Slecht?quote:Op maandag 26 juli 2010 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
Rijles op je verjaardag, hoezo slecht geplanned
Mja, dat kan ook, maar tochquote:Op maandag 26 juli 2010 11:21 schreef Hyman het volgende:
[..]
Slecht?
Dat plan je juist op je 18e verjaardag
Je bent je . vergetenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef Hyman het volgende:
Omdat bij motorrijden je instructeur niet in kan grijpen
Hij kan wel zeggen HEE HOMO, STOPPEN!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:26 schreef Hyman het volgende:
Omdat bij motorrijden je instructeur niet in kan grijpen
Yes mijn best fok vriend!!quote:Op maandag 26 juli 2010 11:42 schreef xyzyx het volgende:
Goedemorgen, wat een tyfus weer is het toch
quote:Op zondag 25 juli 2010 13:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ben je geil of wil je een aardbeitje
Ben je geil of wil je een aardbeitje #2
Ben je geil of wil je een aardbeitje #3
Dit zijn wel toppertjes om door te lezen, gewoon doen.
Hoe kan dat.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:
Wat een arm gevoel, heel mn portemonnee is leegalleen nog bonnetjes van de plus zitten erin.
Whehe, hoi!quote:
dan moet je hem vullenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:01 schreef Hyman het volgende:
Wat een arm gevoel, heel mn portemonnee is leegalleen nog bonnetjes van de plus zitten erin.
Niet echt.. moest op huis + dieren van een vriend passen.. dus was samen met een vriendin daar heen gegaan.. Waren we pas om 3 uur gaan slapen en 2 uur later begint die hond te blaffenquote:
uiteindelijk is het dus zonder fittie afgelopeng wat een malakas zo persoonlijk ruzie maken op een forum als fokquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:04 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Niet echt.. moest op huis + dieren van een vriend passen.. dus was samen met een vriendin daar heen gegaan.. Waren we pas om 3 uur gaan slapen en 2 uur later begint die hond te blaffen
Hondenquote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 12:06 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Honden![]()
Verder wel een top avond alleen nu zijn wij 2 lopende lijken
geyle droomquote:Op maandag 26 juli 2010 12:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb gedroomd dat ik als hockeyiemand in Made (oid) zat en toen ging ik vreemd en vroeg ik aan mijn moeder of z wel eens vreemd was gegaan. Kreeg ik dat hele verhaal te horen (te zien eigenlijk). Ennehhh toen was ik een hele dikke vrouw die twee mannen ging verkrachten ofzo, waaronder mijn vriend omdat hij dus was vreemdgegaan (was niet zo). Ofzoiets.
Iets te lang op nog niet ingelopen schoenen gelopen --> Blarenquote:
Whehehehe, toen die meid naar beneden kwam denderen kon ik t niet late te zegge dat ze er uit zag als een zombie zonder make-up en shit, dus zij schreeuwen en rent weer naar boven om haar make-up te doenquote:
hehehequote:Op maandag 26 juli 2010 12:34 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Whehehehe, toen die meid naar beneden kwam denderen kon ik t niet late te zegge dat ze er uit zag als een zombie zonder make-up en shit, dus zij schreeuwen en rent weer naar boven om haar make-up te doen
Whahaha zie hem serieus in die auto zittenquote:Op maandag 26 juli 2010 12:44 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Wátis die gast al 16 dan
, ik dacht serieus dat ie 13 was
Ferrari :$quote:
Shit, dus al die domme mensen trollen mij gewoon?quote:
Jij hoefd je niet aangesproken te voelen hoor maatquote:Op maandag 26 juli 2010 12:55 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Shit, dus al die domme mensen trollen mij gewoon?![]()
![]()
Geintje
Okeejquote:Op maandag 26 juli 2010 12:56 schreef Aapvis het volgende:
[..]
Jij hoefd je niet aangesproken te voelen hoor maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |