veel beter op!quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Dat maakt het er veel beter op!
Maar welterusten guys.
Weet ik nog niet! Want heb ook intro die week.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:34 schreef NoelGallagher het volgende:
noortje, hoelaat vertrek jij richting lowlands?
quote:
dikke schijt aan die introquote:Op maandag 26 juli 2010 00:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Weet ik nog niet! Want heb ook intro die week.En mis ook de eerste twee dagen half omdat ik herkansingen heb dan.
But I dunno! Ligt ook aan de moeder van een vriendin want die brengt ons 99% zeker.
Du?
Maaaar je woont toch dichtbij? Je vader althans?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
dikke schijt aan die intro![]()
![]()
Wij vertrekken rond half 7 in de ochtend
Kloptquote:Op maandag 26 juli 2010 00:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maaaar je woont toch dichtbij? Je vader althans?
Waarom ga je dan zo vroeg al?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
KloptJa, jij moet ook een pokke eind
Ik zou liever langer slapen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:45 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, beetje vooraan in de rij enzoEn weet je hoe lachen dat is, zo op de dijk
waiwaiwaiquote:
jezweetzelf ik mak mezelf niet druk coñjoquote:
Beetje dubbelop he?! Die J na de Ñquote:Op maandag 26 juli 2010 01:01 schreef Zeroku het volgende:
[..]
jezweetzelf ik mak mezelf niet druk coñjo
Ik ken toch geen Spaansquote:
Ik ken ook geen Spaanse, maar iedereen weet dat de ñ een 'nj' isquote:
Ook halloquote:
Denk aan wat ik gezegd heb!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef mich1992 het volgende:
Vreselijk.
Oké, even aankleden en dan rijles. Wish me luck.
Ik mag hopen van nietquote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En, hoe bezopen ga je deze dag doorbrengen?
Zo dus niet hequote:Op maandag 26 juli 2010 11:15 schreef mich1992 het volgende:
Vreselijk.
Oké, even aankleden en dan rijles. Wish me luck.
Slecht?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
Rijles op je verjaardag, hoezo slecht geplanned
Mja, dat kan ook, maar tochquote:Op maandag 26 juli 2010 11:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Slecht?
Dat plan je juist op je 18e verjaardag
Je bent je . vergetenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef Hyman het volgende:
Omdat bij motorrijden je instructeur niet in kan grijpen
Hij kan wel zeggen HEE HOMO, STOPPEN!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef Hyman het volgende:
Omdat bij motorrijden je instructeur niet in kan grijpen
Yes mijn best fok vriend!!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:42 schreef xyzyx het volgende:
Goedemorgen, wat een tyfus weer is het toch
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een aardbeitje
Ben je geil of wil je een aardbeitje #2
Ben je geil of wil je een aardbeitje #3
Dit zijn wel toppertjes om door te lezen, gewoon doen.
Hoe kan dat.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:
Wat een arm gevoel, heel mn portemonnee is leegalleen nog bonnetjes van de plus zitten erin.
Whehe, hoi!quote:
dan moet je hem vullenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:
Wat een arm gevoel, heel mn portemonnee is leegalleen nog bonnetjes van de plus zitten erin.
Niet echt.. moest op huis + dieren van een vriend passen.. dus was samen met een vriendin daar heen gegaan.. Waren we pas om 3 uur gaan slapen en 2 uur later begint die hond te blaffenquote:
uiteindelijk is het dus zonder fittie afgelopeng wat een malakas zo persoonlijk ruzie maken op een forum als fokquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet echt.. moest op huis + dieren van een vriend passen.. dus was samen met een vriendin daar heen gegaan.. Waren we pas om 3 uur gaan slapen en 2 uur later begint die hond te blaffen
Hondenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Honden![]()
Verder wel een top avond alleen nu zijn wij 2 lopende lijken
geyle droomquote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik als hockeyiemand in Made (oid) zat en toen ging ik vreemd en vroeg ik aan mijn moeder of z wel eens vreemd was gegaan. Kreeg ik dat hele verhaal te horen (te zien eigenlijk). Ennehhh toen was ik een hele dikke vrouw die twee mannen ging verkrachten ofzo, waaronder mijn vriend omdat hij dus was vreemdgegaan (was niet zo). Ofzoiets.
Iets te lang op nog niet ingelopen schoenen gelopen --> Blarenquote:
Whehehehe, toen die meid naar beneden kwam denderen kon ik t niet late te zegge dat ze er uit zag als een zombie zonder make-up en shit, dus zij schreeuwen en rent weer naar boven om haar make-up te doenquote:
hehehequote:Op maandag 26 juli 2010 12:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehehehe, toen die meid naar beneden kwam denderen kon ik t niet late te zegge dat ze er uit zag als een zombie zonder make-up en shit, dus zij schreeuwen en rent weer naar boven om haar make-up te doen
Whahaha zie hem serieus in die auto zittenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:44 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Wátis die gast al 16 dan
, ik dacht serieus dat ie 13 was
Ferrari :$quote:
Shit, dus al die domme mensen trollen mij gewoon?quote:
Jij hoefd je niet aangesproken te voelen hoor maatquote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Shit, dus al die domme mensen trollen mij gewoon?![]()
![]()
Geintje
Okeejquote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jij hoefd je niet aangesproken te voelen hoor maat
Nu hap ik niet.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Oké, maat.quote:
Ik ben denk ik uit mijn keuze, ga deze week denk ik de Cube LTD Pro aanschaffenquote:
Verstandige keuze denk ikquote:Op maandag 26 juli 2010 @ 13:03 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Ik ben denk ik uit mijn keuze, ga deze week denk ik de Cube LTD Pro aanschaffen
-10 voor de muziekquote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.22tracks.com/#/dubstep
e-penis + 10 cm voor mijn voorspellende gaven
whutquote:Op maandag 26 juli 2010 @ 13:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Nou wat wil je?quote:Op maandag 26 juli 2010 12:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Die "Ben je geil of wil je een aardbeitje"-topics zijn echt awesome.![]()
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:05 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
hoe kan je zoiets dan ook nog allemaal op het net zetten die boy en die girl sporen gewoon allebei nietquote:Op maandag 26 juli 2010 12:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Die "Ben je geil of wil je een aardbeitje"-topics zijn echt awesome.![]()
Dat ik voor een deel dezelfde smaak als DJ Gomes en Brutuzz heb.quote:
Wss lwoo/praktijkonderwijs.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:11 schreef RoBro het volgende:
[..]
hoe kan je zoiets dan ook nog allemaal op het net zetten die boy en die girl sporen gewoon allebei niet
Oh zo, op die manier.quote:Op maandag 26 juli 2010 @ 13:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Dat ik voor een deel dezelfde smaak als DJ Gomes en Brutuzz heb.![]()
Ik snap nog steeds niet hoe iemand erbij komt om zichzelf brutuzz te noemen, it's a tad odd/gay.
zelfs dan zet je het toch niet op fok zeker niet als je meer dan eens op dat forum postquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wss lwoo/praktijkonderwijs.![]()
Okee euhm ik zeg een grote chromosonale afwijking.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:16 schreef RoBro het volgende:
[..]
zelfs dan zet je het toch niet op fok zeker niet als je meer dan eens op dat forum post
greonschoolquote:Op maandag 26 juli 2010 13:13 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wss lwoo/praktijkonderwijs.![]()
Ja vrevlog tpoicsquote:Op maandag 26 juli 2010 @ 13:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je het over esmerallllda hebt dat zijn er 3.
ff lezenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als je het over esmerallllda hebt dat zijn er 3.
Ok dan ben ik nu ook depressiefquote:Op maandag 26 juli 2010 13:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik luister Saybia, kan je nagaan hoe depressief ik vandaag ben.
Kan dat? Ik heb toch geen fobo?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:00 schreef Aapvis het volgende:
[..]
ik heb je trouwens ook maar ffkes als beste fok vrind in me fotoboek gezet
Ik luister ondertussen alweer random muziek. Kon Saybia maar half afluisteren, toen kon ik het niet meer aanhoren.quote:
jah look maarquote:Op maandag 26 juli 2010 13:29 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Kan dat? Ik heb toch geen fobo?
Of heb je t gewoon opgeschreven?
Whaha, ik zal vanavond ook wel ff mijn fobo aanpassenquote:
veel plezierquote:Op maandag 26 juli 2010 13:35 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whaha, ik zal vanavond ook wel ff mijn fobo aanpassenga nu ff hondjes uitlaten en daarna ff in Zwolle kijken of er wat te doen is
Dankuquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef Aapvis het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bitchez die haten moeten gepompt worden!
Als een meisje vervelend tegen je doet mag je je piemel in haar vagina steken.quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 13:43 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Als een meisje vervelend tegen je doet mag je je piemel in haar vagina steken.
Of ze wilt of niet.
http://www.22tracks.com/#/nl-hiphop/5/quote:Op maandag 26 juli 2010 13:42 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
http://www.22tracks.com/#/nl-hiphop/4/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:09 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Je denkt dat na dat ik een geweer tegen mijn kop aangehad heb en een mes tussen mijn ribben heb mogen ontvangen ik bang ben voor ene gebroke neus?sorry nee
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:13 schreef Jaeenkloon het volgende:
[..]
Nee zoiets heet opkomen voor je mede mens als er iets gebeurt en je ziet het.
Was met vriend van mij in supermarkt. Werd overvallen vriend werdt direct neergeschoten. Daarna kreeg ik geweer tegen mijn kop. (Dan ben je pas blind van woede en zelfs toen kon ik mij inhouden dus vincent kut excuus..)
Meisje werd door 3 nederlandse jongens lastig gevallen ik liep er heen en kreeg een mes tussen mijn ribben. Heb ze allemaal t ziekenhuis in gewerkt daarna. Knock-out gegaan laatste wat ik mij kon herinnere is ambulance die infuus aanbrachten..
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:16 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Glenn lijkt een rustige jongen, maar je moet hem niet kwaad maken, dat zie je zo. Beverwijk, Stalingrad, Waterloo, Nieuwpoort, hij was erbij.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 03:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Oke, jij bent wel een baas, dat zie ik zo. Ik heb daar een neusje voor, zeggen ze. Van mij krijg je 40 blokkerdukaten, doe ermee wat je wil, man.
* Pompquote:Op maandag 26 juli 2010 13:41 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Bitchez die haten moeten gepompt worden!
Ik heb er twee!quote:Op maandag 26 juli 2010 13:49 schreef NoelGallagher het volgende:
het regent, het regent, de zwervers worden nat en ik lekker niet want ik heb een huis![]()
![]()
![]()
![]()
picsquote:Op maandag 26 juli 2010 13:58 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Dadelijk even badkamer + keuken opruimen. Dramatische teringzooi hiero.
geen schijt. hij heeft wel een mes in zijn ribben gedjoekt gekregenquote:Op maandag 26 juli 2010 13:58 schreef RoBro het volgende:
[..]
dit is dus gewoon een kloon van esmaraldaaaahhhhh kan niet andersg
toch zou ik het mooi vinden als hij die crazy879 neerhoekt komt er iig nog een deel 4quote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
geen schijt. hij heeft wel een mes in zijn ribben gedjoekt gekregen
zal rond de 31ste wel weer verdergaan idd misschien krijg die kloon weer een pipa op zn kopquote:Op maandag 26 juli 2010 14:01 schreef RoBro het volgende:
[..]
toch zou ik het mooi vinden als hij die crazy879 neerhoekt komt er iig nog een deel 4
heb ik wat gemist ofzo wat gaat er de 31ste gebeurenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:02 schreef Zeroku het volgende:
[..]
zal rond de 31ste wel weer verdergaan idd misschien krijg die kloon weer een pipa op zn kop
Ligt er aan hoe de rest er uit ziet tochquote:Op maandag 26 juli 2010 14:03 schreef Aapvis het volgende:
wat vinden jullie van meisjes met een zwart strikje in hun haar?
wat vind je van een zwart dashboardquote:Op maandag 26 juli 2010 14:03 schreef Aapvis het volgende:
wat vinden jullie van meisjes met een zwart strikje in hun haar?
maar het oogt toch best snel naar emoquote:Op maandag 26 juli 2010 14:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe de rest er uit ziet toch
Sommige emo's zijn ook best lekker.. Als hun gezicht maar niet vol met troep zit..quote:
Smmige emos zijn inderdaad best lekkerquote:Op maandag 26 juli 2010 14:17 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Sommige emo's zijn ook best lekker.. Als hun gezicht maar niet vol met troep zit..
Maar zwart betekend niet altijd emo
Dat heeft toch niets met een strikje te maken?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Smmige emos zijn inderdaad best lekker
maar die stomme dingen die hun pupillen zo superrr groot maken haat ik zo (en die troep op hun gezicht natuurlijk)
maar de meeste emos hier hebben een zwart strikje, maar er is een superrrleuk meisje met een zwart strikje in haar haar en ik wil niet aan haar vragen of ze emo is xDquote:Op maandag 26 juli 2010 14:37 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets met een strikje te maken?
Mn pa moet eens terug komen
Als ze er niet uit ziet als een emo zal ze het ook wel niet zijn tochquote:Op maandag 26 juli 2010 14:39 schreef Aapvis het volgende:
[..]
maar de meeste emos hier hebben een zwart strikje, maar er is een superrrleuk meisje met een zwart strikje in haar haar en ik wil niet aan haar vragen of ze emo is xD
daar heb je gelijk inquote:Op maandag 26 juli 2010 14:44 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als ze er niet uit ziet als een emo zal ze het ook wel niet zijn toch![]()
Gewoon achter haar aan gaan![]()
Alleen strik in t haar is wel iets voor.. uh.. kinderen?
Haha, gewoon doenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:45 schreef Aapvis het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in![]()
zal binnekort ffkes op haar afstappen
Zodat jullie me kunnen afzeikenquote:Op maandag 26 juli 2010 14:50 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Haha, gewoon doen![]()
En dan je verhalen met ons delen
Dat zouden wij nooit doenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |