mja wat schiet ik daar nu nog mee op, ben 22quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef rubje het volgende:
wat voor ma heb je dan die jouw opzadelt met haar problemen!
melden bij de overheid want jij hoeft er niet onder de lijden.
Deed hij dat maar..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Losgelaten worden misschien nog wel meer
Beterschap!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
Gedouched , maar nog steeds blah, ga vandaag voor het eerst aan de soep beginnen.Waarom is buikgriep zo irritant en lang![]()
Ik wil weer eens fatsoenlijk eten in plaats van beschuitjes.
Thanksquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:50 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik voel me redelijk oké, heb weer wat toekomstideeën.
zo wil ik me ook weer voelenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:43 schreef 8108139dpths het volgende:
In staat om nu ter plekke een halsslagader door te snijden...![]()
![]()
GODVERDOMME!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:22 schreef candygirl het volgende:
dagen vliegen voor bij lijkt wel
is weer raar zoveel middag diensten werken ,nu net klaar en morgen weer om 7 uur werken,pff
moe dus en beetje onrustig over bepaalde zaken
Hoe Voel Je Je Nu Uitgedruk In (song) Teksten (deel 44)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:16 schreef Miesjel het volgende:
Why must I feel like this today
I'm a soldier but afraid sometimes
To face the things that may
Block the sun from shinin' rays
And fill my life with shades of gray
But still I long to find a way
So today I pray for grace.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:44 schreef Miam het volgende:
goed! we gaan misschien een hondje aanschaffen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:56 schreef scrub_nurse het volgende:geheel onverwacht met dinnetje op terras gehangen
je was toch al wederzijds verliefd?quote:Op zondag 25 juli 2010 05:36 schreef laforest het volgende:
Wow de meid die ik vannacht heb ontmoet.
Morgen weer een date. Uit Litouwen.
OMG
Ja ik weet het even niet meer.quote:Op zondag 25 juli 2010 09:34 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je was toch al wederzijds verliefd?
OT: pijn in mn rugspieren gaat maar niet weg
En dit.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef friekin_ het volgende:
Ik voel me goed. Gelukkig geen kater, dadelijk mijn huis eens flink poetsen en lekker filmpje kijken. Gisteren was geweldig, wat een lol heb ik gehad
Succes daarmee.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
politie komt net de aangifte langsbrengen, door de brievenbus geduwd... kloppen de gegevens niet, er woont nog een A. Miedema in deze gemeente.. totaal andere voornaam en ander dorp... zucht.. morgen maar naar het bureau dan..zo kan ik geen nieuw rijbewijs aanvragen...
Is er niemand die wat aan dat arbeidsongeschikte doet danquote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef HalloweenJack het volgende:
Ik heb net heel veel suiker gegegeten en hello kitty gekeken en het gaat helemaal gewedig enzo! jeweettog! Hihi, zo grappig!
Eerlijke reactie:
kut. Ik zit ondertussen alweer vier jaar thuis met een arbeidsongeschiktheidsuitkering (niet dat ik daarvoor al veel te doen had) en ik heb het gevoel dat ik mijn leven aan me voorbij laat gaan.. ik voel me heel erg leeg en snap niet waarom ik ondertussen nog geen zelfmoord heb gepleegd, of iets...
Ook helpt het niet dat vrijwel heel mijn lichaam (rechter schouder, rug, heupen, benen en voeten) zoals altijd pijn doen en niemand mij daarin serieus lijkt te nemen. Als ik daar dan een keer over zeur krijg ik reacties zoals: "oh... maar verder gaat het toch goed? hihi"
Ook baal ik van het feit dat als ik sociaal probeer te doen - iets dat mischien eens per half jaar een keer voorkomt- ik dan niets anders kan doen dan zeuren.
Zo goed?
Oh en hihi dat ik dit op fok zetBlijkbaar moest ik het wel erg nodig kwijt.
Dan zou ik ook eerst moeten weten watvoor studie ik eventueel zou willen doen.. gemotiveerd ben ik ook niet echt.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:38 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Is er niemand die wat aan dat arbeidsongeschikte doet dan?
Kan je niet een nieuwe studie starten of iets?
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:43 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dan zou ik ook eerst moeten weten watvoor studie ik eventueel zou willen doen.. gemotiveerd ben ik ook niet echt.
Zijn er sowieso veel opleidingen te vinden als je maar een jaar middelbare school hebt gedaan? Ik heb me er tot nu toe niet heel erg in verdiept.
Maar 1 jaar middelbare school ?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:43 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dan zou ik ook eerst moeten weten watvoor studie ik eventueel zou willen doen.. gemotiveerd ben ik ook niet echt.
Zijn er sowieso veel opleidingen te vinden als je maar een jaar middelbare school hebt gedaan? Ik heb me er tot nu toe niet heel erg in verdiept.
Anderhalf om precies te zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef Lekkerekangeroe het volgende:
[..]
Maar 1 jaar middelbare school ?
ow, wat lekker! Ik wil ook weer naar spanje(ben pas 1 weekje terug).quote:
Ff snel: http://www.werksite.nl/studiekeuzetestquote:
Das niet fijnquote:Op zondag 25 juli 2010 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Moe, down, licht overstuur en tja.
Tijd om maar naar bed te gaan en hopen dat het morgen weer wat beter gaat
die leon was een vriend? partner?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
net via hyves waar een memoriamsite oprichtte ter nagedachtenis aan Leon (overleden zelfmoord 5 december) een krabbel van een nichtje van hem gehad, die het waardeerde dat ik die hyves ter nagedachtenis aan hem had opgericht.
Net toen na zijn dood had ik dat voor familie en vrienden van hem gedaan en dan is het wel fijn als er ook mensen juist van zijn familie blij mee zijn.
Ik richtte hem op omdat ik vond en nog steeds vind dat die niet vergeten mag worden en dan doet het toch echt even goed om te horen dat familie van hem hier heel blij mee is.
Een vriend die ik kende via het uitgaan, die vaak met me meereed naar huis en waar we samen nog wat dronken. Zag hem een paar jaar wekelijks totdat in december dus gebeurde.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:42 schreef Under_Score het volgende:
[..]
die leon was een vriend? partner?
wel mooi dat ze zoiets waarderen in ieder geval. altijd klote zulke dingen
aha, ja dat is wel een mooi eerbetoon danquote:Op zondag 25 juli 2010 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Een vriend die ik kende via het uitgaan, die vaak met me meereed naar huis en waar we samen nog wat dronken. Zag hem een paar jaar wekelijks totdat in december dus gebeurde.
Ik was er ook wel blij mee, ik ken die familie ook totaal niet maar denk vaak ze en dan doet dit dus goed. Hier heb ik het ook voor gedaan.
Ik heb er ook heel erg zin in om naar Spanje te gaan straksquote:Op zondag 25 juli 2010 19:23 schreef francis998 het volgende:
[..]
ow, wat lekker! Ik wil ook weer naar spanje(ben pas 1 weekje terug).
Verder voel ik me een beetje klote, last van hoofdpijn en nekpijn, en maag wat overstuur.
Emotioneel voel ik me dubbel, wel besluitloos en heel twijfelachtig en verveeld!
Dank je.quote:
Precies,want hier is het kutweerquote:Op maandag 26 juli 2010 13:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Datalleen beter weer kan mijn dag nóg beter maken
Lekker met olie en een lekker luchtjequote:Op maandag 26 juli 2010 15:21 schreef scrub_nurse het volgende:
mijn rug sucks, gelukkig woensdagavond naar mn masseur, hopelijk ben ik dan weer vief
Zo bedoelde ik het ook niet, maar het kan wel lekker zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 15:37 schreef scrub_nurse het volgende:
mm mja massageolie met menthol en een of ander japanse warmteoliehelaas geen erotische masaage
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:23 schreef Houniet het volgende:
Waarom komen vrouwen met hun problemen altijd bij mij?
OT: Dr Phill en hongerig.
Ugh Dat herken ik, van een vorige periode. Ook aan m'n arm te zien.quote:
what up then? Wat is t dat je je zo voelt?quote:
Ik moest heel hard lachen om je username.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef HeetBoven het volgende:
Voor het eerst sinds jaren begon de dag met een ochtendhumeur, stond gewoon geïrriteerd op en is de hele dag zo gebleven. Heb ik echt heel lang niet gehad en weet ook niet waar het plotseling vandaan kwam
. Gelukkig was ik vrij vanmiddag, ff beetje afgereageerd op de motor. Hopen dat het morgen beter gaat
Thnx, toch mijn dag nog een beetje goedquote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om je username.![]()
geniaal!
Ik voel me heel goed! late dienst was best leuk!
Morgen weer!
Is het wat ik denk dat het is?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ugh Dat herken ik, van een vorige periode. Ook aan m'n arm te zien.In ieder geval; Sterkteeee
!
OT:
Natgeregend, maar verder goed.
Ik had toch minstens een linkje naar je nikon-deelname verwacht. Dus: teleurgesteld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik denk ergens dat staren naar een laptopiale lichtbak niet helpt..
Ik lag al lekker in bed maar lukte maar niet lag te woelen dus ben even juist laptopje gaan pakken om even rust te pakken en zo weer in slaap te komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik denk ergens dat staren naar een laptopiale lichtbak niet helpt..
wehehehe, ik wilde hiermee ook aantonen dat mensen eigenlijk te nieuwsgierig zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik had toch minstens een linkje naar je nikon-deelname verwacht. Dus: teleurgesteld.
Nee, echt: eigenlijk opgelucht, ik drukte 2x op die link. Een ezel stoot zich in 't gemeen..
Te? Ik wil gewoon veel weten. Wat een anti-climax zeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehehe, ik wilde hiermee ook aantonen dat mensen eigenlijk te nieuwsgierig zijn.![]()
Maar ik ben eig ook te lui om te spammen.. ik ben al moe genoeg na t typen van mijn o zo interessante mening..
Je roept het op jezelf af he door met hun gevoelens te spelenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef laforest het volgende:
Vrouwen, snap je ze nog?![]()
Dus een meid (Oostenrijkse) vindt me leuk maar we ziin verder geen stel ofzo en ik had dit weekend iets met een andere meid. Nou gisteren wist die Oostenrijkse dat dus ook en enorm kwaad en *poef* weg, uit FB, Myspace, etc.
Ik denk, nou mooi toch.
Begint ze daarna te sms-en, emailen, etc dat ze zo overreageerde en dat het haar spijt en graag alles weer normaal wil hebben.![]()
( ja je mag neuken wie je wilt...)
Dat dus en daarbij, als een vrouw A zegt bedoelt ze B en wenst ze C.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je roept het op jezelf af he door met hun gevoelens te spelen
Ik speel met niemands gevoelens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je roept het op jezelf af he door met hun gevoelens te spelen
Ik herinner me iets over wederzijds verliefd zijn. Ben je nou echt zo blind dat je niet begrijpt dat daar ook bepaalde verwachtingen uit voort komen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik speel met niemands gevoelens.
Ik was op dat moment single, dus kan ik doen wat ik wil.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als een man zegt verliefd op mij te zijn en weet dat t wederzijds is, maar hij heeft toch een geile nacht met een ander... Dan kon ie wat mij betreft de biezen pakken
Ja, mooi toch, ik zei ook tegen haar: Doeiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik herinner me iets over wederzijds verliefd zijn. Ben je nou echt zo blind dat je niet begrijpt dat daar ook bepaalde verwachtingen uit voort komen?
Als een man zegt verliefd op mij te zijn en weet dat t wederzijds is, maar hij heeft toch een geile nacht met een ander... Dan kon ie wat mij betreft de biezen pakken
Misschien dacht ze je ermee te kunnen kwetsen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, mooi toch, ik zei ook tegen haar: Doei
Dat gedeelte snap ik ook wel. Ik snap echter niet dat ze dan weer terugkomt met sorry sorry, spijt me, etc
Mja, dan kent ze laforest niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Misschien dacht ze je ermee te kunnen kwetsen...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:06 schreef heavenstar het volgende:
Voel me heerlijk na een heerlijke nacht....![]()
quote:
as in concert van Guns&Roses....quote:
Aha! Ik zien het nu...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:21 schreef heavenstar het volgende:
[..]
erg veel zin in!
![]()
![]()
G. vraagt wanneer je precies komt...
[..]
as in concert van Guns&Roses....![]()
|Ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:21 schreef heavenstar het volgende:
[..]
erg veel zin in!
![]()
![]()
G. vraagt wanneer je precies komt...
[..]
as in concert van Guns&Roses....![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:30 schreef laforest het volgende:
[..]
|Ik ook![]()
Hmm waarschijnlijk, zaterdagochten en dan op maandag weer weg.
Als dat goed is
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
Voel me heerlijk. In tijden niet zo goed geslapen
helemaal relaxt
ik blijk een glazen bol te hebben, wat wil je wetenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef Apotheose het volgende:
same shit, different day. Kan dit nou gewoon niet zo lopen als vorig jaar? Iemand een glazen bol hier?
Succesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:19 schreef zwartedoos het volgende:
Vrijdag mn 1e date na relatie,spannend!
Gelukkigquote:
haha wij ook naar de filmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gelukkig
OT. Spaghetti koken, lekker gewerkt en vanavond naar de film. Ik zit lekker in mijn vel.
hoe kun je poffertjes nu in hemelsnaam verpesten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zelfs met een lading poedersuiker smaakt het nog niet.Ik ben geen keukenprinses.
Het beslag verneuken is stap 1.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hoe kun je poffertjes nu in hemelsnaam verpesten?
wauw heeft hij toch aardig wat overedings kracht in huisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:19 schreef zwartedoos het volgende:
Vrijdag mn 1e date na relatie,spannend!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:06 schreef Yuki het volgende:
Beetje raar. Goed, met een triest randje.
Maar het is echt beter zo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |