Ugh Dat herken ik, van een vorige periode. Ook aan m'n arm te zien.quote:
what up then? Wat is t dat je je zo voelt?quote:
Ik moest heel hard lachen om je username.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef HeetBoven het volgende:
Voor het eerst sinds jaren begon de dag met een ochtendhumeur, stond gewoon geïrriteerd op en is de hele dag zo gebleven. Heb ik echt heel lang niet gehad en weet ook niet waar het plotseling vandaan kwam
. Gelukkig was ik vrij vanmiddag, ff beetje afgereageerd op de motor. Hopen dat het morgen beter gaat
Thnx, toch mijn dag nog een beetje goedquote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om je username.![]()
geniaal!
Ik voel me heel goed! late dienst was best leuk!
Morgen weer!
Is het wat ik denk dat het is?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ugh Dat herken ik, van een vorige periode. Ook aan m'n arm te zien.In ieder geval; Sterkteeee
!
OT:
Natgeregend, maar verder goed.
Ik had toch minstens een linkje naar je nikon-deelname verwacht. Dus: teleurgesteld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik denk ergens dat staren naar een laptopiale lichtbak niet helpt..
Ik lag al lekker in bed maar lukte maar niet lag te woelen dus ben even juist laptopje gaan pakken om even rust te pakken en zo weer in slaap te komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik denk ergens dat staren naar een laptopiale lichtbak niet helpt..
wehehehe, ik wilde hiermee ook aantonen dat mensen eigenlijk te nieuwsgierig zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik had toch minstens een linkje naar je nikon-deelname verwacht. Dus: teleurgesteld.
Nee, echt: eigenlijk opgelucht, ik drukte 2x op die link. Een ezel stoot zich in 't gemeen..
Te? Ik wil gewoon veel weten. Wat een anti-climax zeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehehe, ik wilde hiermee ook aantonen dat mensen eigenlijk te nieuwsgierig zijn.![]()
Maar ik ben eig ook te lui om te spammen.. ik ben al moe genoeg na t typen van mijn o zo interessante mening..
Je roept het op jezelf af he door met hun gevoelens te spelenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:23 schreef laforest het volgende:
Vrouwen, snap je ze nog?![]()
Dus een meid (Oostenrijkse) vindt me leuk maar we ziin verder geen stel ofzo en ik had dit weekend iets met een andere meid. Nou gisteren wist die Oostenrijkse dat dus ook en enorm kwaad en *poef* weg, uit FB, Myspace, etc.
Ik denk, nou mooi toch.
Begint ze daarna te sms-en, emailen, etc dat ze zo overreageerde en dat het haar spijt en graag alles weer normaal wil hebben.![]()
( ja je mag neuken wie je wilt...)
Dat dus en daarbij, als een vrouw A zegt bedoelt ze B en wenst ze C.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je roept het op jezelf af he door met hun gevoelens te spelen
Ik speel met niemands gevoelens.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:26 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
Je roept het op jezelf af he door met hun gevoelens te spelen
Ik herinner me iets over wederzijds verliefd zijn. Ben je nou echt zo blind dat je niet begrijpt dat daar ook bepaalde verwachtingen uit voort komen?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik speel met niemands gevoelens.
Ik was op dat moment single, dus kan ik doen wat ik wil.
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als een man zegt verliefd op mij te zijn en weet dat t wederzijds is, maar hij heeft toch een geile nacht met een ander... Dan kon ie wat mij betreft de biezen pakken
Ja, mooi toch, ik zei ook tegen haar: Doeiquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik herinner me iets over wederzijds verliefd zijn. Ben je nou echt zo blind dat je niet begrijpt dat daar ook bepaalde verwachtingen uit voort komen?
Als een man zegt verliefd op mij te zijn en weet dat t wederzijds is, maar hij heeft toch een geile nacht met een ander... Dan kon ie wat mij betreft de biezen pakken
Misschien dacht ze je ermee te kunnen kwetsen...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, mooi toch, ik zei ook tegen haar: Doei
Dat gedeelte snap ik ook wel. Ik snap echter niet dat ze dan weer terugkomt met sorry sorry, spijt me, etc
Mja, dan kent ze laforest niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:54 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Misschien dacht ze je ermee te kunnen kwetsen...
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:06 schreef heavenstar het volgende:
Voel me heerlijk na een heerlijke nacht....![]()
quote:
as in concert van Guns&Roses....quote:
Aha! Ik zien het nu...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:21 schreef heavenstar het volgende:
[..]
erg veel zin in!
![]()
![]()
G. vraagt wanneer je precies komt...
[..]
as in concert van Guns&Roses....![]()
|Ik ookquote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:21 schreef heavenstar het volgende:
[..]
erg veel zin in!
![]()
![]()
G. vraagt wanneer je precies komt...
[..]
as in concert van Guns&Roses....![]()
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:30 schreef laforest het volgende:
[..]
|Ik ook![]()
Hmm waarschijnlijk, zaterdagochten en dan op maandag weer weg.
Als dat goed is
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
Voel me heerlijk. In tijden niet zo goed geslapen
helemaal relaxt
ik blijk een glazen bol te hebben, wat wil je wetenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:19 schreef Apotheose het volgende:
same shit, different day. Kan dit nou gewoon niet zo lopen als vorig jaar? Iemand een glazen bol hier?
Succesquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:19 schreef zwartedoos het volgende:
Vrijdag mn 1e date na relatie,spannend!
Gelukkigquote:
haha wij ook naar de filmquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Gelukkig
OT. Spaghetti koken, lekker gewerkt en vanavond naar de film. Ik zit lekker in mijn vel.
hoe kun je poffertjes nu in hemelsnaam verpesten?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:28 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Zelfs met een lading poedersuiker smaakt het nog niet.Ik ben geen keukenprinses.
Het beslag verneuken is stap 1.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 18:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
hoe kun je poffertjes nu in hemelsnaam verpesten?
wauw heeft hij toch aardig wat overedings kracht in huisquote:Op dinsdag 27 juli 2010 17:19 schreef zwartedoos het volgende:
Vrijdag mn 1e date na relatie,spannend!
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:06 schreef Yuki het volgende:
Beetje raar. Goed, met een triest randje.
Maar het is echt beter zo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |