Je roept het op jezelf af he door met hun gevoelens te spelenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef laforest het volgende:
Vrouwen, snap je ze nog?![]()
Dus een meid (Oostenrijkse) vindt me leuk maar we ziin verder geen stel ofzo en ik had dit weekend iets met een andere meid. Nou gisteren wist die Oostenrijkse dat dus ook en enorm kwaad en *poef* weg, uit FB, Myspace, etc.
Ik denk, nou mooi toch.
Begint ze daarna te sms-en, emailen, etc dat ze zo overreageerde en dat het haar spijt en graag alles weer normaal wil hebben.![]()
( ja je mag neuken wie je wilt...)
Dat dus en daarbij, als een vrouw A zegt bedoelt ze B en wenst ze C.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je roept het op jezelf af he door met hun gevoelens te spelen
Ik speel met niemands gevoelens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je roept het op jezelf af he door met hun gevoelens te spelen
Ik herinner me iets over wederzijds verliefd zijn. Ben je nou echt zo blind dat je niet begrijpt dat daar ook bepaalde verwachtingen uit voort komen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik speel met niemands gevoelens.
Ik was op dat moment single, dus kan ik doen wat ik wil.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als een man zegt verliefd op mij te zijn en weet dat t wederzijds is, maar hij heeft toch een geile nacht met een ander... Dan kon ie wat mij betreft de biezen pakken
Ja, mooi toch, ik zei ook tegen haar: Doeiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik herinner me iets over wederzijds verliefd zijn. Ben je nou echt zo blind dat je niet begrijpt dat daar ook bepaalde verwachtingen uit voort komen?
Als een man zegt verliefd op mij te zijn en weet dat t wederzijds is, maar hij heeft toch een geile nacht met een ander... Dan kon ie wat mij betreft de biezen pakken
Misschien dacht ze je ermee te kunnen kwetsen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, mooi toch, ik zei ook tegen haar: Doei
Dat gedeelte snap ik ook wel. Ik snap echter niet dat ze dan weer terugkomt met sorry sorry, spijt me, etc
Mja, dan kent ze laforest niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Misschien dacht ze je ermee te kunnen kwetsen...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:06 schreef heavenstar het volgende:
Voel me heerlijk na een heerlijke nacht....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |