Ahw, kijk hoe leuk ie is.quote:
Had ik het toch even mooi onthouden dat we samen jarig waren, he!quote:
Ik was het vergeten, slecht hequote:Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Had ik het toch even mooi onthouden dat we samen jarig waren, he!
Eigenlijk wel. Tenzij je Mike heet en heeel heel knap bent want die was ook klein maar dat ging ook prima. Dus je hoofd moet het compenseren.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend
Ik ben wel 1.57, erg?![]()
![]()
Ja, sorry. Ik heb ook een kenkerhoofd.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Tenzij je Mike heet en heeel heel knap bent want die was ook klein maar dat ging ook prima. Dus je hoofd moet het compenseren.
Weet ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik heb ook een kenkerhoofd.![]()
Nein, ich bin 1.88
Wanneer was je jarig?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb niet eens een felicitatietopic gekregen toen ik jarig was, wtf![]()
![]()
Komt omdat je hier zovaak bent.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Jouw haartjes zijn schattigquote:
Ik zou me meer zorgen maken als er in KLB geen verjaardagstopic voor je was.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat hier wel om mij hoor, halloooooo
Alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 26 juli 2010 00:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. Het gaat hier wel om mij hoor, halloooooo
Gefeliciteerd NG!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Wat?quote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 00:04 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Die was er ook nietquote:Op maandag 26 juli 2010 00:06 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken als er in KLB geen verjaardagstopic voor je was.
KIJK DAN IN PUB MAN.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Die was er ook niet![]()
![]()
Maar misschien kwam dat omdat ik een weekend weg was met vrienden en ik hier niet om 23:45 zat van 'IK BEN BIJNA JARIG, WAAAAHAAHAAAAAAA, OMG OMG OMG'hihi
Niet in mijn topic.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:10 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb er al in gereageerd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |