Wanneer is die!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
Verjaardagen. Ik houd ervan. Vooral van de mijne.
Iedereen nu zo van: WAT GA JE MORGEN DOEN OMGOMGOMG?!quote:Op maandag 26 juli 2010 00:16 schreef Hyman het volgende:
Verjaardagenhet boeit me niet zoveel
behalve dat ik soms wat geld krijg.
Nog een paar maandjes, dan heb jij ook een verjaardagstopic.quote:
Ja nee, blijf maar binnen als je leven je lief isquote:
Gelukkig is mijn auto degelijkquote:Op maandag 26 juli 2010 00:18 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja nee, blijf maar binnen als je leven je lief is.
Ik hoef geen verjaardagstopic, ik wil ook rijles die ik krijg.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:17 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Nog een paar maandjes, dan heb jij ook een verjaardagstopic.
Dat is wel leuk jaquote:Op maandag 26 juli 2010 00:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn vrienden bakken altijd een taart voor me. Dat vind ik het leukste van heel mijn verjaardag. Gewoon, kleine dingetjes die laten zien dat ze van je houden. Zoals dat ik de mooiste Beatlesposter ooit kreeg, hadden ze met z'n allen gekocht, samen met Magical Mystery Tour (het album dus). Heerlijk toch.
welke beatlesposter?quote:Op maandag 26 juli 2010 00:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn vrienden bakken altijd een taart voor me. Dat vind ik het leukste van heel mijn verjaardag. Gewoon, kleine dingetjes die laten zien dat ze van je houden. Zoals dat ik de mooiste Beatlesposter ooit kreeg, hadden ze met z'n allen gekocht, samen met Magical Mystery Tour (het album dus). Heerlijk toch.
Donequote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef mich1992 het volgende:
Ik wil als verjaardagcadeau dat die muggen me een keer niet lek steken.
http://www.sneldrogist.nl/Jaico-Muggenstick-50-ml-p-18901.htmlquote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef mich1992 het volgende:
Ik wil als verjaardagcadeau dat die muggen me een keer niet lek steken.
Jezus wat heeft die linker een klein bovenlichaamquote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef Hyman het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een keer met vrienden deze poster nadoen
[ afbeelding ]
Nee man, zn broek zit gewoon tot zn okselsquote:Op maandag 26 juli 2010 00:27 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Jezus wat heeft die linker een klein bovenlichaam
Dat wou ik dus ook zeggenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:28 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee man, zn broek zit gewoon tot zn oksels
Die heb ik ookquote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ik gedaan! Met twee vriendinnen en ik was de blote voeten mannnnn en hij is perfect geworden de tweede poging.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:26 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Wij hebben een uur gezocht.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:30 schreef mich1992 het volgende:
Een bandje van m'n middelbare school heeft zich vernoemd naar Abbey road.
Daar kan het hondje op liggenquote:
Jawelquote:Op maandag 26 juli 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké wel een beetje grappig eigenlijk. Maar niet om te kopen, net als die pedobear van Heimen.
Long cat, extra behaard.quote:
Ik heb hem niet gekocht, maar gekregen.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oké wel een beetje grappig eigenlijk. Maar niet om te kopen, net als die pedobear van Heimen.
Ik zeg toch dat het grappig is.quote:Op maandag 26 juli 2010 00:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Jaweldie is epic. Jij ziet de humor er niet van in, das wat anders.
Ja, maar ik vond het dus wel waard. En soms heb ik van die momenten waarop ik niet weet waaraan ik het zou moeten bestedenquote:Op maandag 26 juli 2010 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het grappig is.Maar niet om je geld aan uit te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |