Beetj WoW spelen, beetje rondsurfen als ik weer achterlijk lang moet vliegen in WoWquote:
Dus je ligt niet voor 0400 in bed.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beetj WoW spelen, beetje rondsurfen als ik weer achterlijk lang moet vliegen in WoW
Och dan kan ik morgen uitslapen en is maandag wat sneller maandagquote:
Ook aan het WoWen?quote:
Je hebt er echt zin in hé?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och dan kan ik morgen uitslapen en is maandag wat sneller maandag
Nah, kost me wat te veel geldquote:
Tuurlijkquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:23 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nah, kost me wat te veel geldDoe mij maar dofus of bioshock.
Jij wel aan de WoW?
Dat dus.quote:
Het leek me idd al een beetje onwaarschijnlijkquote:
Game je überhaupt?quote:
Kunnen jullie niet stiekem een dag eerder vertrekken?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
TuurlijkMaar weet je wat het ook is
we zitten er nu zo tegen aan te hikken, en dat is gewoon kut
Tel daarbij op dat we al
opbouwfoto's
hebben gezien. Het kriebelt
Zenuwachtig? Absoluut nietquote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon zenuwachtig zijn voor een vakantie (lees: computerparty van, ja, hoe lang eigenlijk?) in eigen land...
Ja hoor.quote:
Dan?quote:
En als je runescape zegt dan.. dan..
Ben jij dan Peppie of Kokkie?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef MadMaster het volgende:
Cobra, ik zal de volgende hoofddeksels dan maar bestellen:
[ afbeelding ]
Oh, ik las termen als 'kriebelt', 'tegen aan te hikken' en 'jeukt'.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zenuwachtig? Absoluut niet![]()
En het duurt 11 dagen
Wat speel je?quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, ik las termen als 'kriebelt', 'tegen aan te hikken' en 'jeukt'.
Dat zijn niet de zaken die je in je normale doen hebt, mag ik hopen...
Ik zou Apple aanklagen.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:27 schreef Etcetera het volgende:
Hoe Apple zijn gebruikers verneuktDit schijnt Apples oplossing te zijn voor het ontvangst-probleem. De SIMkaart is op deze afbeeldingen niet aanwezig in de telefoon
Meestal iets als Panzer General oid. Of Leisure Suite Larry.quote:
quote:
Dan weet ik het niet, je zit een beetje ver weg om je een dodelijke blik te geven
okidokiquote:Op zondag 25 juli 2010 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gezien jouw en mijn omvang ben ik wel Kokkie...
[ afbeelding ]
Hé Ofy, ga jij wel eens lekker gezellig met een paar maten en/of leuke mokkels een biertje pakken op het Rembrandtsplein of zo? Of, indien het Rembrandtsplein te commercieel voor je zou zijn, ergens in één of andere duistere steeg waar een biertje nog 2 gulden kost en waar een jukebox de tonen van Roy Orbison de ruimte in spuugt?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik zou Apple aanklagen.
Alleen is de kans levensgroot dat ik geen medestanders vind onder de Apple-fanboys, want die houden het niet meer als ze de naam Apple, Steve Jobs, iPhone of iPad horen...
* Ofyles2nog navraagt of we nu in de Watershed Hours zitten...
Da's snel!quote:
Och ik was al een paar uur aan het spelenquote:
Even voordat je vertrekt, wanneer zijn je uitzendtijden vanaf Campzone?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Och ik was al een paar uur aan het spelen
quote:Op zondag 25 juli 2010 00:39 schreef MadMaster het volgende:
En die negert in het midden moet ook maar mee, vind ik...
[ afbeelding ]
Ons programma is van 15:00 tot 18:00 zo uit m'n hoofd. Weet alleen nog niet of ik bij elke show erbij benquote:Op zondag 25 juli 2010 00:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even voordat je vertrekt, wanneer zijn je uitzendtijden vanaf Campzone?
Ik/we krijgen nog wel bericht daarover?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ons programma is van 15:00 tot 18:00 zo uit m'n hoofd. Weet alleen nog niet of ik bij elke show erbij ben
Als ik er aan denk welquote:Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik/we krijgen nog wel bericht daarover?
Heeft DJ Etcie dan geen P.A. die daar aan kan denken?quote:
Ik vind het al heel wat dat ik er aan denk...quote:Op zondag 25 juli 2010 00:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft DJ Etcie dan geen P.A. die daar aan kan denken?
Ik ookquote:Op zondag 25 juli 2010 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind het al heel wat dat ik er aan denk...
quote:
Mooi zo! Hadden ze ook nog andere vormen stoelen?quote:
Wat voor boot ga je op varen?quote:
Waar is Arcee als je 'm nodig bentquote:Op zondag 25 juli 2010 12:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En voor het eerst in maanden, zo niet jaren, heb ik weer eens een punt te pakken in de AKQ
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:09 schreef TradeMarkie het volgende:
En voor het eerst in maanden, zo niet jaren, heb ik weer eens een punt te pakken in de AKQ
Op de Castor, een oud loods schip van de Marine.quote:
Dat is toch dezelfde als die waar MM op gaat varen?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op de Castor, een oud loods schip van de Marine.
Correct en tevens juist. De volgende (mini) meet komt er dus aan.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:17 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat is toch dezelfde als die waar MM op gaat varen?
quote:
Natuurlijk. En als back-up heb ik CS gas.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:20 schreef iamredleader het volgende:
Hoi C4Heb je het gespuis hier in het gareel?
Hoi Diaanquote:
Mietje.quote:
Dus maar wat vaker "even" bij je ouders langs.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wij waren gisteren "even" bij mn ouders maar zijn blijven hangen tot een uur of 12... Lennon is zelfs blijven slapen. Was zielig om nog uit bed te halen. Dus tot vanmorgen lekker uitgeslapen tot 9 uuren hem om 10 uur opgehaald.
Jij hebt geen buurman(nen)?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb al een kindje gemaakt
lijkt me dus stug
De vader van een klasgenootje van me was ook homo. Je kan ook gewoon al jaren een leugen levenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:31 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ik heb al een kindje gemaakt
lijkt me dus stug
Nodig hebt, maar wat bedoel je?quote:
Wij gaan wel vaker even langs, maar normaal wordt niet aangeboden dat Lennon mag/kan blijven slapen. Ze wonen op nog geen 5 minuten afstand trouwensquote:Op zondag 25 juli 2010 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus maar wat vaker "even" bij je ouders langs.
quote:
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vast wel. Maar je hebt Jair gezien, en geef eerlijk toe: dat kind kan alleen van mij zijn
Wat wil je nu horenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:33 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Vast wel. Maar je hebt Jair gezien, en geef eerlijk toe: dat kind kan alleen van mij zijn
quote:
Niet dat het een lief kind is maar de waarheid.quote:
Succes!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
![]()
![]()
En om jullie gerust te stellen: ik ga nu wel even door de druppels heen wandelen om de vuilnis weg te brengen
Wens jij dat watje even succes!quote:
Ik ben jaloers op je.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:53 schreef Soempie het volgende:
Goedemiddag mensen. Ik heb tot half 2 geslapen.
De mijne ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |