life's a bitchquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:46 schreef Soempie het volgende:
Nouuuuhouuu![]()
Ik moet morgen tot 11 uur 's avonds werken. Nu kregen we een uitnodiging voor morgen voor een feestje + bbq en daar kan ik dus niet bij zijn. Sven gaat wel. Vervolgens belt Sirda -die hier in de SC weleens langs is geweest en de beste vriend van Sven is- dat hij langs wil komen, dus Sven heeft gezegd dat hij er niet is. Nu vond Sirda dat niet erg en zou hij mij gezelschap houden. Alleen had Sven niet gezegd dat ik dus werk tot 11 uur.Had me best leuk geleken, avondje alleen met Sirda.
![]()
Stom hoor, op zaterdagavond werken.![]()
Oja, en waarom nemen jullie elkaars reacties toch zo serieus hier.
nee vlekjequote:
Er zijn wel eens belangrijkere dingen dan snel een TT verzinnen.quote:
Ik denk dat ik nu m'n plaats af mag staan aan Puntenslijpsel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:51 schreef Bart het volgende:
Komt Soempie dan ook niet? Jammer, ze is nu al mijn favoriet hier.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Had beter gekund ja. Ik zal een foto bijplaatsen, want zielige foto's helpen altijd voor donaties, maar nu het omgekeerde van een uitgehongerd kindje.
meet the ladies
[ afbeelding ]
nou moet ik wel zeggen dat ze normaal niet zó erg opvallen, dat is de hoek van de camera, maar ey ik moet mn punt bewijzen... of nouja, punt...
ja. wacht ik zoek wel een nieuwe foto andersquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat voor gekke vlek op je tet? Een vlek op de lens?
Tieten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef TradeMarkie het volgende:
Waarom anderhalf topic in 1 middag? iemand een samenvatting?
haha daar waren ze ook wel aanwezig... maar heb al een andere die ook het werk wel doet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat is dat voor gekke vlek op je tet? Een vlek op de lens?
Zo zie je ze wel goed trouwens.
Moet je ook maar even je foto van het slagen posten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
Hé wat!? Heb ik nu door het aanmaken van het topic en de OP de tetten van PS gemist!?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn wel eens belangrijkere dingen dan snel een TT verzinnen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:57 schreef Cobra4 het volgende:
Hé wat!? Heb ik nu door het aanmaken van het topic en de OP de tetten van PS gemist!?
neuh, maar men geloofde ook niet dat het 65 E was. Dus dat moest even bewezen worden. waarom weet ik eigenlijk ook nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik zit tegen de zon in te kijken achtre mijn monitor en zie dus sowieso bijna niets anders dan een groot zwart vlak aan de linkerkant.
Zo groot zijn ze toch ook weer niet?
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Ok, dan pak ik nu wel een biertje.quote:
Je moet niks natuurlijk...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:59 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
neuh, maar men geloofde ook niet dat het 65 E was. Dus dat moest even bewezen worden. waarom weet ik eigenlijk ook niet
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
En dat bij de man van de 'PICS!!!'....
Beste verklaringquote:
nee het punt bij mij is juist dat ik een super smalle taille/ribbenkast heb. En dan wel grote borsten zeg maar. Ik ben het ultieme zandloperfiguur :/quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je moet niks natuurlijk...
En nee, als je zou zeggen dat het, pak 'm beet, 80 C was geweest, had ik je ook geloofd...
Probeer je er nu meer bewijs uit te slepen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nee, als je zou zeggen dat het, pak 'm beet, 80 C was geweest, had ik je ook geloofd...
Ik hoop van wel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Probeer je er nu meer bewijs uit te slepen?
Even wachten. De mannen moeten hem nog opslaan.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Beste verklaring
Goed, bezig met de eindjes. Literatuurlijst restjes goed zetten, inhoudsopgave maken, zorgen dat ik een .pdf voor elkaar krijg en dan zonder nog een keer door te lezen opsturen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Probeer je er nu meer bewijs uit te slepen?
Wat ben jij een slecht denkend mens...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Even wachten. De mannen moeten hem nog opslaan.
quote:
vind ik stiekem best fijn om te horenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb PS afgelopen zondag gezien en zoals eerder gezegd, ook toen is er niets buiten proportioneels aan haar opgevallen, behalve haar knalrode tranende ogen...
Jij moet burlesque-shows gaan doenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee het punt bij mij is juist dat ik een super smalle taille/ribbenkast heb. En dan wel grote borsten zeg maar. Ik ben het ultieme zandloperfiguur :/
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Even wachten. De mannen moeten hem nog opslaan.
Ik ben sowieso niet zo'n borsten-man.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
vind ik stiekem best fijn om te horen
Misschien moet je dan opzoeken hoe cupmaten tot stand komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Etcie en Ofyles maken een site. Red opent een rekening en dan kunnen we aan de slag.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nou niet meer aan mij twijfelen, dat ik ze niet altijd in de uitverkoop gooi betekent niet dat e er niet zijn. Nu verder met het steunfonds.
Tsja, dat zegt mw. MM ook wel eens als ze zit te azen op één of ander setje wat ik dan voor haar zou moeten kopen. Maar het boeit me eigenlijk niet zo en zolang vrouwen vaak zelf te kleine BH's aanschaffen, wie ben ik dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien moet je dan opzoeken hoe cupmaten tot stand komen
tja dat past inderdaad bij mijn figuur lolquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:09 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Jij moet burlesque-shows gaan doen
het is gewoon niet zo fijn om vooral gezien te worden als een stel tieten (en een kont, if you like) op pootjes. Op school werd ik op een gegeven moment door bepaalde mensen 'the body' genoemd. Complimenteus: ja, maar toch ook jammer. Ik ben heus wel meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo'n borsten-man.
Heb hier wel eens verteld van mijn schoonzusje die maat 'XXXXL' had (meen cup FF of zo) en borstverkleining heeft laten doen.
Ik had dat nooit door totdat ze op vakantie in bikini verscheen...
Begrijpelijk.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
het is gewoon niet zo fijn om vooral gezien te worden als een stel tieten (en een kont, if you like) op pootjes. Op school werd ik op een gegeven moment door bepaalde mensen 'the body' genoemd. Complimenteus: ja, maar toch ook jammer. Ik ben heus wel meer
ja de bh die laatst voor me is gekocht was iets van 80 euro. en dan heb je er geeneens een broekje bij. Nog zoiets onmogelijks; bikini's.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:16 schreef LadyBlack het volgende:
Zo huge is 65E toch ook niet? Omvang 65 is wel heel smal jaen de cup wordt dan automatisch ook opgehoogd. Het gaat meen ik om het verschil in centimeters tussen borst- en borstkasomvang.
Ik heb een vriendin met ook zo'n maat en die is ook altijd een godsvermogen kwijt aan goeie bh's... t ziet er mooi uit, maar handig is anders ja.
Jaaaa daar heb ik zelfs al last van; dat je dan een grote maat moet pakken omdat je je tieten er anders niet in krijgt, maar dan moet je er ook het broekje bij kopen, dat dan van je kont zaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja de bh die laatst voor me is gekocht was iets van 80 euro. en dan heb je er geeneens een broekje bij. Nog zoiets onmogelijks; bikini's.
dat is Galesburg... lol. Die anektdote.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
En hoe zien de mannen in Galesburg jou? Als PS?
Moet je twee setjes kopen om een passend stel te hebben?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja de bh die laatst voor me is gekocht was iets van 80 euro. en dan heb je er geeneens een broekje bij. Nog zoiets onmogelijks; bikini's.
En!?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst ooit zelf pasta gedraaid
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:20 schreef MadMaster het volgende:
Ik wens u allen een prettig weekend en doe van:
pre-cies hahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:19 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jaaaa daar heb ik zelfs al last van; dat je dan een grote maat moet pakken omdat je je tieten er anders niet in krijgt, maar dan moet je er ook het broekje bij kopen, dat dan van je kont zakt
Voor een leuke nacht wel, voor een leuke dag nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu m'n plaats af mag staan aan Puntenslijpsel.
Dankquote:
Moet ik nou beledigd zijn of niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor een leuke nacht wel, voor een leuke dag niet.
oh ja joh, vergeet maar dat ik ook meelees.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Voor een leuke nacht wel, voor een leuke dag niet.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja joh, vergeet maar dat ik ook meelees.
maar je hebt wel gelijk. ik heb verder ook geen inhoud. Maar verbeeld je maar niks over een nacht hoor, zoals men hier wel weet heb ik aan vijf minuten genoeg.
Dat zei ik vorig topic al, vrouwen weten je woorden altijd zo lekker te verdraaien.quote:
kan m ook nog wel ff in het topic zetten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Nee dus, was een compliment!quote:
5 minuten? Nog beter... 8 uur in een nacht, dat is dus 60/5*8=96xquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
oh ja joh, vergeet maar dat ik ook meelees.
maar je hebt wel gelijk. ik heb verder ook geen inhoud. Maar verbeeld je maar niks over een nacht hoor, zoals men hier wel weet heb ik aan vijf minuten genoeg.
dit is op geen enkele manier goed uit te leggen hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:51 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zei ik vorig topic al, vrouwen weten je woorden altijd zo lekker te verdraaien.
Ach, het is een gave.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef LadyBlack het volgende:
Goh, die Bart weet zich wel meteen geliefd te maken zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |