Ah, zon feest. Daar heb ik ook wel eens van die mails van gehad.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het lijkt sommigen van ons leuk/grappig om naar dit 'Singles Feest!' te gaan:
[..]
Want waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:24 schreef M2theC het volgende:
[..]
Het gemak dient de mens maar jij maakt het de mens wel erg gemakkelijk zo
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:55 schreef Karina het volgende:
Ja wie stuurt mij net een interesseberichtjeMan met favoriet boek "komt een vrouw bij de dokter"
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Techno het volgende:
Dus ik zou flink buiten de boot vallen als ik bijvoorbeeld "The Age of Reason" van Thomas Paine zou neerzetten?
Ze snappen dan alleen niet dat je dan ook vaak minpunten scoortquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef Knipoogje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
50% van alle vrouwen op dating sites hebben dat boek als favo staan, dus logisch dat mannen dat overnemen om een wit voetje te halen
Ghehehe, die is wel grappig.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:30 schreef DaMart het volgende:
Ik heb bij boeken 'Honderd jaar eenzaamheid' staan...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt mij ook wel leuk alleen eventjes kijken wat de komende weken gaat brengen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:22 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Het lijkt sommigen van ons leuk/grappig om naar dit 'Singles Feest!' te gaan:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UITGESCHREVEN
Buiten de boot met wanhopige sukkels erinquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:29 schreef Techno het volgende:
Dus ik zou flink buiten de boot vallen als ik bijvoorbeeld "The Age of Reason" van Thomas Paine zou neerzetten?
't Was maar een kleine moeitequote:Op donderdag 22 juli 2010 23:24 schreef M2theC het volgende:
[..]
Het gemak dient de mens maar jij maakt het de mens wel erg gemakkelijk zo
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:35 schreef GForceT1 het volgende:
ok fake of heel fake
De shampoo flessen van de reclamefolder staan er nota bene nog op! (of zou ze model zijn?)
er zit iets op haar lip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Lolaatje het volgende:
Mannen, help mij eens. Wat betekent het wanneer een man een willekeurige opmerking stuurt over je profiel? Dus geen compliment maar gewoon een opmerking. Is dat een soort sociaal gedrag waar niets mee bedoeld wordt? Is dat een subtiele manier van interesse tonen? Is het medelijden?
Ik heb nu een aantal van die berichtjes gekregen en ik weet niet goed wat ik ermee moet
[..]
Buiten de boot met wanhopige sukkels erin
[..]
't Was maar een kleine moeite
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel leuk alleen eventjes kijken wat de komende weken gaat brengen.
Wat vonden jullie trouwens van de nubische prinses?die is spastisch en veel te mager.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Zo kreeg ik een berichtje van een man die zei dattie het knap vond dat ik weet wat een bisque is (voor de niet-kenners: dat is kreeftensoep). Wat moet je nou met zoiets...quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Lolaatje het volgende:
Mannen, help mij eens. Wat betekent het wanneer een man een willekeurige opmerking stuurt over je profiel? Dus geen compliment maar gewoon een opmerking. Is dat een soort sociaal gedrag waar niets mee bedoeld wordt? Is dat een subtiele manier van interesse tonen? Is het medelijden?
Ik heb nu een aantal van die berichtjes gekregen en ik weet niet goed wat ik ermee moet
[..]
[..]
Subtiele interesse tonen. Doe ik ook wel eens; gewoon inhaken op het profiel zonder een 'heeeej leuk profiel heb jij blabla'. Les 1 van berichtjes sturen: altijd een vraag in je mail verwerken, want dan moeten ze antwoorden en dan kun je wellicht vanzelf overgaan op chatten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Lolaatje het volgende:
Geef eens een voorbeeld van die berichtjes.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:37 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zo kreeg ik een berichtje van een man die zei dattie het knap vond dat ik weet wat een bisque is (voor de niet-kenners: dat is kreeftensoep). Wat moet je nou met zoiets...
Ik bedoel ook niet dat ik een compliment wil ontvangen voor alle duidelijkheidquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:39 schreef GlenSpey het volgende:
Ik geef ook nooit complimenten en heb bijna overal commentaar op. Dat wil niet zeggen dat ik het negatief vind... alleen zijn complimenten en oneliners vaak zo... 'standaard'
[..]
Lijkt mij ook wel leuk alleen eventjes kijken wat de komende weken gaat brengen.
Wat vonden jullie trouwens van de nubische prinses?No Tits and AssSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
ok fake of heel fake
De shampoo flessen van de reclamefolder staan er nota bene nog op! (of zou ze model zijn?)
hahaha, die flessen... geweldig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a valuable lesson learned, so it evens it up for me. When the grass is cut, the snakes will show.
Wat zei je nog meer? Ik spreek sinaasappel en een beetje watermeloens?quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:42 schreef DaMart het volgende:
Op Lexa kon je vroeger de talen die je sprak invullen. Iemand had daar Mandarijn ingevuld, dus stuurde ik een kort berichtje waarin ik vroeg of de mandarijnen lekkerder gingen smaken als ze er tegen praatte.
Haar reactie was dat ze geschokt was dat er ook nog leuke berichtjes werden verstuurd.
ok fake of heel fake
De flessen zijn erin geshopt. Heeft dus waarschijnlijk niks met een reclame te maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel een grapje zijn geweest. "Kijk mij ik pas zo in een shampoo reclame"
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat zei je nog meer? Ik spreek sinaasappel en een beetje watermeloens?
[..]
Wat vonden jullie trouwens van de nubische prinses?Te lang... te mager... geen knap koppie...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tis maar wat je een prinses noemt![]()
quote:je bent nooit te oud om te leren.. voetbal is dus altijd nog te leren;)
quote:Koude voeten in de winter is cliche![]()
Lijken me ijsbrekers. Al weet ik natuurlijk niet of het op jou profiel ofzo inhaakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:58 schreef Lolaatje het volgende:
De meeste van zulke berichtjes heb ik al weggegooid, maar reacties als deze:
[..]
[..]
Inderdaad, met bovenstaande dus.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:02 schreef GlenSpey het volgende:
Lijken me ijsbrekers. Al weet ik natuurlijk niet of het op jou profiel ofzo inhaakt.
Als jij als vrouw daar nou ook leuk op terug reageert, dan opent een eventueel gesprek zich wat makkelijker(want dan heb je gelijk iets om een eind over weg te ouwehoeren
)
Voor niks gaat de zon opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Sander het volgende:
Bwhehe, RP
Wil je reageren op een interesseberichtje, moet je betalen. Wil je iemand wat sturen.. betalen. Je hebt er dus geen fuck aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aahh no Sir, I am the first Ploppy to rise to be jailer. My father Daddy Ploppy was known as Ploppy The Slopper, it was from him that I inherited my fascinating skin diseases.
Nee, je bent dan afhankelijk van vrouwen die betaald lid zijn en hun emailadres o.i.d. geven in een berichtje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:04 schreef Sander het volgende:
Bwhehe, RP
Wil je reageren op een interesseberichtje, moet je betalen. Wil je iemand wat sturen.. betalen. Je hebt er dus geen fuck aan
Hey, ik werd lid om gericht te kunnen zoeken naar die gekke profielen die jullie allemaal posten. Ik ga geen geld neerleggen omdat een mooie meid me een berichtje stuurtquote:
Maar waarom doen vrouwen dat nooit?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Nee, je bent dan afhankelijk van vrouwen die betaald lid zijn en hun emailadres o.i.d. geven in een berichtje.
Dan moet je ook niet klagen dat je niks kunt sturen als er toevallig een lekker ding je een interessebericht stuurt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:08 schreef Sander het volgende:
[..]
Hey, ik werd lid om gericht te kunnen zoeken naar die gekke profielen die jullie allemaal posten. Ik ga geen geld neerleggen omdat een mooie meid me een berichtje stuurt. Duik wel de kroeg in. Nog goedkoper ook.
Het verbaasd me ook niks, zij moeten ook geld verdienen. Ze hebben op een hele slimme manier álle communicatiemogelijkheden afgesloten, en dat verdiend ergens wel respectquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:13 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet klagen dat je niks kunt sturen als er toevallig een lekker ding je een interessebericht stuurt.
Maar ik vind het knap van je dat je geen abonnement neemt na 1 mailtje.
Was het een interessebericht of een echte mail ?
Berichtjes sturen? Ik denk dat nog steeds veel meer mannen dan vrouwen betaald lid zijn en ik denk ook dat vrouwen daar vanuit gaan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:10 schreef picardmike het volgende:
Maar waarom doen vrouwen dat nooit?
Dat heb ik eigenlijk nooit gesnapt.
Ja dan kan je ook weinig doen inderdaadquote:
Nee ik ben fullmember geweest en vrouwen zijn ook vaak volledig lid. Het is geen supergroot verschil misschien 2x zoveel mannen. Maar dat zou je dan nauwelijks moeten merken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:17 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Berichtjes sturen? Ik denk dat nog steeds veel meer mannen dan vrouwen betaald lid zijn en ik denk ook dat vrouwen daar vanuit gaan.
@ GlenSpey en Techno: klinkt aannemelijk. Toch lastig met gratis lid zijn dat je niet even een reactie kunt schrijven. Maar goed, dat is juist het hele punt daarvan natuurlijk
Ohja, als fullmember kun je dat natuurlijk zien. Dan weet ik het echt niet, die logica ontgaat mij ook.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:19 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nee ik ben fullmember geweest en vrouwen zijn ook vaak volledig lid. Het is geen supergroot verschil misschien 2x zoveel mannen. Maar dat zou je dan nauwelijks moeten merken.
Telt Fok ook mee? Want dat is immers ook een verkapte datingsite.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
bisque is een mooi trefwoord Profiel in 1 keer gevondenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:40 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zo kreeg ik een berichtje van een man die zei dattie het knap vond dat ik weet wat een bisque is (voor de niet-kenners: dat is kreeftensoep). Wat moet je nou met zoiets...
Nou, doe 's een profieloordeel danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:34 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
bisque is een mooi trefwoord Profiel in 1 keer gevonden
Nog dichtbij ook !
Ik heb bijna een jaar een relatie gehad met iemand die ik op rp heb leren kennen. Hij leek op de foto die erop stond, en hij was precies zoals z'n profiel. Geen spatje fake aan dus. Jammer alleen dattie na bijna een jaar bedacht dattie toch liever single wilde zijn...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Kunnen we niet wat succesverhalen hier horen van die datingsites? Nu al paar topics lang eigenlijk alleen maar de ene loseropsomming na de ander op wat uitzonderingen na dan. Hoe succesvol is dat online daten nou eigenlijk?
Nou ja ik moet zeggen ik begin die juf nou wel heel erg leuk te vinden. Ze past wel bij mij en we worden steeds intimer alleen jammer dat het alleen msn is en ze nooit wil daten. Misschien volgende week.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Leuk profiel alleen die aanvulling die je doet qua interesseberichten vind ik niet compleet.quote:
Dan zou ik dus nog niet durven spreken van een succesverhaal.. .quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef picardmike het volgende:
alleen jammer dat het alleen msn is en ze nooit wil daten.
Wat lul je nou toch allemaal?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:49 schreef picardmike het volgende:
Ze logt zelfs in op vakantie, het is een echte amazone!
Alleen doen we nu een spelletje bij 30 rozen ga ik voor haar zingen en nu doet ze de hele tijd lief om rozen te krijgen terwijl ze zelf niks doet bij 30 kussen.
Nou, als iemand me een hartje toestuurt en het is niks, dan krijgt 'ie niks terug. Maar als iemand de moeite neem een berichtje te tiepen, en ik vind het niks, krijgt 'ie wel een desinteressehartje in z'n bus. Vandaar dat het er zo staatquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:53 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Leuk profiel alleen die aanvulling die je doet qua interesseberichten vind ik niet compleet.
Aanvulling: Interesseberichtjes en berichten die wat mij betreft niet wederzijds zijn, krijgen geen reactie terug.
Is gewoon duidelijk (hoewel sommige dames hier op het forum vinden dat je niets hoeft te laten weten als je geen interesse hebt want niets laten horen is duidelijk genoeg)
Msn rozen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat lul je nou toch allemaal?
30 rozen? Wat voor rozen?
Oh msn-rozen haha, ik dacht al dat je compleet kinderachtig was geworden ofzo. Maar nee, dan begrijp ik het.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:21 schreef picardmike het volgende:
[..]
Msn rozen.
Hoe is het trouwens met morena afgelopen?
Open minded is volgens mij dat je ook wel open staan voor eens wat uit te proberen met 't zelfde geslacht.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 01:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
Lieve leuke jonge getrouwde vrouw zoekt lieve, leuke, aantrekkelijke man voor een vriendschap plus. Ik zoek geen eenmalige of kortstondige avontuurtjes.
Mijn droom is een hele lieve, leuke, lekkere man te ontmoeten met wie ik een passionele relatie on-the-side heb. We vinden elkaar leuk en interessant, kunnen samen lachen, kletsen en vrijen. Spreken soms af voor een gezellig avondje en bouwen verlangen op naar elkaar. Soort vlinders in je buik maar zonder dat je bestaande relatie gevaar loopt.
open minded heet dus tegenwoordig vriendschap plus
Dat wilde ik ook vragen, hebben mensen hier nu al dates gehad? Volgens mij niet zoveel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:29 schreef Jolene22 het volgende:
Zijn we dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:19 schreef Q. het volgende:
Net weer eens ingeschreven op e-Matching, toch mn favoriete datingsite. Niet dat datingsites voor mij werken, ik ben in het echt veel leuker dan online..
Ik heb meer dates aan FOK! overgehouden dan aan datingsites. Then again, ik zit hier ook al 10 jaar veel te vaak en datingsites doe ik nog maar een paar jaar.quote:
Ja, ik ken het, vorige relatie was ook via FOK!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb meer dates aan FOK! overgehouden dan aan datingsites. Then again, ik zit hier ook al 10 jaar veel te vaak en datingsites doe ik nog maar een paar jaar.Maar als je kijkt hoeveel relaties, huwelijken en zelfs kinderen zijn ontstaan op FOK!, volgens mij kan geen enkele datingsite daar tegenop.
En dan moet je nagaan dat dat nog niet eens het topje van de ijsberg is.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, ik ken het, vorige relatie was ook via FOK!Maar inderdaad, er zijn er volgens mij best veel die via hier een partner (of in ieder geval een date) hebben gevonden, kijk maar naar die Boebies lijst (of hoe dat ding ook heet)
quote:ben een spontane gekke meid
quote:mjn hobby's zijn winkel uitgaan . sporten vakantie's snowboarden.. hou ook van gezelli op de bank te hangen met een leuke film kaarstlicht lekker romantie met iemand denk je da je de ware bent
bn hier pas kort dud gaat me niet veel dingen vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb hetzelfdequote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:45 schreef Q. het volgende:
Ik heb trouwens ook wel eens (korte) relaties overgehouden aan datingsites. En een redelijk aantal dates. Maar doorgaans vind ik het de moeite niet waard, op de één of andere manier kom ik nooit goed over op zo'n datingsite, in het echt werkt dat veel beter. Of via FOK!
Op een niet-dwingende manier. Dat is dan wel weer het toffe aan FOK! Of aan het echte leven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Op Fok kun je elkaar al een beetje peilen he
Een fappende smiley terug sturen. Altijd bingo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Op een niet-dwingende manier. Dat is dan wel weer het toffe aan FOK! Of aan het echte leven.Datingsites komen vaak zo geforceerd over. Weet mezelf ook zelden houding te geven daar. Het is soms allemaal zo direct. Dat je van die berichtjes krijgt van 'Hey, jij bent leuk!' en dat ik dan niet weet wat ik daar mee moet.
Ah, we hebben een ervaringsdeskundige.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een fappende smiley terug sturen. Altijd bingo.
Nee, geen dates. Maar ik ben pas 3 dagen ingeschreven op RP. Zover de ervaringsdeskundige hier.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook vragen, hebben mensen hier nu al dates gehad? Volgens mij niet zoveel.
Goeie, die moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een fappende smiley terug sturen. Altijd bingo.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Welke troll puber heeft die aangemaakt.
Whehehe kom er net al bladerend langs gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ze is gelukkig niet arrogant![]()
Voor wat betreft de wie heeft er al dates gehad vraag:
Een aantal dates gehad. Veel waren erg gezellig, 1 wat minder
Met sommige ook wel vaker wat afgesproken, maar daar hield het ook wel mee op
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
Het is gewoon een troll. Dit kan niet echt zijn.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Whehehe kom er net al bladerend langs gewoon
Laat je profiel eens zien danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 07:17 schreef bluebit het volgende:
pfff, datingsites. het zal wel aan mij liggen maar tot nu toe levert het geen zak op (ik moet toegeven dat ik niet echt actief daar bezig ben, maar 200 bezoeken aan mijn profiel en geen enkel berichtje???? Zijn alle vrouwen tegenwoordig zo a-ge-emanicipeerd geworden of zo?)
Give it a try zou ik zeggenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gewoon een troll. Dit kan niet echt zijn.
Taal laat in ieder geval wat te wensen over zeg hoeveel spelfouten kun je maken in zo'n klein stukje. Maar goed ze heeft natuurlijk genoeg om dat te compenseren. Waarom zou dit een troll zijn dan? Klinkt best aannemelijk een erg dom maar knap meisje.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gewoon een troll. Dit kan niet echt zijn.
Hallo ik ben angela 27 jaar woonachtig in dordrecht ben ook heel veel rotterdam.. ben een spontane gekke meid en gezellig meid die van het leven houd.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:42 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Whehehe kom er net al bladerend langs gewoon
Whehehe des te aandachtiger je het leest des te tergender die taalfouten wordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:56 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hallo ik ben angela 27 jaar woonachtig in dordrecht ben ook heel veel rotterdam.. ben een spontane gekke meid en gezellig meid die van het leven houd.
mjn hobby's zijn winkel uitgaan . sporten vakantie's snowboarden.. hou ook van gezelli op de bank te hangen met een leuke film kaarstlicht lekker romantie met iemand denk je da je de ware bent
bn hier pas kort dud gaat me niet veel dingen vragen en ben je boven de 30 of 40 jaar sorry ik wil een jongen van me eigen leeftijd! daar ben ik gewoon eerlijk in ... rond 25 of 29 30 mooie leeftijd dus denk je dat ik de ware ben....
Let me no whit Love Anna P.s
sorry maar ik val niet op marocaans, of moslim of turkse jongen's julle maken geen kans.. dus bespaar je moeite om me wat te sturen.
en ik ben neit arogant ik zit hier pas 4 dagen op! dus lees het goed a.u.b
Opleiding Havo
Toch te bizar voor woorden. Wat een dom wijf. Dat zij de havo is doorgekomen.... Maar waarom wordt er hier aangenomen dat het een troll is? Je kan dan een lekker lijf hebben maar als je zo dom bent als het achtereind van een varken wordt je toch wel snel aan de kant gezet door mannen met een beetje verstand.quote:
Een typo is best ok en dat je niet alle d's en t's op de goeie plaats hebt staan ook prima. Maar teksten als dat daar gaan mn nekharen van overeind staan. Hoe kan zoiets functioneren in de maatschappij anno 2010?quote:
Juist heel goed. De algemene tendens is tegenwoordig: "Maar je begrijpt toch wat er bedoeld wordt?"quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:59 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Een typo is best ok en dat je niet alle d's en t's op de goeie plaats hebt staan ook prima. Maar teksten als dat daar gaan mn nekharen van overeind staan. Hoe kan zoiets functioneren in de maatschappij anno 2010?
Jarenlang ervaring opgedaan als trollen hunter op FOK! Ik zit er dan ook zelden naast. Dit klopt gewoon niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:58 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Toch te bizar voor woorden. Wat een dom wijf. Dat zij de havo is doorgekomen.... Maar waarom wordt er hier aangenomen dat het een troll is? Je kan dan een lekker lijf hebben maar als je zo dom bent als het achtereind van een varken wordt je toch wel snel aan de kant gezet door mannen met een beetje verstand.
Ja nu moet ik ook zeggen dat sommigen wel erg muggenzifterig zijn hoor. 1 spelfout en gelijk corrigeren, dat is overtrokken. Maar zo'n fabrikaat als van die meid dat is toch ongelofelijk. Ze zou je een romantische brief sturenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Juist heel goed. De algemene tendens is tegenwoordig: "Maar je begrijpt toch wat er bedoeld wordt?".
Hier ben ik het wel mee eens. Ik bedoel ik ben zelf ook geen grammatica wonder, maar sommige dingen kunnen gewoon echt niet....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:59 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Een typo is best ok en dat je niet alle d's en t's op de goeie plaats hebt staan ook prima. Maar teksten als dat daar gaan mn nekharen van overeind staan. Hoe kan zoiets functioneren in de maatschappij anno 2010?
Vast een kapstertjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:57 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Whehehe des te aandachtiger je het leest des te tergender die taalfouten worden
"Let me no.."
Leuke ouders heeft ze vast. Als je toch ziet dat je kind nog geen 2 volzinnen kan schrijven zonder evenveel spelfouten als haar leeftijd dan doe je daar toch wat aan? Mits ze te dom is natuurlijk dat kan ook nog. Maar ongetwijfeld krijgt zij reacties genoeg op haar profiel.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:03 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens. Ik bedoel ik ben zelf ook geen grammatica wonder, maar sommige dingen kunnen gewoon echt niet....
En inderdaad wat als zulke mensen een brief of zakelijk iets moeten schrijven?
Of gaan ze dan in de "ik kan best normaal typen modus"....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |