mja wat schiet ik daar nu nog mee op, ben 22quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef rubje het volgende:
wat voor ma heb je dan die jouw opzadelt met haar problemen!
melden bij de overheid want jij hoeft er niet onder de lijden.
Deed hij dat maar..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:33 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Losgelaten worden misschien nog wel meer
Beterschap!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:06 schreef formerjellybean het volgende:
Gedouched , maar nog steeds blah, ga vandaag voor het eerst aan de soep beginnen.Waarom is buikgriep zo irritant en lang![]()
Ik wil weer eens fatsoenlijk eten in plaats van beschuitjes.
Thanksquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:50 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Beterschap!
Ik voel me redelijk oké, heb weer wat toekomstideeën.
zo wil ik me ook weer voelenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:43 schreef 8108139dpths het volgende:
In staat om nu ter plekke een halsslagader door te snijden...![]()
![]()
GODVERDOMME!!![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 23:22 schreef candygirl het volgende:
dagen vliegen voor bij lijkt wel
is weer raar zoveel middag diensten werken ,nu net klaar en morgen weer om 7 uur werken,pff
moe dus en beetje onrustig over bepaalde zaken
Hoe Voel Je Je Nu Uitgedruk In (song) Teksten (deel 44)quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:16 schreef Miesjel het volgende:
Why must I feel like this today
I'm a soldier but afraid sometimes
To face the things that may
Block the sun from shinin' rays
And fill my life with shades of gray
But still I long to find a way
So today I pray for grace.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:44 schreef Miam het volgende:
goed! we gaan misschien een hondje aanschaffen
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:56 schreef scrub_nurse het volgende:geheel onverwacht met dinnetje op terras gehangen
je was toch al wederzijds verliefd?quote:Op zondag 25 juli 2010 05:36 schreef laforest het volgende:
Wow de meid die ik vannacht heb ontmoet.
Morgen weer een date. Uit Litouwen.
OMG
Ja ik weet het even niet meer.quote:Op zondag 25 juli 2010 09:34 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
je was toch al wederzijds verliefd?
OT: pijn in mn rugspieren gaat maar niet weg
En dit.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef friekin_ het volgende:
Ik voel me goed. Gelukkig geen kater, dadelijk mijn huis eens flink poetsen en lekker filmpje kijken. Gisteren was geweldig, wat een lol heb ik gehad
Succes daarmee.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef Alexxxxx het volgende:
politie komt net de aangifte langsbrengen, door de brievenbus geduwd... kloppen de gegevens niet, er woont nog een A. Miedema in deze gemeente.. totaal andere voornaam en ander dorp... zucht.. morgen maar naar het bureau dan..zo kan ik geen nieuw rijbewijs aanvragen...
Is er niemand die wat aan dat arbeidsongeschikte doet danquote:Op zondag 25 juli 2010 18:36 schreef HalloweenJack het volgende:
Ik heb net heel veel suiker gegegeten en hello kitty gekeken en het gaat helemaal gewedig enzo! jeweettog! Hihi, zo grappig!
Eerlijke reactie:
kut. Ik zit ondertussen alweer vier jaar thuis met een arbeidsongeschiktheidsuitkering (niet dat ik daarvoor al veel te doen had) en ik heb het gevoel dat ik mijn leven aan me voorbij laat gaan.. ik voel me heel erg leeg en snap niet waarom ik ondertussen nog geen zelfmoord heb gepleegd, of iets...
Ook helpt het niet dat vrijwel heel mijn lichaam (rechter schouder, rug, heupen, benen en voeten) zoals altijd pijn doen en niemand mij daarin serieus lijkt te nemen. Als ik daar dan een keer over zeur krijg ik reacties zoals: "oh... maar verder gaat het toch goed? hihi"
Ook baal ik van het feit dat als ik sociaal probeer te doen - iets dat mischien eens per half jaar een keer voorkomt- ik dan niets anders kan doen dan zeuren.
Zo goed?
Oh en hihi dat ik dit op fok zetBlijkbaar moest ik het wel erg nodig kwijt.
Dan zou ik ook eerst moeten weten watvoor studie ik eventueel zou willen doen.. gemotiveerd ben ik ook niet echt.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:38 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Is er niemand die wat aan dat arbeidsongeschikte doet dan?
Kan je niet een nieuwe studie starten of iets?
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:43 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dan zou ik ook eerst moeten weten watvoor studie ik eventueel zou willen doen.. gemotiveerd ben ik ook niet echt.
Zijn er sowieso veel opleidingen te vinden als je maar een jaar middelbare school hebt gedaan? Ik heb me er tot nu toe niet heel erg in verdiept.
Maar 1 jaar middelbare school ?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:43 schreef HalloweenJack het volgende:
[..]
Dan zou ik ook eerst moeten weten watvoor studie ik eventueel zou willen doen.. gemotiveerd ben ik ook niet echt.
Zijn er sowieso veel opleidingen te vinden als je maar een jaar middelbare school hebt gedaan? Ik heb me er tot nu toe niet heel erg in verdiept.
Anderhalf om precies te zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 18:53 schreef Lekkerekangeroe het volgende:
[..]
Maar 1 jaar middelbare school ?
ow, wat lekker! Ik wil ook weer naar spanje(ben pas 1 weekje terug).quote:
Ff snel: http://www.werksite.nl/studiekeuzetestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |