Ugh Dat herken ik, van een vorige periode. Ook aan m'n arm te zien.quote:
what up then? Wat is t dat je je zo voelt?quote:
Ik moest heel hard lachen om je username.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:14 schreef HeetBoven het volgende:
Voor het eerst sinds jaren begon de dag met een ochtendhumeur, stond gewoon geïrriteerd op en is de hele dag zo gebleven. Heb ik echt heel lang niet gehad en weet ook niet waar het plotseling vandaan kwam
. Gelukkig was ik vrij vanmiddag, ff beetje afgereageerd op de motor. Hopen dat het morgen beter gaat
Thnx, toch mijn dag nog een beetje goedquote:Op maandag 26 juli 2010 23:37 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om je username.![]()
geniaal!
Ik voel me heel goed! late dienst was best leuk!
Morgen weer!
Is het wat ik denk dat het is?quote:Op maandag 26 juli 2010 21:21 schreef Xantalien het volgende:
[..]
Ugh Dat herken ik, van een vorige periode. Ook aan m'n arm te zien.In ieder geval; Sterkteeee
!
OT:
Natgeregend, maar verder goed.
Ik had toch minstens een linkje naar je nikon-deelname verwacht. Dus: teleurgesteld.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik denk ergens dat staren naar een laptopiale lichtbak niet helpt..
Ik lag al lekker in bed maar lukte maar niet lag te woelen dus ben even juist laptopje gaan pakken om even rust te pakken en zo weer in slaap te komen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:07 schreef linpunt het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik denk ergens dat staren naar een laptopiale lichtbak niet helpt..
wehehehe, ik wilde hiermee ook aantonen dat mensen eigenlijk te nieuwsgierig zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:09 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Ik had toch minstens een linkje naar je nikon-deelname verwacht. Dus: teleurgesteld.
Nee, echt: eigenlijk opgelucht, ik drukte 2x op die link. Een ezel stoot zich in 't gemeen..
Te? Ik wil gewoon veel weten. Wat een anti-climax zeg.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
wehehehe, ik wilde hiermee ook aantonen dat mensen eigenlijk te nieuwsgierig zijn.![]()
Maar ik ben eig ook te lui om te spammen.. ik ben al moe genoeg na t typen van mijn o zo interessante mening..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |